Škoda Auto zvýšila výrobu Fabií na 1200 denně
„Toto je nutný krok k uspokojení zvýšené poptávky. I přes tento rekordní objem se bude ještě možno setkávat s delšími dodacími lhůtami. Navíc také optimalizujeme naši logistiku, abychom oblíbené Fabie k zákazníkům dostávali co nejrychleji“ uvedl Fred Kappler, člen představenstva za oblast Prodej a marketing.
Největší nárůst prodeje zaznamenala Škoda Auto v Německu. Zde bylo za první čtyři měsíce prodáno celkem 29.280 Fabií. Proti loňskému roku, kdy bylo během ledna až dubna prodáno 15.430 je to téměř dvojnásobek.
Kromě modelu Škoda Fabia je v Německu velký zájem také o vozy Octavia Tour.
Na českém trhu situace tak optimisticky nevypadá. V celkovém pořadí od ledna do dubna sice vede Fabia s 5.662 kusy svou třídu, ale její podíl klesl již na 30,1 %. Letošní hluboký propad Fabie na domácím trhu činí již -44,9 %. Oproti loňskému roku se u nás prodalo o 4.620 vozů méně. Octavia s 6.766 kusy za první 4 měsíce roku je na tom podstatně lépe. V meziročním srovnání ztratila 106 vozů (-1,5 %).