SEAT Ibiza FR nově také s 2,0 TDI (105 kW)
Nový SEAT Ibiza FR má v nabídce zatím jedinou pohonnou jednotku, kterou je benzinový motor 1,4 TSI o výkonu 110 kW, standardně spojený se sedmistupňovou převodovkou DSG. V předchozí generaci ale existovala i dieselová Ibiza FR a té se dočkáme i tentokrát.
Pod kapotou Ibizy FR TDI se objeví motor 2,0 TDI CR ve verzi se 105 kW. Je to vůbec poprvé, co tento agregát zamíří mimo velké modely – ještě nedávno se nabízel jen v Audi A4 a Q5, nedávno se dostal také do SEATu Exeo. Na rozdíl od motoru 1,4 TSI se bude turbodiesel nabízet výhradně se šestistupňovou manuální převodovkou.
S největším točivým momentem 320 Nm bude Ibiza FR TDI akcelerovat z klidu na 100 km/h za 8,5 s (třídveřová SC), resp. 8,7 s (pětidveřová). To jsou o 0,7 sekundy horší hodnoty než u benzinového FR, na straně dieselové verze ale pochopitelně stojí i nízká kombinovaná spotřeba, konkrétně 4,5 l/100 km. Brzdová soustava bude mít vpředu větrané kotouče 288 x 25 mm a vzadu plné 232 x 9 mm, stejně jako u motoru 1,4 TSI.
Ceny ani datum přesného uvedení Ibizy FR TDI na český trh zatím nebyly zveřejněny.