Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Porsche Cayenne 2007 na českém trhu od 1,5 milionu korun

Ondřej Láník
Diskuze (17)
Český dovozce vozů Porsche zveřejnil ceny vylepšeného modelu Cayenne.

Porsche Cayenne modelového roku 2007 přijíždí s novou přídí. Ve srovnání se světlomety předchozí verze jsou ty nové užší, širší a jakoby lehce přimhouřené, takže působí sportovnějším dojmem. Dynamika srší rovněž z přepracovaného předního nárazníku a masivní mřížky chladiče se dvěma žebry a nosičem značky.

Plastika zadní části zahrnuje nárazník a světlomety. To nejzásadnější se ovšem odehrávalo pod kapotou. Motory modelů Cayenne, Cayenne S a Cayenne Turbo dávají nyní větší výkon, ale přitom spotřebují až o 15 procent méně paliva. Základní verzi Cayennu nyní pohání šestiválec s objemem zvětšeným na 3,6 litru a s o 29 kW vyšším výkonem.

O optimální rozdělování točivého momentu motoru mezi přední a zadní nápravu se stará Porsche Traction Management (PTM), automobilka slibuje vylepšené řízení, větší jízdní komfort a pokročilý Porsche Stability Management (PSM) jako součást standardní výbavy všech modelů.

Porsche Cayenne 2007 na českém trhu
ModelCayenneCayenne SCayenne Turbo
Zdvihový objem motoru [cm3]359848064806
Válce/ventily6/48/48/4
Nejvyšší výkon [kW/ot/min]213/6200283/6200368/6000
Nejvyšší toč. mom. [Nm/ot/min]385/3000500/3500700/4500
Max. rychlost [km/h]227252275
Zrychlení 0-100 km/h [s]8,16,65,1
Komb. spotřeba [l/100 km]12,914,914,9
Cena [Kč]1.498.000,-1.989.000,-3.148.000,-

Ondřej Láník
Diskuze (17)
12. 1. 2007 23:20
Re: mnamka
v pohode ja ti ho kupim len mi daj 2 000 000 ;)
11. 1. 2007 10:53
Design
Cayenne se mi nelibilo pred faceliftem a nelibi se mi ani po nem - z trojce SUV pouzivajicich tutez platformu, je Cayenne designove nejslabsi. Porsche by se melo spis drzet toho, co jim jde nejlip - sportaky. Ale vysvetlujte to vedeni a akcionarum, kdyz je Cayenne zachranilo pred krachem 8-s .