Renault Trucks v roce 2013 kompletně obmění svou nabídku

 

Prezident společnosti Renault Trucks na veletrhu IAA v Hannoveru oznámil, výrobce v červnu roku 2013 kompletně promění svou nabídku vozidel.

Heinz-Jürgen Löw, prezident společnosti Renault Trucks, během své tiskové konference na veletrhu v Hannoveru oznámil, že přechod k motorům generace Euro VI bude pro výrobce příležitostí ke kompletní obměně vozidel Dálkové řady, Stavební řady a Distribuční řady.

Všechna vozidla se v současnosti nacházejí ve zkušebním provozu v reálných podmínkách u partnerských společností či ve stádiu zkoušek na testovacích okruzích výrobce. Nové modely byly společností Renault Trucks vyvíjeny právě na základě potřeb a požadavků jejích zákazníků.

Letošní autosalon IAA v Hannoveru byl pro společnost Renault Trucks rovněž příležitostí k prezentaci technologie budoucích motorů Euro VI. Těžká vozidla budou mít k dispozici nový šestiválcový motor DTI 11 o zdvihovém objemu 11 litrů, vybavený systémem vstřikování common rail.

Tento nový motor je spojen se systémem úpravy výfukových plynů SCR adaptovaným pro motory Euro VI. S cílem zajistit optimální výkon tohoto systému výrobce zkombinoval různá technická řešení, jako je recyklace výfukových plynů během fáze spouštění motoru, využití klapek na přívodu vzduchu a na výfuku či specifické strategie spalování.

Systém úpravy výfukových plynů je doplněn filtrem pevných částic, který bude montován do všech motorů Euro VI od společnosti Renault Trucks. Obdobná technologie se nachází i v motoru DTI 13 o zdvihovém objemu 13 litrů, který byl opatřen pro motory o tomto objemu vhodnějším elektronickým systémem čerpadel vstřikovačů.

Pro středně těžká vozidla vyvinula společnost Renault Trucks nový čtyřválcový motor DTI 5 o zdvihovém objemu 5 litrů a nový šestiválcový motor DTI 8 o objemu 8 litrů. Oba modely jsou propojeny se systémem EGR.

Tento systém při spalování recykluje část výfukových plynů a snižuje tak objem oxidů dusíku (NOx) produkovaných motorem. Zbývající NOx jsou pak katalyticky eliminovány prostřednictvím systému SCR. Filtr pevných částic pak umožňuje splňovat přísné limity pro emise těchto částic ukládané normou Euro VI.

Společnost Renault Trucks zdůrazňuje v rámci své strategie All For Fuel Eco zapojení všech zaměstnanců společnosti do úsilí o úsporu paliva, a to od projektování kamionu až po jeho údržbu v síti Renault Trucks.

Výsledky tohoto úsilí jsou zákazníkům nabízeny formou řešení Optifuel. Tento produkt sestává z řady nástrojů a služeb určených pro zákazníky a zaměřených na konfiguraci jejich vozidel, zvláště z hlediska výběru toho nejvhodnějšího pohonu (elektrického, hybridního, CNG či dieselu), školení firemních řidičů, sledování a analýzu spotřeby paliva firemních vozidel a na údržbu vozů spojenou se specifickými službami zacílenými na úspory paliva.

Automatické převodovky od společnosti Renault Trucks umožňují úsporu paliva až o 7 %, využitím produktu Optifuel Programme lze v měřítku firemního vozového parku dosáhnout úspory až 15 % a školením Optifuel Training prošlo do současnosti již 21.000 řidičů.

Renault Trucks nabízí širokou řadu vozidel vybavených alternativními pohony. V rámci této řady je zákazníkům nabízeno 100% elektrické vozidlo Maxity Electrique (4,5 t), hybridní model Premium Hybrys Tech (19 t/26 t) a vozidlo s pohonem na stlačený zemní plyn Premium Distribution CNG (19 t/26 t).

Společnost Renault Trucks v současné době realizuje své výzkumné aktivity zejména prostřednictvím experimentálního vozidla Midlum Electrique. Tři exempláře jsou v současnosti ve zkušebním provozu u partnerských společností Carrefour a STEF v Lyonu a u společnosti Nestlé Suisse v Curychu a Lausanne.

Avšak přestože městská vozidla stále častěji využívají alternativní pohonné technologie, pro dálkovou přepravu nadále zůstává a ještě dlouho bude nejvhodnějším způsobem pohonu dieselový motor.

Proto společnost Renault Trucks pokračuje ve svém vývoji a nadále usiluje o snižování spotřeby paliva. U designové studie CX/03 představené na hannoverském veletrhu tak byla veškerá pozornost věnována zlepšení aerodynamiky a maximálnímu odlehčení vozidla. Maska chladiče tak kupříkladu vykazuje trubicovitou strukturu, která v sobě snoubí hliník a uhlíková vlákna, a ve spodní části je opatřena třemi aerodynamickými lamelami sloužícími k odvádění vzduchu na boční strany vozidla.

