Toyota Land Cruiser: Inovované motory
Terénní Toyota Land Cruiser (120) se podrobila pro nový modelový rok drobným změnám. Oba motory se podrobily modernizační kúře kvůli vyššímu výkonu (D-4D) a nižší spotřebě. Vnitřní hlučnost klesla díky zlepšené izolaci - kolem motoru přibyla uretanová pěna, přibyly izolační vrstvy za přístrojovou deskou. Tzv. akustické čelní sklo se nyní stalo standardem, optimalizací prošel i akustický kryt kolem mezichladiče stlačeného vzduchu (D-4D). Součástí výbavy se stal systém, monitorující kvalitu oleje a umožňující operativní prodloužení intervalů jeho výměny. Všechny motory nyní plní Euro IV.
Vznětový čtyřválec common rail 3.0 D-4D dostal preciznější ovládání ventilu, regulujícího víření nasávaného vzduchu ve dvou oddělených komorách. Ventil má nyní tři polohy a citlivější ovládací elektroniku. Možnost přemostění chladiče recirkulace výfukových plynů zlepšuje emise při studeném chodu motoru. Kruhový snímací solenoid elektronického plynového pedálu se postaral o rychlejší a přesnější odezvu na změnu polohy plynu. Nové naladění elektroniky vyústilo ve zvýšení výkonu na 127 kW (173 k) - dříve 122 kW (163 k), kroutícího moment 410 Nm se nezměnil.
Zážehový čtyřlitrový šestiválec VVT-i dostal zmodernizovanou samočinnou převodovku s doplněným samočinným zámkem měniče. Díky němu poklesla průměrná spotřeba o 0,3 na výsledných 12,4 l/100 km u pětidveřového provedení.