Volkswagen Group v roce 2006: růst na všech frontách
Od Audi po Bugatti
Značky koncernu Volkswagen v roce 2006 doručily klientům celkem 5,73 milionu vozů, to je o 9,3 procent více než v roce 2005. Prodeje rostly rovnoměrně ve všech regionech, nejvíce ovšem v Číně, Jižní Americe a Africe, ale také v regionu střední a východní Evropy. Výborně si vedla většina značek včetně značky Volkswagen, Audi i Škoda. Audi v roce 2006 prodalo rekordních 905 000 vozů, což znamená nárůst o 9,2 procent.
Klíčovým faktorem úspěchu byl nárůst prodejů v západní Evropě o 5,5 procent na 631 000 vozů. V domácím Německu Audi prodalo 258 000 vozů, což znamená nárůst o 4,3 procenta. Ve střední a východní Evropě prodej automobilů značky Audi vzrostl o 31,7 procent na 27 000 vozů. V Číně Audi prodalo 82 000 vozů, v USA potom 90 000 vozů. Výborně si vedla v roce 2006 i Škoda Auto.
Celkové prodeje dosáhly čísla 550 000 vozů, proti předchozímu roku to znamená zlepšení o 11,7 procent. Na trzích střední a východní Evropy Škoda Auto dokázala prodat 212 000 vozů, tedy o 14 procent více než v roce 2005. Škoda si polepšila i v západní Evropě. Také Seat si v roce 2006 polepšil a zakončil rok s výsledkem 430 000 prodaných automobilů. Bentley doručilo klientům 9200 vozů, Lamborghini 2087 vozů a Bugatti 47 vozů.
Volkswagen
Automobilka Volkswagen dodala v uplynulém roce zákazníkům 3 395 000 vozů, což proti roku předchozímu znamená nárůst o 10 procent. Volkswagen si podle tiskové zprávy zveřejněné 7. ledna 2007 polepšil zejména na domácím trhu, ale i dalších evropských trzích. V Německu se podařilo Volkswagenu zvýšit tržní podíl z 18,6 na 19,9 procent.
V celé západní Evropě prodej osobních vozů značky Volkswagen vzrostl o 5,6 procent na 1 525 000 vozů. Automobilka dosáhla dobrých výsledků rovněž na trzích východní Evropy, v Rusku například počet prodaných vozů vzrostl o téměř 60 procent na 19 200 vozů. V Číně Volkswagen prodal 625 000 vozů. Na velmi konkurenčním americkém trhu Volkswagen prodal 235 000 vozů, to znamená nárůst o 4,9 procent.
V Jižní Americe a Jižní Africe Volkswagen prodal celkem 571 000 vozů, v samotné Brazílii počet prodaný vozů značky Volkswagen vzrostl na 373 000. Rok 2007 nevidí Dr. Michael Kern z Volkswagenu nijak zvlášť optimisticky. Očekávat se podle něj dá spíše stagnace nebo pouze mírný růst. S dramatickým růstem prodejů automobilka počítá v Rusku a Číně.