Cílem studie CX/03 je ukázat podstatu snahy společnosti Renault Trucks v otázkách snižování spotřeby paliva a vytyčit směr jejího úsilí o dosažení dokonalosti.

Spolupracujeme s TipCars.com
Dotace na hospodaření s dešťovou vodou si lidé rozebrali během jednoho dne Dotace na hospodaření s dešťovou vodou si lidé rozebrali během jednoho dne

Od pondělního  rána, kdy se spustila program Dešťovka, do…

Pražané utratili za jízdenky v hromadné dopravě přes čtyři miliardy korun Pražané utratili za jízdenky v hromadné dopravě přes čtyři miliardy korun

Tržby z jízdného pražského dopravního podniku (DPP) loni…

ePojištění.cz končí s fotbalem, už nebude sponzorem ligy ePojištění.cz končí s fotbalem, už nebude sponzorem ligy

Firma ePojisteni.cz již nebude v názvu první fotbalové…

Očkování Čechů bude stát 2,8 miliardy korun, zdravotní pojišťovny už připravují tendr Očkování Čechů bude stát 2,8 miliardy korun, zdravotní pojišťovny už připravují tendr

Zdravotní pojišťovny budou hledat dodavatele pravidelných…

 
Zdroj: Renault Trucks

Štítky Renault Trucks Profi Nákladní

 







Doporučujeme
Špatné držení volantu vás může přijít draho. Podívejte se, jak je to správně! Špatné držení volantu vás může přijít draho. Podívejte se, jak je to správně!

Správné držení volantu je pro bezpečné řízení automobilu…

Vodík kontra akumulátor: Proč je vodík na ústupu? Vodík kontra akumulátor: Proč je vodík na ústupu?

Ještě před deseti lety byl vodík coby palivo v kurzu.…

 

AutoRevue
6 otázek a odpovědí o pokutách v cizině. Taxy dosáhnou i 200 000 Kč 6 otázek a odpovědí o pokutách v cizině. Taxy dosáhnou i 200 000 Kč

Tuzemský automotoklub ÚAMK připravil před nadcházející…

10 nejrychlejších kabrioletů na českém trhu aneb Když nejde jen o kochání... 10 nejrychlejších kabrioletů na českém trhu aneb Když nejde jen o kochání...

Trvalé teploty nad dvacet stupňů vybízejí ke stažení…

 






 
GTI Treffen Wörthersee 2017: Prohlédněte si to nejlepší ze srazu na počest Golfu GTI!

GTI Treffen Wörthersee 2017: Prohlédněte si to nejlepší ze srazu na počest Golfu GTI!

Dnes 18:52

O uplynulém víkendu proběhl u rakouského jezera Wörthersee již 36. ročník legendárního srazu. Pojďte se s námi podívat, jak to tam vypadalo!




Blesk.cz

Divočina jménem Slovenský ráj: Jeden z nejkrásnějších koutů našich sousedů!

Divočina jménem Slovenský ráj: Jeden z…

Rokliny a kaňony, které jsou opatřeny žebříky, stupničkami a podobně, to je Slovenský ráj, místo, kde můžete…

Ochrnutý moderátor počasí Michal Jančařík: Obrovská radost z prvního kroku!

Ochrnutý moderátor počasí Michal Jančařík: Obrovská…

Moderátor Michal Jančařík (41) má za sebou nejtěžší rok v životě. Kvůli nemoci musel na transplantaci ledviny a…

 

iSport.cz

Další průšvih golfisty Woodse: V USA ho zatkli opilého za volantem!

Další průšvih golfisty Woodse: V USA ho zatkli…

Místo návratu na greeny poznal jaké to je, skončit v cele. Golfista Tiger Woods byl zadržen policií a vzat do…

Stramaccioni a jeho trenérský tým ve Spartě? Vyjdou na 57 milionů ročně

Stramaccioni a jeho trenérský tým ve Spartě? Vyjdou…

Benvenuto, mister, Sparta vítá nového trenéra. Včera po dlouhých jednáních uzavřel největší český klub dvouletou…

 

Reflex.cz

Do Botswany za krokodýly: Když se páří čtvrttunoví predátoři, je třeba mít se na pozoru!

Do Botswany za krokodýly: Když se páří čtvrttunoví…

Botswanské léto se zbavuje posledního listí a vše začíná žloutnout. Příroda se mění a smutný pohled na…

Češi zabodovali v Cannes. Hlavní cenu v jedné z kategorií si odváží film Lerd

Češi zabodovali v Cannes. Hlavní cenu v jedné z…

Nový film režiséra Mohammeda Rasoulofa, v Cannes již oceněném Cenou za nejlepší režii v roce 2011 za film…