Elektrický retro bus teď vypadá, jako kdyby měl mít minimálně dvakrát vyšší výkon.
Německá tuningová společnost Irmscher se soustředí převážně na poprodejové úpravu vozů značky Opel. Tentokrát udělal výjimku a posvítil si na moderní “hippie” minivan od Volkswagenu, elektrický ID. Buzz.
S dodávkou ID. Buzz zahájil Volkswagen éru veselejšího designu elektromobilů. Usměvavá a pozitivně vypadající maska elektrického minivanu byla výsledkem německé automobilky, jak se oprostit od agresivně vypadajícího designu předních masek, který dle VW nefungoval.
Německý tuner Irmscher snižuje Volkswagen ID. Buzz
ID. Buzz je tak skutečně návratem o desítky let nazpátek odkazujícím na ikonický VW T1. Jako u každého modelu se najdou majitelé, kteří ocení spíš ostřejší tvary. Ty jim svým balíčkem nabízí právě německý tuner Irmscher.
Irmscher dodává rozšiřující doplňky na přední i zadní nárazník a tomu odpovídající boční prahy. Jednoduchá, ale účinná změna, u které ID. Buzz hned vypadá tak, jako by byl posazen o několik milimetrů níže.
V zadní části Irmscher přidává střešní spoiler, který agresivnější styl elektrického minivanu jenom podtrhuje. Nová dvacetipalcová kola budou nabízena v různých povrchových úpravách a to od diamantově leštěného designu Exclusiv až po decentnější černý design.
Retro pneumatiky, polep a nižší pružiny
Oranžový pruh na jedné z představených verzí naznačuje, si klienti budou moci v úpravách vybírat. Na zmíněném ID. Buzzu s oranžovým pruhem jsou k vidění retro pneumatiky s vnějším postranním povrchem v bílé barvě, které budou zřejmě také v nabídce. Pokud se vrátíme ke světlé výšce vozu, Irmscher snížil ID. Buzz nejen na oko, ale také díky nové sadě pružin, které dodávku k vozovce přiblížily o tři centimetry.
V Irmscheru byl kladen důraz na to, aby byla zachována hodnota dojezdu a jízdních vlastností. Jelikož se úpravce nezmiňoval o vylepšení výkonu, předpokládá se, že se veškeré úpravy v balíčku budou týkat exteriéru a podvozku. Pokud parametry zůstaly zachovány, bavíme se o výkonu 150 kW a točivém momentu 310 N.m elektromotoru, který pohání výhradně zadní kola.