Renault Trucks v roce 2013 kompletně obmění svou nabídku

 

Prezident společnosti Renault Trucks na veletrhu IAA v Hannoveru oznámil, výrobce v červnu roku 2013 kompletně promění svou nabídku vozidel.

Heinz-Jürgen Löw, prezident společnosti Renault Trucks, během své tiskové konference na veletrhu v Hannoveru oznámil, že přechod k motorům generace Euro VI bude pro výrobce příležitostí ke kompletní obměně vozidel Dálkové řady, Stavební řady a Distribuční řady.

Všechna vozidla se v současnosti nacházejí ve zkušebním provozu v reálných podmínkách u partnerských společností či ve stádiu zkoušek na testovacích okruzích výrobce. Nové modely byly společností Renault Trucks vyvíjeny právě na základě potřeb a požadavků jejích zákazníků.

Letošní autosalon IAA v Hannoveru byl pro společnost Renault Trucks rovněž příležitostí k prezentaci technologie budoucích motorů Euro VI. Těžká vozidla budou mít k dispozici nový šestiválcový motor DTI 11 o zdvihovém objemu 11 litrů, vybavený systémem vstřikování common rail.

Tento nový motor je spojen se systémem úpravy výfukových plynů SCR adaptovaným pro motory Euro VI. S cílem zajistit optimální výkon tohoto systému výrobce zkombinoval různá technická řešení, jako je recyklace výfukových plynů během fáze spouštění motoru, využití klapek na přívodu vzduchu a na výfuku či specifické strategie spalování.

Systém úpravy výfukových plynů je doplněn filtrem pevných částic, který bude montován do všech motorů Euro VI od společnosti Renault Trucks. Obdobná technologie se nachází i v motoru DTI 13 o zdvihovém objemu 13 litrů, který byl opatřen pro motory o tomto objemu vhodnějším elektronickým systémem čerpadel vstřikovačů.

Pro středně těžká vozidla vyvinula společnost Renault Trucks nový čtyřválcový motor DTI 5 o zdvihovém objemu 5 litrů a nový šestiválcový motor DTI 8 o objemu 8 litrů. Oba modely jsou propojeny se systémem EGR.

Tento systém při spalování recykluje část výfukových plynů a snižuje tak objem oxidů dusíku (NOx) produkovaných motorem. Zbývající NOx jsou pak katalyticky eliminovány prostřednictvím systému SCR. Filtr pevných částic pak umožňuje splňovat přísné limity pro emise těchto částic ukládané normou Euro VI.

Společnost Renault Trucks zdůrazňuje v rámci své strategie All For Fuel Eco zapojení všech zaměstnanců společnosti do úsilí o úsporu paliva, a to od projektování kamionu až po jeho údržbu v síti Renault Trucks.

Výsledky tohoto úsilí jsou zákazníkům nabízeny formou řešení Optifuel. Tento produkt sestává z řady nástrojů a služeb určených pro zákazníky a zaměřených na konfiguraci jejich vozidel, zvláště z hlediska výběru toho nejvhodnějšího pohonu (elektrického, hybridního, CNG či dieselu), školení firemních řidičů, sledování a analýzu spotřeby paliva firemních vozidel a na údržbu vozů spojenou se specifickými službami zacílenými na úspory paliva.

Automatické převodovky od společnosti Renault Trucks umožňují úsporu paliva až o 7 %, využitím produktu Optifuel Programme lze v měřítku firemního vozového parku dosáhnout úspory až 15 % a školením Optifuel Training prošlo do současnosti již 21.000 řidičů.

Renault Trucks nabízí širokou řadu vozidel vybavených alternativními pohony. V rámci této řady je zákazníkům nabízeno 100% elektrické vozidlo Maxity Electrique (4,5 t), hybridní model Premium Hybrys Tech (19 t/26 t) a vozidlo s pohonem na stlačený zemní plyn Premium Distribution CNG (19 t/26 t).

Společnost Renault Trucks v současné době realizuje své výzkumné aktivity zejména prostřednictvím experimentálního vozidla Midlum Electrique. Tři exempláře jsou v současnosti ve zkušebním provozu u partnerských společností Carrefour a STEF v Lyonu a u společnosti Nestlé Suisse v Curychu a Lausanne.

Avšak přestože městská vozidla stále častěji využívají alternativní pohonné technologie, pro dálkovou přepravu nadále zůstává a ještě dlouho bude nejvhodnějším způsobem pohonu dieselový motor.

Proto společnost Renault Trucks pokračuje ve svém vývoji a nadále usiluje o snižování spotřeby paliva. U designové studie CX/03 představené na hannoverském veletrhu tak byla veškerá pozornost věnována zlepšení aerodynamiky a maximálnímu odlehčení vozidla. Maska chladiče tak kupříkladu vykazuje trubicovitou strukturu, která v sobě snoubí hliník a uhlíková vlákna, a ve spodní části je opatřena třemi aerodynamickými lamelami sloužícími k odvádění vzduchu na boční strany vozidla.

