Renault Trucks řady T: Nižší spotřeba a vyšší užitečné zatížení

 

Renault Trucks necelé tři roky od premiéry modelové řady T uvádí několik úprav, jejichž cílem je snížení spotřeby paliva a zvýšení užitečného zatížení.

Renault Trucks představil řadu T v červnu roku 2013 a nyní uvádí několik novinek, které mají tomuto modelu, oceněnému titulem International Truck of the Year 2015, pomoci k dalšímu zvýšení rentability provozu.

V souvislosti se snahou o vylepšení řady T pro rok 2016 se Renault Trucks zaměřil na aerodynamiku s cílem snížit spotřebu paliva, snížení hmotnosti ve prospěch užitečného zatížení a prediktivní navigační systém GPS pro podporu ekonomického stylu jízdy.

Renault Trucks využil pro zlepšení aerodynamiky technologie testované na laboratorním vozidle Optifuel Lab 2.

Vozidla řady T nyní mohou být na přání vybavena integrovaným spoilerem umístěným pod nárazníkem, usměrňujícím obtékání vzduchu pod vozidlem a výrazně snižujícím jeho turbulentní proudění, které může být potenciální příčinou zvýšené spotřeby.

Navíc je v nabídce i nový pevný střešní spoiler, který je díky absenci kovové výztuže odlehčen a zlepšuje proudění vzduchu kolem kabiny. V závislosti na provedení modelu, může zákazník navíc ušetřit další 2 % paliva v porovnání se svým současným vozidlem.

Renault Trucks pro přepravu nebezpečných látek

Hlavní prioritou u podvozku byla úspora hmotnosti. Některé komponenty byly přepracovány nebo odlehčeny tak, aby bylo dosaženo co nejvyššího užitečného zatížení.

Renault Trucks zmiňuje novou hnací nápravu nebo vylepšené pneumatické pérování, snižující hmotnost vozidla o několik kilogramů. Využít lze rovněž nabídky montáže hliníkové točnice na tahači. Výsledkem všech těchto úprav může být zvýšení užitečného zatížení až o 114 kg.

Motory DTI 11 a DTI 13 prošly modernizací, díky které bylo vylepšeno jejich spalování a dále snížena spotřeba. Od nynějška vyhovují emisní normě Euro 6 krok C, která bude povinně platná od 31. prosince 2016.

Renault Trucks řada T: Nástupce pro Premium Long Distance i Magnum (2x video)

Mimo úprav samotného modelové řady T uvede Renault Trucks v letošním roce i novou nabídku služeb, přispívajících ke snížení spotřeby paliva.

Patřit mezi ně bude i prediktivní systém změny převodových stupňů Optivision, který je nyní propojen s GPS. Systém využívá mapovou topografii pro optimalizaci výběru převodových stupňů.

Každá, alespoň jednou projetá trasa je zaznamenána pomocí palubního snímače vozidla nebo i jiným vozidlem vybaveným systémem Optivision, které stejnou trasu ujelo. Úspory paliva tak může být dosaženo okamžitě při první jízdě vozidla, pokud jiné vozidlo stejnou trasu již absolvovalo před ním.

Spolupracujeme s TipCars.com
Z Bruselu zaznívá kritika americké daňové reformy Z Bruselu zaznívá kritika americké daňové reformy

Evropská komise varovala amerického ministra financí…

Ropný gigant Saudi Aramco chystá zvýšení investic Ropný gigant Saudi Aramco chystá zvýšení investic

Saúdskoarabský ropný koncern Saudi Aramco zvýšil plán…

Exšéf zkrachovalé bitcoinové burzy má nakročeno k desítkám miliard Exšéf zkrachovalé bitcoinové burzy má nakročeno k desítkám miliard

Věřitelé tvrdí, že strmý nárůst ceny bitcoinu způsobil,…

 
Zdroj: Renault Trucks

Štítky Renault Trucks Profi Nákladní

 







Doporučujeme
Pohon všech kol je stále oblíbenější. Tohle je kompletní nabídka čtyřkolek na trhu! Pohon všech kol je stále oblíbenější. Tohle je kompletní nabídka čtyřkolek na trhu!

Jestliže před deseti lety bylo pohonem všech kol vybaveno…

Jsou české silnice nejhorší v Evropě? Tohle nám na nich nejvíce vadí! Jsou české silnice nejhorší v Evropě? Tohle nám na nich nejvíce vadí!

České silnice mají hrozný povrch a jsou špatně značené, v…

 

AutoRevue
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod…

Nový Mercedes-Benz CLS má české ceny. Takhle vypadá základní verze Nový Mercedes-Benz CLS má české ceny. Takhle vypadá základní verze

Třetí generace "placatého" Mercedesu dorazila na český…

 





 
Přednost zprava: Kde všude platí? A co parkoviště nebo podzemní garáže?

Přednost zprava: Kde všude platí? A co parkoviště nebo podzemní garáže?

Dnes 18:50

V dnešní uspěchané době řidiči často zapomínají na základní pravidlo v silničním provozu na pozemních komunikacích, jímž je pravidlo pravé ruky, resp. přednost zprava.




Blesk.cz

Češi za měsíc prosurfují necelý 1 GB mobilních dat. Slováci jsou na tom ještě hůř

Češi za měsíc prosurfují necelý 1 GB mobilních dat.…

Tuzemští operátoři škrtí Čechy na vysokých cenách za data, proto se na mobilu surfovat bojíme a hlídáme si každý…

Vaše pleť rozhodně potřebuje masku: 6 rad, jak to dělat správně

Vaše pleť rozhodně potřebuje masku: 6 rad, jak to…

Ošetření pleťovou maskou patří mezi intenzivní kosmetické postupy, jejichž účinek je výrazný a okamžitě…

 

iSport.cz

Dozvuky rvačky u šatny City! Kéž by tu byl respekt jako v sumu, řekl Wenger

Dozvuky rvačky u šatny City! Kéž by tu byl respekt…

Emoce v neděli plány na hřišti i v zákulisí. Příliš hlasité oslavy hráčů Manchesteru City po výhře nad městským…

Pelta vystoupil: Bez někoho s koulema bychom skončili. Mám vás rád, čau

Pelta vystoupil: Bez někoho s koulema bychom…

Dění na mimořádné Valné hromadě FAČR rozčeřil Miroslav Pelta. Bývalý šéf českého fotbalu musel ve funkci skončit…

 

Reflex.cz

Prezidentský kandidát Fischer: Miloš Zeman není vhodný pro děti

Prezidentský kandidát Fischer: Miloš Zeman není…

Diplomat Pavel Fischer by se jako prezident nebál bouchnout do stolu. Miloš Zeman je podle něj málo aktivní.…

Klaus a Mečiar 25 let po rozdělení Československa: Námi nastavený model je modelem pro EU

Klaus a Mečiar 25 let po rozdělení Československa:…

Po 19 letech přijel v pondělí do Prahy někdejší několikanásobný slovenský premiér Vladimír Mečiar. Ten je…