Renault Trucks v roce 2013 kompletně obmění svou nabídku

 

Prezident společnosti Renault Trucks na veletrhu IAA v Hannoveru oznámil, výrobce v červnu roku 2013 kompletně promění svou nabídku vozidel.

Heinz-Jürgen Löw, prezident společnosti Renault Trucks, během své tiskové konference na veletrhu v Hannoveru oznámil, že přechod k motorům generace Euro VI bude pro výrobce příležitostí ke kompletní obměně vozidel Dálkové řady, Stavební řady a Distribuční řady.

Všechna vozidla se v současnosti nacházejí ve zkušebním provozu v reálných podmínkách u partnerských společností či ve stádiu zkoušek na testovacích okruzích výrobce. Nové modely byly společností Renault Trucks vyvíjeny právě na základě potřeb a požadavků jejích zákazníků.

Letošní autosalon IAA v Hannoveru byl pro společnost Renault Trucks rovněž příležitostí k prezentaci technologie budoucích motorů Euro VI. Těžká vozidla budou mít k dispozici nový šestiválcový motor DTI 11 o zdvihovém objemu 11 litrů, vybavený systémem vstřikování common rail.

Tento nový motor je spojen se systémem úpravy výfukových plynů SCR adaptovaným pro motory Euro VI. S cílem zajistit optimální výkon tohoto systému výrobce zkombinoval různá technická řešení, jako je recyklace výfukových plynů během fáze spouštění motoru, využití klapek na přívodu vzduchu a na výfuku či specifické strategie spalování.

Systém úpravy výfukových plynů je doplněn filtrem pevných částic, který bude montován do všech motorů Euro VI od společnosti Renault Trucks. Obdobná technologie se nachází i v motoru DTI 13 o zdvihovém objemu 13 litrů, který byl opatřen pro motory o tomto objemu vhodnějším elektronickým systémem čerpadel vstřikovačů.

Pro středně těžká vozidla vyvinula společnost Renault Trucks nový čtyřválcový motor DTI 5 o zdvihovém objemu 5 litrů a nový šestiválcový motor DTI 8 o objemu 8 litrů. Oba modely jsou propojeny se systémem EGR.

Tento systém při spalování recykluje část výfukových plynů a snižuje tak objem oxidů dusíku (NOx) produkovaných motorem. Zbývající NOx jsou pak katalyticky eliminovány prostřednictvím systému SCR. Filtr pevných částic pak umožňuje splňovat přísné limity pro emise těchto částic ukládané normou Euro VI.

Společnost Renault Trucks zdůrazňuje v rámci své strategie All For Fuel Eco zapojení všech zaměstnanců společnosti do úsilí o úsporu paliva, a to od projektování kamionu až po jeho údržbu v síti Renault Trucks.

Výsledky tohoto úsilí jsou zákazníkům nabízeny formou řešení Optifuel. Tento produkt sestává z řady nástrojů a služeb určených pro zákazníky a zaměřených na konfiguraci jejich vozidel, zvláště z hlediska výběru toho nejvhodnějšího pohonu (elektrického, hybridního, CNG či dieselu), školení firemních řidičů, sledování a analýzu spotřeby paliva firemních vozidel a na údržbu vozů spojenou se specifickými službami zacílenými na úspory paliva.

Automatické převodovky od společnosti Renault Trucks umožňují úsporu paliva až o 7 %, využitím produktu Optifuel Programme lze v měřítku firemního vozového parku dosáhnout úspory až 15 % a školením Optifuel Training prošlo do současnosti již 21.000 řidičů.

Renault Trucks nabízí širokou řadu vozidel vybavených alternativními pohony. V rámci této řady je zákazníkům nabízeno 100% elektrické vozidlo Maxity Electrique (4,5 t), hybridní model Premium Hybrys Tech (19 t/26 t) a vozidlo s pohonem na stlačený zemní plyn Premium Distribution CNG (19 t/26 t).

Společnost Renault Trucks v současné době realizuje své výzkumné aktivity zejména prostřednictvím experimentálního vozidla Midlum Electrique. Tři exempláře jsou v současnosti ve zkušebním provozu u partnerských společností Carrefour a STEF v Lyonu a u společnosti Nestlé Suisse v Curychu a Lausanne.

Avšak přestože městská vozidla stále častěji využívají alternativní pohonné technologie, pro dálkovou přepravu nadále zůstává a ještě dlouho bude nejvhodnějším způsobem pohonu dieselový motor.

