Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Škoda zlevnila Octavii Tour II na 254.900,- Kč

Ondřej Láník
Diskuze (360)
Vůz s klimatizací, rádiem, 8 reproduktory a koly z lehkých slitin přijde na 269.900,-Kč.

Octavia Tour II se v cenících Škody Auto objevila poprvé loni v říjnu, nejprve v jediné motorizaci. Do roku 2011 vstoupila letos v lednu se dvěma motory a dvěma karosářskými verzemi.

Nyní přichází na řadu první snížení výchozích cen o 15.000,-Kč. První cena za liftback 1,4 16v (59 kW) činí 254.900,-Kč, silnější 1,6 MPI vyjde na 267.900,-Kč. Příplatek za verzi Combi činí 30 tisíc korun.

Základní verze obsahuje mimo jiné dva airbagy, posilovač řízení, elektricky ovládaná a vyhřívaná zpětná zrcátka, centrální zamykání nebo volant nastavitelný ve dvou osách.

Rozšířením výbavy na vyšší úroveň je akční paket Tour Plus za 15 tisíc Kč, který přidává klimatizaci, elektrické stahování předních oken, palubní počítač a kola z lehké slitiny Deimos 6J × 15".

Další příplatkové položky jsou třetí opěrka hlavy vzadu a deaktivaci airbagu spolujezdce (900,- a 1.600,- Kč), okenní airbagy za 10.000,- Kč, ESP za 13.000,- Kč a metalický lak za 11.600,- Kč.

Škoda Octavia Tour a Octavia Combi Tour - ceny na českém trhu
Motor1,4 MPI1,6 MPI
Převodovka5M5M
Zdvihový objem [cm3]13901595
Válce/ventily4/44/2
Největší výkon [kW/min-1]59/500075/5600
Největší toč. mom. [Nm/min-1]132/3800148/3800
Max. rychlost [km/h]173190
Zrychlení 0-100 km/h [s]14,212,3
Komb. spotřeba [l/100 km]7,07,1
Cena [Kč]254.900,-267.900,-
Cena Combi [Kč]284.900,-297.900,-

Ondřej Láník
Diskuze (360)
Avatar - Katikakus
11. 7. 2011 11:41
Re: Fabia i Roomster taky se slevou
Ano, uz se tu o tom psalo: [odkaz]
5. 7. 2011 00:50
Re: Fabia i Roomster taky se slevou
ja cekam na fabii tour.
4. 7. 2011 15:45
Re: Bída
Tak na mojí Laguně jsem najezdil cca 60 tis za 2 roky. Dál už jsem na to auto neměl nervy. Za ty dva roky jsem vyměnil čepy na předních ramenou 2x! kosti stabilizátoru (vydrží max 30 tis a jsou v háji). Všechny 4 ložiska (mimochodem drahý jako prase á 4000 korun). Tlumiče, prasklý přední péro, startér, spojku, 2x lambda sondu a komplet zadní brzdy, který jen tak mimochodem stejně nefungovali, protože ten třmen konstruoval nějakej idiot. Dál oba díly výfuku a tyčky od řízení. Když jsem auto prodával mělo najetý asi 140 000 a bylo zralý (krom motoru ten šlapal) do šrotu. Oktávka co jsem si pořídil potom, najezdila 120 tis a jediný co jsem měnil byla spojka, brzdový prasátko a destičky. Z podvozkovejch dílu NIC. Prodával jsem ji se 180 000 a auto bylo naprosto v pořádku. Takže asi tak moje zkušenosti s kvalitou Laguny vs. Oktávky.
Avatar - Katikakus
4. 7. 2011 10:11
Re: netour
Neboj, tati... ;-)
Avatar - Ronault.
3. 7. 2011 23:26
Re: Bída
Bohužel problémy měla Laguna 2, možná 3...
1) 2,0 IDE - přímý vstřík benzínu byla novinka, bohužel hrozná
2) První kusy - první ročník 2001 v lepších výbavách byl díky množství novinek opravdu problémový, v základu to problém nebyl, tam toho nebylo tolik
3) 1,9 dCi - tam je spíše obecný dieselový problém, kdy se k nám natahalo spoustu ojetin s "80 tis. km" po důchodci

Ale třeba takové ročníky po faceliftu, např. 2,0 16V, případně i s 2,0 T, to byly perfektní a spolehlivá auta.