Alfa Romeo 8c Competizione
Zaoblená karoserie odkazuje na slavné sportovní vozy minulých desetiletí, v první řadě šestiválcovou Alfu 6c Competizione z padesátých let. V plynulých přechodech mezi plochami, ve dvojicích kulatých světlometů pod společnými kryty a klasicky tvarovaných koncovkách se však poznávají i jiné slavné sporťáky té doby, zejména italské provenience. Trojúhelníková maska pak dává jasně najevo, s kým máme tu čest.
Ryze současným prvkem jsou ladná 20“ kola, z nichž zadní pohání přes ručně řazenou šestistupňovou převodovku kompresorový vidlicový osmiválec (90°) 4,2 l, DOHC se čtyřmi ventily na válec, produkující více 400 koní při 7.000 ot. a přes 450 Nm/4.500 ot. Maximální rychlost 1.500 kg těžkého vozu je více než 300 km/h a zrychlení 0-100 km/h se odehraje za 4,5 sekundy. O kontrolovatelnost na všech povrchách se starají dvojitá příčná ramena vpředu i vzadu.
Podrobnou reportáž z franfurtského autosalonu uveřejníme po skončení autosalonu v příloze, kde již nyní naleznete přehled očekávaných novinek a praktické informace týkající se návštěvy autosalonu