Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Renault Kangoo Express: přichází další generace, povyrostla do všech stran.

Aleš Jungmann
Diskuze (23)
Od roku 1997 se na celém světě prodalo přes 1,3 milionu vozů Kangoo. Renault chce v úspěších modelu pokračovat a proto přichází na trh s novou generací Expressu.

Nový Renault Kangoo Express narostl oproti svému předchůdci ve všech směrech. Do délky se prodloužil o 170 mm na nynějších 4.210 mm, do šířky narostl o 160 mm na 1.830 mm. Díky tomu může nabídnout větší nákladový prostor (o objemu 3,6 metru krychlového), kam se bez problémů vejde i Euro-paleta. To je bezpochyby velká deviza oproti nové generaci lehkých vanů, která byla vyvinuta Fiatem, Peugeotem a Citroenem ve společném projektu. Modely Nemo, Fiorino a Bipper ovšem nejsou přímými konkurenty pro Kangoo Express, Renault jim chystá rovnocenného soupeře v této kategorii v podobě Renaultu Kangoo Compact (zatím ovšem existuje pouze jako koncept). Užitečný náklad Expressu může být až 800 kilogramů.

Protože je vůz určen primárně řemeslníkům a přepravcům zboží, nabízí v interiéru mnoho odkládacích míst a přihrádek. Výbava vozu může být poměrně bohatá. Express nabídne přední a boční airbagy pro oba cestující vpředu, tempomat, zadní parkovací čidla, automatické spouštění světel a stěračů či širokou škálu elektronických pomocníků (ABS, ASR, ESP, MSR, CSV či EBA).

O pohon se postarají dvě benzinové jednotky o zdvihovém objemu 1,6 l (67 a 78 kW) či dieselové agregáty 1,5 DCi ve výkonnostních variantách 52, 63 a 78 kW. Dieselový agregát o výkonu 63 kW si v kombinovaném cyklu řekne o 5,2 l nafty na 100 kilometrů.

Aleš Jungmann
Diskuze (23)
23. 10. 2007 13:50
Re: Super car
Ja by som sa až tak nerozplýval. Prvé Kangoo, to bol Boom, myslím že dokonca zakladal túto rodinu malých užitkáčov. Po dlhých úspešných rokoch som ale čakal viac. Novinka vyzerá ako trochu opuchnuté Kangoo prvej generácie. A ten nudný interiér. Keď si predstavím Kangoo ako moje pracovné náradie, a že v ňom mám tráviť celé dni, tak asi budem rozmýšľať, či naozaj Kangoo a nie niečo iné. Je z čoho vyberať.
22. 10. 2007 20:35
No,nevim....Pozor,Pozor
....jestli neni lepsi,aby automobilky presly na styl,,bigkasliky".Proste jedna velka dira v desce(co mozna nejhlubsi,nejdelsi)a jediny co bych rozdeloval je dvirka.
P.S.Docela sranda by byla,,posilam ti...z me strany".Prichazi zatacka ;-) Doufam,verim a jsem temer presvedcen ze mi rozumite
22. 10. 2007 18:56
Re: palubka..
tie plasty sú v každom aute....ale nie tak fádne a s rovnakým povrchom a farbou takmer na každom dieli...
22. 10. 2007 16:17
Re: estetika,kvalita.....renault jako vždy
To ťažko. Neviem, kam na tí výrobcovia chodia, že nové modely robia systémom "odvar starého modelu". Nemyslím si, že sme až takí konzervatívni. Dosť nemilo ma tým pri 308 prekvapil Peugeot, ale od Renaultu by som niečo také naozaj nečakal, a už vôbec nie po vzhliadnutí novej Laguny. Úžitkovosť, praktickosť, kvalita, spoľahlivosť, to všetko môže byť O.K. v rámci zvyklostí firmy, dizajnom ma tentokrát Renault silne sklamal.
22. 10. 2007 16:07
Re: Medvedík
A? Nejak to odporuje tomu čo som napísal? ;-)