Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Renault bojuje dále: Přichází Mégane RS 275 Trophy

Renault Mégane
Renault Mégane
Renault Mégane
Renault Mégane
15 Fotogalerie
Diskuze (186)
Limitovaná edice připravená vrátit titul nejrychlejší předokolky na okruhu Nürburgring Nordschleife zpět do Francie je oficiálně zde. Má o deset koní více a plno dalších funkčních úprav.

Fanoušci ani samotný Renault se nemohli smířit s tím, že Seat Leon Cupra zajel na Severní smyčce Nürburgringu lepší čas, než Mégane RS 265 Cup. Jedni tedy přivolávali ostřejší a rychlejší variantu, zatímco druzí na ní pracovali. Jenže pouze o čas na onom posvátném klikatém kusu asfaltu nejde, řidiči si nyní s novou verzí budou moci užívat vyladěnější stroj na okresky, který zvládne vykouzlit ještě více úsměvů.

Renault se spojil s těmi nejlepšími dodavateli, osadil Mégane 275 Trophy titanovým výfukovým systémem od slovinského specialisty Akrapovič a za příplatek rovněž podvozkem Öhlins vyvíjeným na závodních tratích rally. Již dříve jsme tušili, že auto má mít 275 koní (205 kW) a oficiální údaje to potvrdily. Točivý moment vrcholí hodnotou 360 N.m, normovaná průměrná spotřeba přitom nadále zůstává na 7,5 l/100 km. Velké zlepšení na závodních tratích jistě zajistí také pneumatiky Michelin Pilot Sport Cup 2 dostupné také pouze za příplatek.

Zvenku poznáte verzi 275 Trophy například díky devatenáctipalcovým kolům Speedline Turini odvozeným od těch používaných na závodních Méganech. Nechybí šedý přední spoiler a pruhy na bocích, obojí s nápisy Trophy. Plaketka s údajem, do kolikátého vyrobeného vozu nasedáte, se nachází na prazích. Řidiče pak jistě potěší i alcantarový volant a ruční brzda či skořepinová sedadla.

Cena limitované edice, která touží udávat tempo mezi ostrými hatchbacky, ještě není známa, ve Francii však začíná na 38.000 eur, tedy dle aktuálního kurzu zhruba 1.042.000 Kč.

Vstoupit do diskuze (186)