Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Škoda posunula uvedení Yetiho na trh na druhé pololetí

redakce AUTO.CZ
Diskuze (62)
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto uvede svou nejočekávanější novinku letošního roku na trh později, než se dosud předpokládalo.

Lehký terénní vůz Yeti se měl původně začít prodávat ve druhém čtvrtletí, automobilka však jeho premiéru posunula minimálně do září, kdy auto představí na autosalonu ve Frankfurtu nad Mohanem. ČTK to dnes řekl mluvčí firmy Evžen Krauskopf.

Firma tak vyvrátila nedávné prohlášení předsedy představenstva Škody Reinharda Junga, který tvrdil, že Yeti přijde na trh podle plánu. "Posunutí prodeje Yetiho v žádném případě nesouvisí s finanční krizí. Nový termín ale lépe koresponduje s jeho světovou výstavní premiérou, která bude v září ve Frankfurtu," řekl Krauskopf. Dosud se předpokládalo, že Škoda Yetiho ukáže už na březnovém autosalonu v Ženevě.

Podle mluvčího bude Yeti v době frankfurtského autosalonu již dostatečně známý. "Určitě uvolníme s předstihem nějaké fotografie a chystáme také představení vozu pro novináře," podotkl. V současné době prý probíhají ještě poslední testy vozu, jehož výroba by v závodě v Kvasinách měla začít nabíhat ve druhém čtvrtletí. "Přesná čísla plánované výroby ale zatím nemáme," dodal Krauskopf.

Yeti nebude letošní jedinou premiérou pro mladoboleslavskou automobilku. Podle starších informací by měl ve druhém čtvrtletí na trh přijít také Superb Combi.

redakce AUTO.CZ
Diskuze (62)
15. 1. 2009 14:29
Re: JE TO TAK. VW GROUP
Jasný, chtěl jsem naznačit, že tohle nesouvisí s politikou VW x Škoda, ale že je to věc už na úrovni Passata. S DSG to souvisí do tý míry, že na předchozí generaci to nešlo, právě kvůli podélnýmu uspořádání. Šestiválcovej diesel je prostě moc velkej a nevejde se tam, jestli to správně chápu. Mluví se o nějakým dieselovým pětiválci, ale kdo ví...
14. 1. 2009 16:10
Re: SUVcka
Já doufám, že ne. Snižují se emise CO2, spotřeba. Firmy šetří,zákazníci šetří. Pro náročná a žravá SUV tu brzy nebude místo. Stejně v tom už chlapi dávno nejezdí. Škoda Yeti naštěstí žádné velké SUV nebude, má to být podle všeho sympatické a nenáročné autíčko. Jen jsem zvědavý na cenu.
Avatar - Special-line
14. 1. 2009 15:59
Re: JE TO TAK. VW GROUP
Tak historii tisícovky samozřejmě znám. Píšou tam že co se týče designu byl Renault inspirací. To nepopírám ale od tebe to vyznělo tak jako kdybysme toho Renaulta obšlehli. Takhle natvrdo bych to fakt neviděl. To bys pak mohl říct že Favorita sme obšlehli od Golfa. Prostě to jsou auta stejné třídy a stejně řešený a tak samozřejmě podobný, ale neřekl bych že tyhle Škdoovky jsou jen kopie něčeho.
Ty 3 ložiska byla samozřejmě nevýhoda, ale výhodu to mělo při používání u nás méně kvalitních olejů. Bohužel rozvod OHC byl na spadnutí, bohužel kvůli drobnostem se od něj ustoupilo. Ono stejně být všechno v normálním státě v normální automobilce tak motor z tisícovky by byl jen párletou kapitolou, a určitě by se posléze začal vyrábět motor určený přo Škodu 720 se všemi náležitostmi moderního motoru. Bohužel dnes můžeme jen zoufat.
Avatar - Special-line
14. 1. 2009 11:34
Re: JE TO TAK. VW GROUP
No nevím možná umístěním motoru jinak 1000 MB byla čistě naše auto. A málokdo třeba ví že od nás Renalut koupil technologii na tlakové lití hliníku. Tisícovka tak měla litý blok motoru a skříň převodovky což v tě době neměl v Evrppě jen tak někdo.
14. 1. 2009 11:08
Re: Copak, copak?
To dava smysl, ale o tom se muselo vedet dlouho dopredu. Proc potom sef koncernu rikal pred 14 dny, ze uvedeni se v soucasne dobe nebude odkladat ale spise se urychli? To preci neni clovek, ktery by poustel jen tak nejake tlachy do eteru. Takze bud se nezvladla prestavba, nebo je duvod jiny. Kdyby pricina byla tak jednoducha, predpokladam, ze by mluvci nemel duvod ji nerici.