Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

24 hodin Opel: výsledky akce

24 hodin Opel: výsledky akce

24 hodin Opel: výsledky akce Zdroj: acz

Diskuze (55)
Na slevy láká české zákazníky mnoho automobilek. Opel se rozhodl nabídnout výrazné slevy po dobu 24 hodin. Vyplatilo se mu to?

Rok 2005 odstartoval akčními nabídkami. Většina automobilek oznámila výrazné snížení cen v očekávání nových zákazníků a zlepšení prodejních čísel. Lednové statistiky ukázaly na mírný růst, ochotu Čechů nakupovat nová auta bohužel nepotvrdila čísla únorová. Opel zůstal zpočátku stranou zlevňování a teprve v březnu přispěchal s netradiční marketingovou akcí.

Pod názvem 24 hodin Opel nabídnul akční slevy v netradičním formátu. Nového vozu chtivý zákazníci mohli v autosalonech Opel získat slevy od 40 do 300 tisíc Kč, ovšem pouze v rozmezí 24 hodin. Akce začala v pátek 11. března ve 12 hodin a skončila v sobotu 12. března ve 12 hodin. Po úspěšném pátku, kdy se prodalo 475 vozů, následovala klidná noc i sobota. Závěrečný účet stanovili čeští zákazníci na 540 automobilů.

Vstoupit do diskuze (55)