Proto společnost Renault Trucks pokračuje ve svém vývoji a nadále usiluje o snižování spotřeby paliva. U designové studie CX/03 představené na hannoverském veletrhu tak byla veškerá pozornost věnována zlepšení aerodynamiky a maximálnímu odlehčení vozidla. Maska chladiče tak kupříkladu vykazuje trubicovitou strukturu, která v sobě snoubí hliník a uhlíková vlákna, a ve spodní části je opatřena třemi aerodynamickými lamelami sloužícími k odvádění vzduchu na boční strany vozidla.

Cílem studie CX/03 je ukázat podstatu snahy společnosti Renault Trucks v otázkách snižování spotřeby paliva a vytyčit směr jejího úsilí o dosažení dokonalosti.

Rallye Dakar 2018
Spolupracujeme s TipCars.com
Babiš je jediný kandidát ANO na premiéra, shodl se výbor hnutí Babiš je jediný kandidát ANO na premiéra, shodl se výbor hnutí

Předseda ANO Andrej Babiš je jediným kandidátem hnutí na…

Konkurence pro SpaceX? Do vesmíru se vydala další soukromá raketa Konkurence pro SpaceX? Do vesmíru se vydala další soukromá raketa

Na trh soukromých kosmických letů vstoupil nový hráč.…

 
Zdroj: Renault Trucks

Štítky Renault Trucks Profi Nákladní

 







Doporučujeme
Že jsou moderní auta blbuvzdorná? Těmito věcmi si auto ničíte, aniž o tom víte Že jsou moderní auta blbuvzdorná? Těmito věcmi si auto ničíte, aniž o tom víte

Automobil je dnes čistě spotřební záležitostí. V…

Jsou české silnice nejhorší v Evropě? Tohle nám na nich nejvíce vadí! Jsou české silnice nejhorší v Evropě? Tohle nám na nich nejvíce vadí!

České silnice mají hrozný povrch a jsou špatně značené, v…

 

AutoRevue
LIAZ: Příběh nesmrtelných aut, o která nakonec nikdo nestál LIAZ: Příběh nesmrtelných aut, o která nakonec nikdo nestál

Liberecké automobilové závody byly svého času největším…

 





 
Vysmívaná čínská auta? Kdysi! Mrkněte na tyto kousky,  brali bychom je i v Evropě!

Vysmívaná čínská auta? Kdysi! Mrkněte na tyto kousky, brali bychom je i v Evropě!

Včera

Luxusní sedan s retro vzhledem, MPV navržené bývalým šéfdesignérem Alfy Romeo nebo líbivé SUV... Čína už nabízí zajímavá auta!




Blesk.cz

Konec nudy v Brně! Vědecký park VIDA! zabaví děti i dospělé

Konec nudy v Brně! Vědecký park VIDA! zabaví děti i dospělé

Odpálit vodíkovou raketu, zmrazit vlastní stín nebo rozpoutat tornádo, to vše můžete zažít v zábavním vědeckém…

V Čechách hrozí ledovka, varují řidiče i chodce meteorologové. Na Jizerce bylo –17 °C

V Čechách hrozí ledovka, varují řidiče i chodce…

Na západě a jihozápadě Čech bude v pondělí pozdě odpoledne a večer sněžení místy přecházet v mrznoucí srážky s…

 

iSport.cz

Rakouský lékař: Je těžké uvěřit, že má Koukalová jen problémy s lýtky

Rakouský lékař: Je těžké uvěřit, že má Koukalová jen…

Gabriela Koukalová bez účasti na olympiádě? V Česku jedna z hlavních zpráv, ohlas má ale rozhodnutí české…

Program olympiády: České vrcholy na ZOH 2018 v Koreji, co a kdy sledovat?

Program olympiády: České vrcholy na ZOH 2018 v…

Zimní olympijské hry v korejském Pchjongčchangu odstartují v pátek 9. února 2018 slavnostním zahájením. Už v…

 

Reflex.cz

Demokratický rozhovor Igora Chauna s lepičem plakátů: Vede Miloš Zeman kampaň?!

Demokratický rozhovor Igora Chauna s lepičem…

Igor Chaun natočil video s bohorovným lepičem plakátů právě ve chvíli, kdy byl v Praze vylepován jeden z nových…

Warren Buffett: Dnešní děti se budou mít lépe než my díky rozvoji technologií. Na bitcoin nesázím

Warren Buffett: Dnešní děti se budou mít lépe než my…

Miliardář a investor Warren Buffett v prvním letošním vydání časopisu Time apeloval na mladé Američany, aby…