SEAT Ibiza: Snížení cen o 7 až 30 tisíc Kč, verze Ecomotive nově v nabídce pro ČR

SEAT Ibiza: Snížení cen o 7 až 30 tisíc Kč, verze Ecomotive nově v nabídce pro ČR

 
 

SEAT změnil ceník modelu Ibiza. Ceny všech provedení se snížily, navíc došlo ke změnám výbavy. Základní cena je nyní 279.900,- Kč, u třídveřové Ibizy SportCoupé 264.900,- Kč.

V základní výbavě Reference se nachází elektrické stahování předních oken a centrální zamykání s dálkovým ovladačem. Dále toto provedení zahrnuje volant nastavitelný ve dvou osách, elektrohydraulický posilovač řízení a automatické rozsvěcení světel. Kola jsou ocelová s pneumatikami 175/70 R14, rezervní kolo je pouze dojezdové. Bezpečnostní výbava obsahuje ABS, airbag řidiče a spolujezdce (za příplatek 1.200,- Kč s možností deaktivace) a boční airbagy.

Navíc získala Reference rádio s CD/MP3, šesti reproduktory a konektorem Aux-in, přesto je nyní s benzinovými motory o 10 tisíc Kč levnější, 1,9 TDI Reference zlevnila o 15 tisíc a 1,4 TDI Reference o 20 tisíc Kč.

Verze Style je středem nabídky. Nechybí v ní manuální klimatizace, tempomat, palubní počítač, ovládání rádia pod volantem a konektorem pro připojení externího přehrávače, elektrické ovládání a vyhřívání zpětných zrcátek nebo elektrické stahování zadních oken. Kliky dveří a zpětná zrcátka jsou lakovány v barvě vozu. Přední světlomety mají dvojitou optiku (místo jednoduché), další položkou navíc jsou přední mlhová světla s funkcí odbočovacích světel. Kola jsou stejně jako u Reference ocelová, ale mají průměr 15 palců a obouvají pneumatiky 185/60.

SEAT Ibiza - nové ceny benzinových motorů na českém trhu
Motor1,2 12V1,4 16V1,6 16V
Zdvihový objem [cm3]119813901598
Válce/ventily3/44/44/4
Nejvyšší výkon [kW/ot/min]51/520063/500077/5600
Nejvyšší toč. mom. [Nm/ot/min]112/3000132/3800153/3800
Max. rychlost [km/h]163175187 (186)
Zrychlení 0-100 km/h [s]13,012,210,5 (10,3)
Komb. spotřeba [l/100 km]5,96,26,6 (6,2)
Cena Reference [Kč]279.900,-294.900,--
Cena Style [Kč]314.900,-329.900,-364.900,-
Cena Style DSG [Kč]--(399.900,-)
Cena Sport [Kč]-349.900,-384.900,-

Ibiza Style zlevnila s motory 1,2 12V a 1,4 16V o 25 tisíc Kč a s 1,6 16V o 10 tisíc Kč. V případě dieselových motorů je snížení cen větší – o 30 tisíc, respektive s 1,9 TDI 77 kW o 26 tisíc Kč. V případě Ibizy 1,6 16V Style lze objednat převodovku DSG.

Provedení Sport je alternativou ke Stylance. Má navíc sportovní podvozek, 16palcová litá kola s pneumatikami 215/45, kůží obšitý tříramenný volant, sportovní přední sedadla a boční airbagy. Sport nyní má navíc tempomat. Proti loňskému roku zlevnila tato verze o 7.000,- (1,6 16V) až 27.000,- Kč (1,9 TDI 66 kW).

Novinkou na českém trhu je úsporná varianta 1,4 TDI Ecomotive. Mimo jiné má vylepšenou aerodynamiku, nižší provozní hmotnost, pneumatiky s nižším valivým odporem, prodloužené převody a jiné nastavení řídící jednotky. Proti standardnímu provedení s tímto motorem je o 17 tisíc Kč dražší. K výbavě Reference přidává palubní počítač a světlomety s dvojitou optikou, chybí naopak dělená zadní sedadla a omezené jsou možnosti příplatkové výbavy.

SEAT Ibiza - nové ceny dieselových motorů na českém trhu
Motor1,4 TDI1,4 TDI1,9 TDI
(66 kW)
1,9 TDI
(77 kW)
Zdvihový objem [cm3]1442144218961896
Válce/ventily3/23/24/24/2
Nejvyšší výkon [kW/ot/min]59/400059/400066/400077/4000
Nejvyšší toč. mom. [Nm/ot/min]195/2200195/1800210/2500240/1900
Max. rychlost [km/h]176177176186
Zrychlení 0-100 km/h [s]12,912,912,010,8
Komb. spotřeba [l/100 km]4,33,74,54,5
Cena Reference [Kč]359.900,--379.900,--
Cena Ecomotive [Kč]-376.900,---
Cena Style [Kč]394.900,--414.900,-434.900,-
Cena Sport [Kč]--434.900,-454.900,-

Třídveřová Ibiza SportCoupé je ve všech případech o 15 tisíc Kč levnější.

