Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Škoda uzavřela první pololetí roku 2011 s rekordními tržbami a ziskem

redakce AUTO.CZ
Diskuze (40)
Tržby od ledna do června vzrostly o více než čtvrtinu (+25,7 %) na 5,4 miliard euro.

„Škoda se v prvním pololetí ve všech oblastech vyvíjela vysokým tempem“, říká předseda představenstva společnosti Škoda Prof. Dr. h.c. Winfried Vahland. „Našim zaměstnancům se podařilo přeměnit Růstovou strategii ŠKODA, odstartovanou v uplynulém roce, v působivé prodejní a finanční výsledky. V druhém pololetí a v následujících letech budeme v této strategii důsledně pokračovat. S jasným cílem zvýšit celosvětové prodeje do roku 2018 na minimálně 1,5 milionu vozů.“

Za tímto účelem chce podnik rychle posilovat svou pozici na mezinárodních trzích a rozšiřovat modelovou paletu. „Již na konci roku 2011 se naše produktová ofenzíva rozjede zavedením městského vozu značky Škoda“, říká Vahland.

Tržby české automobilky vzrostly celkem o 25,7 % na 5,4 miliard euro (v uplynulém roce 4,3 miliardy euro). Současně se provozní výsledek oproti uplynulému roku zvýšil o 81,5 % a dosáhl hodnoty 412 milionů euro (v uplynulém roce: 227 milionů euro). Výsledek před zdaněním činil 388 milionů euro, což oproti prvnímu pololetí 2010 představuje zlepšení o 81,3 %. Čistá likvidita se v prvních šesti měsících zlepšila na hodnotu 2,0 miliardy euro (1,6 miliardy euro k 31.12.2010).

Dodávky vozů zákazníkům vzrostly o 20,1 % na 454.698 vozů (v uplynulém roce: 378.747 vozů).

Automobilka i nadále investuje do budoucnosti. Investice se zvýšily na 118 milionů euro. Tyto prostředky byly využity na přípravu modelové ofenzívy a na rozšíření kapacity výrobních závodů v České republice.

redakce AUTO.CZ
Diskuze (40)
4. 8. 2011 11:00
Re: No vida,
No zalezi na uhlu pohledu. Se vsemi prostredky, ktere koncern nabizi by mohli delat treba auta ze zlata, ale bez koncernu by nedelali ani tu fabii. I kdyz ja ji povazuji za velice konkurenceschopne auto a to i na zapadnich trzich. A proc myslis, ze by Roomster nemohl konkurovat Merive a Picassu? Pokud namitnes sirku, tak ano, skodovky jsou uzsi, ale zrovna Roomster se snazi ze svych rozmeru vytriskat maximum, narozdil od Merivy, ktera sirkovy rozdil vyvazuje ruznymi prolisy a oblinami. To kupe v nabidce opravdu chybi, to je pravda. Meli jsme tu ale koncept joyster a neni zcela vylouceno, ze by se mohl vyrabet.
3. 8. 2011 22:04
Re: pořád dokola
Áno, značka je česká.
3. 8. 2011 21:57
Re: No vida,
Škoda priestor dostala aj nedostala. Športové kupé jej upierajú, hoci by sa znamenite hodilo do portfólia - Scirocco ani GTI predsa nepostavíš proti Meganu v kupátku alebo pro cee´du. A priam sa pýta, 110 R a Garde/Rapid boli známe aj za hranicami českých zemí. VW Group stále nemá malé MPV - nemá čo postaviť voči kórejským dvojčatám, Merive a C3 Picasso - Škoda by určite bola dôstojným zástupcom v tejto kategórii, Roomster nemá šancu takúto konkurenciu vychytať. Pick-up u Škody tiež stopli. Z Fabie spravili odpadlíka, pre domáce kraje dobrá, pre vyspelejšie zahraničie je to chúďatko...a ty s myslíš, že ľudia v Škode nemajú zviazané ruky? Majú, a dosť tuho....
Avatar - Parda71 (BMWfans)
3. 8. 2011 20:36
Re: OT: Tatra
Uvidíme...
3. 8. 2011 08:55
Re: pořád dokola
Nepíše :-) .... Oni moc dobře ví, že je domácí, ale dáčie je levné auto, které je používané jen tehdy, když nejsou prachy na nic "lepšího" (třeba na oktávku)....