Škoda má po dvou letech všechny showroomy v novém
V současné době má doma 184 prodejen včetně značkových servisů, kontroly a opravy vozů poskytuje i dalších 47 autorizovaných míst. Žádný jiný konkurent na tom není lépe, ani „český“ Hyundai, což je pochopitelně logické. Jedna z nejstarších dosud fungujících automobilek světa se ale připravuje na příchod nových modelů, hlavně crossoverů. Proto všechny showroomy nechala zmodernizovat, musela se zvětšit prodejní plocha. Polovina zástupců je přestavěla radikálně, 6 % pak postavilo prostory zcela nové, protože ty staré už nevyhovovaly. Píšeme přece letopočet 2016, nikoli 1996...
Proměna trvala dva roky, do prosince toho uplynulého. Nový je design interiérů i exteriérů a vnější osvětlení. Mladá Boleslav sází kromě digitalizace na tvarovou jednoduchost a tradiční zelenou barvu, kterou používá už od první poloviny 90. let. Informace o tom, kolik dealerů Škody v souvislosti se změnami vypovědělo automobilce smlouvu, nejsou k dispozici. Ti, kteří modernizovali v předstihu, si ohlasy skutečných či potenciálních klientů celkem pochvalují. I prodejce aut přece chce, aby se zákazník vracel, i když auto si nekupuje na rok, dva...
„Všichni naši obchodní partneři se k procesu přestavby svých showroomů na nový designový koncept postavili velice zodpovědně, za což jim patří poděkování,“ řekl šéf prodejní organizace Škoda Auto Česká republika Luboš Vlček. „Je to největší modernizace naší distribuční sítě v České republice za poslední dekády, která by nebyla možná bez pozitivního přístupu našich partnerů. Nejde pouze o vizuální změnu, ale především nové přístupy k zákazníkům nebo postupnou digitalizaci celého našeho prodejního procesu včetně doplňkových služeb,“ dodal ještě.