Cílem studie CX/03 je ukázat podstatu snahy společnosti Renault Trucks v otázkách snižování spotřeby paliva a vytyčit směr jejího úsilí o dosažení dokonalosti.

Spolupracujeme s TipCars.com
Češi si nechali vnutit, že je bezpečnost problém, říká mediální analytik Bohumil Kartous Češi si nechali vnutit, že je bezpečnost problém, říká mediální analytik Bohumil Kartous

Arogance, přezíravost, prvoplánovost a opačná totalita.…

Za vánoční nákupy potravin si připlatíte, tuzemák však zlevní Za vánoční nákupy potravin si připlatíte, tuzemák však zlevní

Jedním z ústředních témat posledních týdnů byla v české…

Putin: USA chtějí vytlačit Rusko z evropského energického trhu a zdražit plyn Putin: USA chtějí vytlačit Rusko z evropského energického trhu a zdražit plyn

Sankce, které vůči Rusku schválil americký Kongres v…

Komentář Petra Koubského: S miliardářem do bouřlivých vod Komentář Petra Koubského: S miliardářem do bouřlivých vod

Na první pohled to vypadá, že AutoCont po sedmadvaceti…

 
Zdroj: Renault Trucks

Štítky Renault Trucks Profi Nákladní

 







Doporučujeme
Pohon všech kol je stále oblíbenější. Tohle je kompletní nabídka čtyřkolek na trhu! Pohon všech kol je stále oblíbenější. Tohle je kompletní nabídka čtyřkolek na trhu!

Jestliže před deseti lety bylo pohonem všech kol vybaveno…

Víte, jaké palivo v zahraničí natankovat? A jak se vyznat v označení Gazole či Senza Plombo? Víte, jaké palivo v zahraničí natankovat? A jak se vyznat v označení Gazole či Senza Plombo?

Ne ve všech státech Evropské unie se nafta označuje jako…

 

AutoRevue
Hyundai uvádí na trh další nový model: SUV Kona ale vůbec není levné Hyundai uvádí na trh další nový model: SUV Kona ale vůbec není levné

Vůz s designově velmi komplikovanou přídí se stává…

Škoda už oficiálně prodává Karoq. Tipy, jak ho rozpoznat od Kodiaqu: Škoda už oficiálně prodává Karoq. Tipy, jak ho rozpoznat od Kodiaqu:

Škoda zatím neoznámila, kolik bude požadovat za základní…

 





 
Takhle se rodí ruský stařeček. Nahlédněte do zákulisí výroby legendární Lady Niva

Takhle se rodí ruský stařeček. Nahlédněte do zákulisí výroby legendární Lady Niva

Dnes 18:51

Výroba legendární Lady Niva, dnes nazývané 4x4, byla zahájena už v roce 1977. A v továrně v Toljatti probíhá dodnes.




Blesk.cz

Žena v pražské zoo spáchala sebevraždu: Skočila z 20 metrů vysoké rozhledny, zemřela v nemocnici

Žena v pražské zoo spáchala sebevraždu: Skočila z 20…

Do zoologické zahrady v Praze vyjížděli v neděli dopoledne záchranáři. Z dřevěné rozhledny, která se nachází v…

Únos dětí z ústavu: Davídek s Leonardem nechodili do školy, z bytu se ozýval křik, prozradil starosta

Únos dětí z ústavu: Davídek s Leonardem nechodili do…

Davídek a Leonard Lackóovi, děti, které před týdnem jejich rodiče unesli z dětského centra, bydlely v bytě v…

 

iSport.cz

Sport Magazín: Jednoduchý je chytrý, slyšel Rutta od Keitha

Sport Magazín: Jednoduchý je chytrý, slyšel Rutta od Keitha

Nikdy nepůsobil v cizině. Nebyl draftovaný. Před třemi lety hrál v první lize proti Šumperku nebo Benátkám. A…

Messi si zobnul tabletu v 10. minutě. Pak gólem posunul své hranice

Messi si zobnul tabletu v 10. minutě. Pak gólem…

Argentinská hvězda Lionel Messi přispěl jedním gólem ve středečním utkání Ligy mistrů s Olympiakosem Pireus k…

 

Reflex.cz

Zítra k volbám, nenechme za sebe rozhodovat jiné! Vrátí se politická politika?

Zítra k volbám, nenechme za sebe rozhodovat jiné!…

Kdysi i v Česku populární slovenský satirik Milan Markovič by dnes patrně řekl „Zvolebnívá sa“, a to na plné…

Anglický Oxford chce být prvním zcela bezemisním městem. Stát se tak má do roku 2035

Anglický Oxford chce být prvním zcela bezemisním…

Anglické město Oxford, kde se nachází jedna z nejlepších a nejznámějších univerzit planety, se chce do roku 2035…