Sportovní podvozek lze kromě verze Sport objednat i pro Reference a Stylance (+ 2.500,- Kč). Dále je možné výbavu za 10 tisíc Kč rozšířit o balíček elektronických systému ESP, EBA, asistent rozjezdu do kopce a varování při ztrátě tlaku v pneumatikách. Mezi další možnosti dovybavení patří adaptivní bi-xenonová světla (+ 16.900,- Kč), panoramatické střešní okno (+ 16.900,- Kč), automatická klimatizace Climatronic (+ 8.900,- Kč) nebo vyhřívaná přední sedadla (+ 5.500,- Kč). Za metalický lak se připlácí 10.900,- Kč, za speciální lak 15.900,- Kč.

Spolupracujeme s TipCars.com
Havlíček se nebude muset v úřadu rozkoukávat, shodují se svazy a asociace Havlíček se nebude muset v úřadu rozkoukávat, shodují se svazy a asociace

Oborové svazy a asociace vítají nominaci Jiřího Havlíčka…

Potvrzeno. Bývalý velvyslanec Kolář nebude usilovat o Hrad Potvrzeno. Bývalý velvyslanec Kolář nebude usilovat o Hrad

Bývalý velvyslanec v USA a Rusku Petr Kolář nebude…

Twitter vyhlašuje boj dezinformacím, spojil se s IBM Twitter vyhlašuje boj dezinformacím, spojil se s IBM

Twitteru došla trpělivost. V boji proti fake news, hoaxům…

INFOGRAFIKA: Hlavní úkoly, které čekají na příštího šéfa průmyslu INFOGRAFIKA: Hlavní úkoly, které čekají na příštího šéfa průmyslu

Nový ministr průmyslu se musí rychle zorientovat…

 
 







Doporučujeme
Nové motory Mercedesu: Proč se vrací řadové šestiválce? Nová technika podrobně! Nové motory Mercedesu: Proč se vrací řadové šestiválce?

Od roku 2005 sázel Mercedes-Benz u šestiválců výhradně na…

Kontrolky v autě: Znáte jejich význam? Kontrolky v autě: Znáte jejich význam?

Co který symbol na palubní desce znamená, jsme psali již…

 

AutoRevue
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění…

Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty…

 




Seat Ibiza 1.0 TSI vs. Škoda Fabia 1.2 TSI – Jsou tři lepší než čtyři? Seat Ibiza 1.0 TSI vs. Škoda Fabia 1.2 TSI – Jsou tři lepší než čtyři?

Motory obou našich soků mají výkon 81 kW, liší se však…

Seat Ibiza Cupra: Síla upsizingu (+video) Seat Ibiza Cupra: Síla upsizingu (+video)

Vydali jsme se do španělské Barcelony vyzkoušet si…

 



 
Gazela BMW B5 (BMW 2001): Škoda 110 R v brutální úpravě připomínala Porsche 911

Gazela BMW B5: Škoda 110 R v brutální úpravě připomínala Porsche 911

Dnes 18:59

V první polovině 70. let vznikl na severní Moravě velmi zajímavý závodní automobil pojmenovaný Gazela. Ač jeho tvůrci vycházeli z oblíbeného kupé 110 R, technicky i tvarově šlo o něco úplně jiného.




Blesk.cz

Den Velké Británie v Praze: Co o útoku v Londýně řekla velvyslankyně a britský reportér?

Den Velké Británie v Praze: Co o útoku v Londýně…

Pouhý den po teroristickém útoku v Londýně se na Malostranském náměstí ve čtvrtek pod taktovkou britského…

Letní čas 2017: Kdy nastane a proč ho ještě pořád máme?

Letní čas 2017: Kdy nastane a proč ho ještě pořád máme?

I letos se na konci března ručičky hodinek posunou o hodinu vpřed z 2:00 na 3:00 a Česko ze zimního času přejde…

 

iSport.cz

Byli jsme hozeni do vody, musíme bojovat, říká Hlaváč v upřímné zpovědi

Byli jsme hozeni do vody, musíme bojovat, říká…

Se Spartou prožil bleskový konec ve čtvrtfinále play off. Kometa vyhrála 4:0, pražský hokejový kolos těžce…

Reprezentace s mladými mě nabíjí, řekl Sivok. Myslí na přesun do USA

Reprezentace s mladými mě nabíjí, řekl Sivok. Myslí…

Může se cítit jako poslední "starý" vlk mezi smečkou divochů. Tomáš Sivok zůstal v českém národním týmu i po…

 

Reflex.cz

Na souzení máme soudce, nikoliv soudní znalce

Na souzení máme soudce, nikoliv soudní znalce

Stará právnická anekdota praví: Svědek všechno viděl, ale ničemu nerozumí. Soudní znalec všemu rozumí, ale nic…

Adam Mišík: Prorazit v Los Angeles je hodně nemilosrdný boj

Adam Mišík: Prorazit v Los Angeles je hodně nemilosrdný boj

Vladimír Mišík oslavil před pár dny velkolepě sedmdesátiny, Adam Mišík bude mít letos v květnu dvacetiny. Dva…