U.S. reklama na Fiat 500 Abarth: Jak dostat Američany? (video)
Fiat na autosalonu v Los Angeles představuje model 500 Abarth pro Severní Ameriku, který zde doplní modely 500 a 500C. Stejně jako evropské provedení i to severoamerické lze jednoduše identifikovat podle agresivního bodykitu ve spojení s 16palcovými koly, resp. za příplatek dodávanými 17palcovými koly.
Hlavní rozdíl mezi Abarthem pro Evropu a Severní Ameriku se ukrývá pod kapotou.
Zatímco na evropském trhu nabízí přeplňovaný čtyřválec o objemu 1,4 litru v základním provedení výkon 99 kW (135 k) při 5500 min-1 a točivý moment 206 Nm při 3000 min-1, tak severoameričtí zákazníci budou mít již v základu k dispozici 118 kW (160 k) při 5500 min-1 a točivý moment 230 dostupný od 2500 do 4000 min-1. Tyto hodnoty nabízí v Evropě až provedení s příplatkovým paketem esseesse.
Stejně jako evropská verze je i ta severoamerická vybavena pětistupňovou manuální převodovkou a elektronickou obdobou diferenciálu se zvýšenou svorností (TTC - Torque Transfer Control).
Pozornost severoamerických zákazníků k Fiatu 500 Abarth má přitáhnout i minutový reklamní spot. V něm se malý nabroušený hatchback dělí o hlavní roli s krasavicí, která jej lehce zastiňuje.