Paříž živě: Suzuki Alto – První dojmy
Kabina působí i přes dost lacině vyhlížející plasty docela dospělým dojmem, což je především zásluha méně hračkovitého designu. Vyšší stavba palubní desky budí dojem hodně prostorné kabiny. Překvapivě hodně místa je i pro nohy v příčném směru, trochu vadí jen hrana středového tunelu. Sedadla jsou mělká, téměř bez vedení a spíš měkčí, ale dost široká. Volant je tenký, tohle všechno je ale v kategorii mikroaut za velmi málo peněz klasika.
Posaz za volantem je spíš pro menší postavy. Najdete zde jen výškově seřiditelný volant, nalepený na palubce, takže očekávejte posaz ve stylu dlouhé ruce-krátké nohy.
Prostor na zadních sedadlech je ve srovnání s auty z Kolína o něco menší. V podélném smru dospělému chybí několik centimetrů, takže se musí sedět s koleny mimo opěradlo vpředu. Na hlavu je ale místa dost.
O pohon se bude starat tříválcový motor o objemu 1,0 l (48 kW, 90 Nm), který se nabízí také pro mikro-MPV Suzuki Splash. Nové Alto s tímto motorem má emise CO2 jen 109 g/km, což odpovídá kombinované spotřebě 4,6 l/100 km. Prodávat se začne příští rok na jaře.