První MAN TGX EfficientLine 3 je pro společnost Spedition Hillert

 

První vyrobený MAN TGX EfficientLine 3 zamířil do vozového parku společnosti Spedition Hillert a spolu s ním i již pětisté vozidlo značky MAN ve flotile této firmy.

Společnost MAN Truck & Bus na podzim loňského roku představila na IAA v Hannoveru devět vozidel modelového roku 2017 a mezi nimi i třetí generaci TGX EfficientLine, reprezentující zdokonalenou efektivitu dopravy.

Společnost Hillert Spedition začátkem letošního roku zařadila do svého vozového parku první vyrobený TGX EfficientLine 3, který je podle slov jejího výkonného ředitele Dirka Pelstera nejhospodárnějším vozidlem na trhu.

V současnosti má společnost Spedition Hillert ve svém vozovém parku 96 vozidel značky MAN a tři čtvrtiny z nich tvoří tahače návěsů v konfiguraci EfficientLine první a druhé generace.

Spolu s těmito vozidly pak služby, které nabízí MAN, například MAN Telematics, školení řidičů MAN ProfiDrive nebo Connected CoDriver, optimalizují ekonomickou efektivitu této firmy.

Hillert GmbH & Co. KG je středně velká společnost se sídlem v německém Bocholtu, která byla založeno v roce 1953 a v segmentu dopravy působí od roku 1962. Značka MAN se stala součástí její flotily počátkem 80. let; předtím dodávala vozidla značka Büssing.

V roce 2017 zařadila společnost Hillert do svých služeb již pětisté vozidlo značky MAN. Dopravní společnost provozuje také servis a mycí linku pro nákladní vozidla.

MAN TGX EfficientLine 3: Snížení spotřeby o 6,35 % oproti předchůdci (+video)

Společnost MAN Truck & Bus představila první generaci modelu TGX EfficientLine na podzim roku 2010 IAA v Hannoveru a na trh byl uveden koncem stejného roku.

Výrobce se při vývoji modelu s označením EfficientLine zaměřil na snížení spotřeby paliva při zachování všech jeho praktických vlastností i komfortu řidiče. Hlavní pozornost byla při vývoji věnována aerodynamice tahače a snížení spotřeby paliva přispívalo i odlehčení konstrukce vozidla.

Výsledkem byla spotřeba paliva u TGX EfficientLine nižší až o 3 litry nafty na 100 km oproti srovnatelnému standardnímu zástupci řady TGX.

Na jaře roku 2015 byl představen MAN TGX EfficientLine 2, který podobně jako jeho předchůdce nabídl aerodynamická vylepšení kabiny i podvozku a rovněž odlehčení konstrukce vozidla. Na dalším snížení spotřeby paliva se zde ovšem podílelo mimo jiné i důsledně optimalizované hnací ústrojí.

MAN pro demonstraci dalších úspor paliva vyslal nový TGX EfficientLine 2 ve společnosti TGX EfficientLine v provedení Euro 6 na topograficky náročnou srovnávací jízdu dlouhou 5217 km. Výsledek srovnávací jízdy byl jasný a nová verze oproti předchozímu modelu ušetřila 6,57 % nafty.

Nyní nastupuje nejnovější evoluce v podobě TGX EfficientLine 3, u níž se výrobce při vývoji zaměřil na další vylepšení aerodynamických vlastností i optimalizaci pohonného ustrojí a to především převodovky TipMatic. Pozornost pak byla věnována i asistenčním systémům. Tento nejnovější model ve srovnávací jízdě s provedením TGX EfficientLine 2 dosáhl o 6,35 % nižší spotřeby paliva.

Video

Autosalon Frankfurt 2017
Spolupracujeme s TipCars.com
Glosa Jany Havligerové: První volební pokuta Glosa Jany Havligerové: První volební pokuta

Úřad pro dohled nad hospodařením politických stran…

Poprvé za dlouhou dobu rostou všechny hlavní ekonomiky, eurozóna srovnala krok s USA Poprvé za dlouhou dobu rostou všechny hlavní ekonomiky, eurozóna srovnala krok s USA

Hospodářský růst předních světových ekonomik se…

 
Zdroj: MAN Truck & Bus

Štítky MAN Profi Nákladní Video

 







Doporučujeme
Pohon všech kol je stále oblíbenější. Tohle je kompletní nabídka čtyřkolek na trhu! Pohon všech kol je stále oblíbenější. Tohle je kompletní nabídka čtyřkolek na trhu!

Jestliže před deseti lety bylo pohonem všech kol vybaveno…

Víte, jaké palivo v zahraničí natankovat? A jak se vyznat v označení Gazole či Senza Plombo? Víte, jaké palivo v zahraničí natankovat? A jak se vyznat v označení Gazole či Senza Plombo?

Ne ve všech státech Evropské unie se nafta označuje jako…

 

AutoRevue
Spolehlivost sportovně luxusních aut je tristní: Deset Spolehlivost sportovně luxusních aut je tristní: Deset "jednookých" králů

V našem posledním díle o spolehlivosti automobilů podle…

Pravda o znečišťování ovzduší! Diesely jsou v tom trošku nevinně Pravda o znečišťování ovzduší! Diesely jsou v tom trošku nevinně

Měření společnosti Dekra ukázalo, že největší množství…

 





 
Mercedes-Benz S 400 d 4Matic – Nafta v řadě!

TEST: Mercedes-Benz S 400 d 4Matic – Nafta znovu v řadě! Co to přineslo?

Dnes 09:51

Je to sice jeden z nejméně nápadných faceliftů, o slušnou revoluci však přesto jde. Vznětové vidlicové jednotky nahrazují zbrusu nové řadové motory!




Blesk.cz

Hororová cesta domů v Butovicích: Policie pátrá po násilníkovi, co přepadl mladou dívku

Hororová cesta domů v Butovicích: Policie pátrá po…

Jen díky své odhodlanosti a křiku se dokázala mladá dívka 7. září nedaleko Nových Butovic ubránit muži, který ji…

Odvážná Sisa Sklovská: V provázkových šatech ukázala ňadra!

Odvážná Sisa Sklovská: V provázkových šatech ukázala ňadra!

Ta se toho nebojí. Operní a muzikálová zpěvačka ze Slovenska Sisa Sklovská (51) dorazila na Bratislavské dny…

 

iSport.cz

Dojemný vzkaz Sereny pro mámu: Brali mě za chlapa, moje dcera je jako já!

Dojemný vzkaz Sereny pro mámu: Brali mě za chlapa,…

Mámě si vždycky postěžovala, když jí něco trápilo, tak si teď u ní vylila srdíčko. Momentálně je ovšem americká…

Po Jágrovi touží Nižněkamsk. S KHL ještě počkám, tvrdí český velikán

Po Jágrovi touží Nižněkamsk. S KHL ještě počkám,…

Calgary ani jiný klub NHL to možná nebude, Jaromír Jágr může začít sezonu v Rusku. Nově přinesl deník…

 

Reflex.cz

Výrobce rakví z Plzně zavraždil snoubenku

Výrobce rakví z Plzně zavraždil snoubenku

Následující příběh je vpravdě světový. Odehrává se v Novém Yorku, Chicagu, rakouské Vídni a německých Brémách.…

Menší prsa, více špíny a divočiny. Nový Tomb Raider se představuje v první ukázce

Menší prsa, více špíny a divočiny. Nový Tomb Raider…

Jedna z nejvíce sexy postav videoherní historie Lara Croft se dočká svého filmového restartu. Po dlouhých 15…