Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Toyota Hiace: Nová generace přichází, základní cena 440 tisíc Kč bez DPH

Diskuze (22)
Na český trh přichází nová generace Toyoty Hiace. V nabídce je 2,5litrový turbodiesel v kombinaci s pěti karosářskými verzemi a pohon zadních i všech kol.

Aktuální, v pořadí pátá, generace Toyoty Hiace se poprvé představila v roce 2007. Na český trh přichází nyní, a to v užitkové i osobní verzi. Pohonná jednotka je v nabídce jediná – vznětový čtyřválec 2,5 D-4D o výkonu 86 kW s nejvyšším točivým momentem 294 Nm. Pro užitkový van je na výběr i slabší varianta se 70 kW a 230 Nm.

Motor standardně pohání zadní kola přes pětistupňovou manuální převodovku. Užitková verze má za příplatek také pohon všech kol s mezinápravovým diferenciálem a viskózní spojkou.

Na výběr jsou dvě délky rozvoru – 2985 mm s celkovou délkou 4795 mm (SWB) a prodloužený 3430 mm s karoserií dlouhou 5240 mm (LWB). Šířka je vždy 1800 mm, výška 1985 až 2000 mm.

Pro zájemce o osobní verzi jsou v nabídce dvě, resp. tři varianty. Nejlevnější je dlouhé kombi Wagon ve výbavě DX a osmimístným interiérem. Ta obsahuje klimatizaci, elektricky ovládaná zpětná zrcátka, elektrické stahování předních oken, centrální zamykání s dálkovým ovladačem, přípravu pro rádio, otáčkoměr, výškově stavitelný volant, loketní opěrky, ABS a dva airbagy.

Alternativou je Wagon s krátkým rozvorem a výbavou GL. Konfigurace interiéru je shodná (2+3+3), sedadla jsou ale potažena velurovým čalouněním místo textilního, hodnotnější výplně dveří, skládací stolek mezi předními sedadly a „metalický paket“ (příplatková barva, lakované nárazníky, kliky a zpětná zrcátka).

Toyota Hiace (osobní) - ceny na českém trhu
KaroserieWagonWagonGlass Van
RozvorSWBLWBLWB
Zdvihový objem [cm3]249424942494
Válce/ventily4/44/44/4
Největší výkon [kW/min-1]86/360086/360086/3600
Největší toč. mom. [Nm/min-1]294/1600-2400294/1600-2400294/1600-2400
Max. rychlost [km/h]152152152
Zrychlení 0-100 km/h [s]18,618,618,6
Komb. spotřeba [l/100 km]8,68,68,6
Objem nák. prostoru [m3]1,22,3/4,14,1
Cena DX [Kč bez DPH]-520.000,--
Cena Standard [Kč bez DPH]--530.000,-
Cena GL [Kč bez DPH]532.500,---

Další variantou je Glass Van – kombinace užitkové a osobní verze se šestimístným interiérem (sedadla ve dvou řadách 3+3). Má prodloužený rozvor a výbavu Standard, která odpovídá stupni GL u kombi.

Užitková verze má v základní výbavě Base přípravu pro rádio, otáčkoměr, výškově stavitelný volant, loketní opěrku řidiče, ABS a dva airbagy. Standard přidává elektricky ovládaná a vyhřívaná zpětná zrcátka, centrální zamykání s dálkovým ovladačem, klimatizaci, elektrické stahování oken a skříňové zadní dveře místo výklopných.

Toyota Hiace (užitková) - ceny na českém trhu
RozvorSWBSWBSWBLWBLWB
Pohon4x24x24x44x24x4
Zdvihový objem [cm3]24942494249424942494
Válce/ventily4/44/44/44/44/4
Největší výkon [kW/min-1]70/360086/360086/360086/360086/3600
Největší toč. mom. [Nm/min-1]230/1400-2600294/1600-2400294/1600-2400294/1600-2400294/1600-2400
Max. rychlost [km/h]147152151152151
Zrychlení 0-100 km/h [s]22,418,619,718,619,7
Komb. spotřeba [l/100 km]8,58,69,38,69,3
Objem nák. prostoru [m3]5,55,55,56,56,5
Cena Base [Kč bez DPH]440.000,-----
Cena Standard [Kč bez DPH]480.000,-505.000,-555.000,-520.000,-570.000,-

Všechny ceny jsou uvedeny bez DPH 19 %. Servisní interval je 24 měsíců nebo 30 tisíc km.

Diskuze (22)
Avatar - m.z.
12. 12. 2009 22:33
Re: Super
>:D
Avatar - Amerika
4. 12. 2009 20:01
Super
Tak tohle nádherné auto. Moc se mi líbí. Jedna z mála pěkných Toyot. A navíc jejich pověstná spolehlivost a nezníčitelnost. Tohle je jedna z nej dodávek u nás za poslední roky. Moc se mi líbí! :yes: :yes:
Avatar - gld
25. 11. 2009 15:50
Re: U nas nema sancu na uspech
otázkou je kde a či tam koncový zákazník vôbec chce ísť >:D

odhliadnuc od toho že si môj pôvodný príspevok zjavne nepochopil ;-)
25. 11. 2009 15:25
Re: new Hiace
to neni zcela nova generace, to je jen jina vetev rodiny Hiace...
Avatar - pelikoš
25. 11. 2009 11:12
Re: jsem zvědav, který pako si tohle koupí
přesně,odporná obludka...s tím prorazej možná v asii,ale ne v evrpopě.když posoudím nv200 od nissanu a tohle,tak je jasný proč nissan dostal ocenění dodávka roku ;-)