Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ženeva 2013: Úterý 5. března, velká autosalonová fotogalerie

David Bureš
Diskuze (10)
Letošní ročník ženevského autosalonu začal. K vidění je toho na výstavišti Palexpo hodně.

První den ženevského autosalonu byl jako již tradičně ve víru záplavy novinek. Jedna tisková konference střídala druhou, a to od osmi hodin ráno. Tu první měly v jeden čas Cadillac a Peugeot.

Právě na stánku francouzského výrobce jsme se zastavili. Peugeot totiž v Ženevě představuje malé SUV, model 2008. O kousek dál prezentoval svoji práci na toto téma také Renault, jehož malé SUV se jmenuje Captur.

Kombi nižší střední třídy zase představila Toyota (Auris Touring Sports) a dvě automobilky koncernu VW Group – v případě Volkswagenu se jednalo o Golf Variant, v případě Škody o Octavii Combi.

K Ženevě již tradičně patří také supersporty. V tomto ohledu toho letošní ročník nabízí více než dostatek. Největší novinky jsou tři – Ferrari LaFerrari, Lamborghini Veneno a McLaren P1. I ten nejslabší z nich se chlubí výkonem vysoko nad hodnotou 700 koní.

Nechybí ale ani levné vozy. Dacia přidala další karosářskou verzi Loganu – kombi označené MCV. Ženeva je pak místem mezinárodního debutu nové čínsko-izraelské značky Qoros, která chce své vozy prodávat i v Evropě. V Palexpu prezentuje hned trojici vozů – 3 Sedan, 3 Estate a 3 Cross Hybrid.

Vedle prohlédnutí fotogalerie si přečtěte také statické dojmy z vybraných premiér a další články. V Palexpu nebudeme chybět zítra, ve středu 6. března, kdy se můžete těšit na další materiál, který pro vás chystáme.

David Bureš
Diskuze (10)
6. 3. 2013 16:51
Co třeba studie C4 Picasso
Nebyla by?
Avatar - WalterWhite
6. 3. 2013 14:44
Re: VW XL2
XLko má potencial na tuning :-) [odkaz]
[odkaz]
Re: VW XL2
jak tak koukam a pátrám v paměti tak je to asi první seriově vyráběné auto, které má místo zrcátek kamery :-)
Avatar - Pekelná Micinka
6. 3. 2013 14:17
Re: VW XL2
No muselo by to být vyšší, značka by se musela zapustit atd. Ale to spojení hlavních světel a světel pro denní svícení by se mi líbilo. VW potřebuje trochu popohnat, je zbytečně konzervativní a tohle není zase tak mimo, jako celek to vypadá dobře. Předpokládám, že to je složené z několika dílů, takže výrobní cena by vůbec nemusela být na úrovni konceptu, pokud není v té svislé části směrové světlo, mohl by to být jen "hluchý" kus (černého) plastu. Také mi to připomíná čumák starší generace Mitsubishi Galant.
6. 3. 2013 13:48
Re: Popisky
Jasně. Něco málo poznám, ale koncepty nebo neco trošku originálnějšího se poznává docela blbě. A v dnešní době poznám, že je to audina, ale už je složitější poznat jaká, protože jsou si podobné jak vejce vejci, a rozlišovat je podle vlnovky led diod ve světlech je level pro experty.