Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Škoda Citigo: Ceny na českém trhu

Ondřej Láník
Diskuze (173)
Nejmenší model Škody se začíná prodávat se třemi dveřmi a cenou pod 200 tisíc Kč.

Česká republika je prvním trhem, kde se začíná prodávat mini značky Škoda z tzv. New Small Family. V prvních měsících bude k dispozici pouze třídveřové provedení, pětidveřová verze se na trh dostane v průběhu prvního pololetí příštího roku.

Zpočátku bude Citigo nabízeno pouze ve vyšších výbavách Ambition a Elegance, později nabídku rozšíří jednodušší verze Easy a Active.

Nejnižší zveřejněná cena Citigo se týká výbavy Active. Ta by měla být v prodeji za 179.900,-Kč, dostupná bude ale až během roku 2012.

První cena Škody Citigo dostupného v listopadu 2011 bude na českém trhu činit 194.900,-Kč. Jde o model s motorem 1,0 l (44 kW) a výbavou Ambition. Ta obsahuje standardně čelní airbagy pro řidiče a spolujezdce a kombinované boční airbagy Head-Thorax, poskytující obdobnou ochranu jako boční a hlavové airbagy současně. Ke standardu Ambition patří dále stabilizační systém. Klimatizace je společně s palubním počítačem dodávána v rámci paketu Plus za dalších 5.000,-Kč.

Výbava Elegance se bude prodávat se základním motorem 1,0 l (44 kW) za 209.900,-Kč. Výbava obsahuje navíc proti Ambition mj. parkovací senzory vzadu a volant s věncem potaženým kůží.

„S modelem Citigo chceme pro značku Škoda získat nové skupiny zákazníků, pro které jsme dosud neměli v segmentu malých vozů adekvátní nabídku. Jde především o tradiční zákazníky značky Škoda, kteří dosud jezdili starším nebo ‚ojetým‘ vozem, jako například mladé řidiče, rodiny s menšími dětmi, kterým dosud finanční možnosti nedovolili pořízení nového vozu nebo páry ve zralém věku,“ řekl k uvedení Citigo na český trh Petr Pečenka, vedoucí regionu Česká republika automobilky Škoda Auto.

Základní verzi Citigo Active bude možné díky financování dceřiné společnosti ŠkoFIN získat za splátku ve výši 95 Kč/den včetně havarijního pojištění a povinného ručení od České pojišťovny. Za auto v ceně 179.900,-Kč nakonec zaplatíte celkem 206.629,- Kč včetně pojištění (RPSN 16,328 %).

Škoda Citigo
Motor1,0 44 kW1,0 55 kWGreenTec
Převodovka5M5M5M
Zdvihový objem [cm3]999999999
Válce/ventily3/43/43/4
Největší výkon [kW/min-1]44/5000-600055/6200-
Největší toč. mom. [Nm/min-1]95/3000-430095/3000-4300-
Max. rychlost [km/h]160171-
Zrychlení 0-100 km/h [s]14,413,2-
Komb. spotřeba [l/100 km]4,54,74,2
Pohotovostní hmotnost [kg]854854-




Ondřej Láník
Diskuze (173)
2. 11. 2011 22:24
Takové kecy tu měl GTI i o Audi A1
A ptám se jak často jste ho potkali na silnici. Já za svých 40tkm / rok jsem ho potkal všeho všudy jednou a to u autosalonu v olomouci. Nechápu jak ještě někdo může toho blogera VW brát vážně.

Neříkám ,že se CITI nebude prodávat ,ale žádný trhák to nebude. Zařadí se mezi ostatní značky a nebude z nich nijak vyčuhovat. Ono znáček škoda s tím udělá v čr divy i kdyby to jezdilo na dřevoplyn.
2. 11. 2011 13:50
Citigo jezdi i v protismeru?
Na nekterych reklamnich fotomontazich jede nova Citigo v protismeru, nebo se mylim?
Avatar - Slavek-TDM
2. 11. 2011 12:08
Re: Kolik bude stát verze s motorem 1,2 TDI ?
Uz delsi dobu pozoruju, ze ten kyselej puch spaleny nafty ma neblahy ucinky na sedou kuru mozkovou...
2. 11. 2011 11:22
Re: HUBIČKA
Mně zase připadá nerealistické z nákupní tašky dělat supersport. I když nic proti pádivejm prckům - tady by se to ale muselo asi překopat od základu - odpružení, sedačky, a snad by se tam vešel pod haubnu i nějaký ten silnější TSI...
Jak se Citigo jeví mně? Prostě je to laciné malé autíčko, u kterého se něco povedlo, něco zase míň...
Pěkně měkké odpružení jako u Francouzů, aby posádka přežila i jízdu po kostkách. To je OK. Malý výkon nevadí - jednak je to lehká kára, jednak je to tak jako tak akorát do města a maximálně pro dva, čili žádný problém.
Že vypadá trochu spartánsky a místy jen plech místo čalounění - to u malé levné káry taky nevadí. To ovládání oken nedotáhli, to je prostě fakt.
Jako problém bych taky viděl, že kára kolem volnoběhu a pak kolem 5000 rpm lehce vibruje už od novoty.
Chválím naopak, že pro dva lidi je to fajn prostorné a třeba oproti nové Fabce i proporčně vyváženější. Jo a taky pochvala za relativně malý příplatek za klimu.
A jestli někomu ty ceny připadají vysoké, pak vězte, že jsou zaváděcí. Časem můžou klidně zlevnit, pokud to bude potřeba.
2. 11. 2011 10:33
Re: Packet Plus zní lákavě
City safety má být za 6 tisíc, pokud na idnes (tuším, že jsem to četl tam) nekecali.
Ale s Fabkou bych to úplně nesrovnával, tohle je vyloženě kára do města pro dva lidi. Do Fabky se naskládají čtyři celkem v pohodě.