Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Alfa Romeo Brera: Nové motory a nové ceny na českém trhu

Ondřej Láník Ondřej Láník 17. 2. 2010 • 02:39
23
51
Zobrazit náhledy (23)
Alfa Romeo Brera Alfa Romeo Brera Alfa Romeo Brera Alfa Romeo Brera Alfa Romeo Brera Alfa Romeo Brera Alfa Romeo Brera Alfa Romeo Brera Alfa Romeo Brera Alfa Romeo Brera Alfa Romeo Brera Alfa Romeo Brera Alfa Romeo Brera Alfa Romeo Brera Alfa Romeo Brera Alfa Romeo Brera Alfa Romeo Brera Alfa Romeo Brera
Se změnou sazby DPH aktualizoval dovozce italských Alf Romeo taky nabídku motorů pro kupé Brera na českém trhu.

Necelé čtyři roky po premiéře Brery můžete mít italské kupé s výklopnou zádí rovnou s pěti různými motory.

Zážehové portfolio rozšířil čtyřválec 1,8T s nadprůměrnými parametry 147 kW při 5000 min-1, ale zejména s 320 Nm připravenými zasáhnout už od 1400 min-1. Na postu základní motorizace tak nahradil motor 2,2 JTS, který zůstává v nabídce s robotizovanou převodovkou Selespeed za stejnou cenu jako 1,8T s ručním řazením.

Vrcholem je i nadále šestiválec 3,2 JTS s možností volby mezi pohonem předních nebo všech kol. V druhém případě je k dispozici alternativně automatická převodovka se šesti stupni za příplatek 60.000,-Kč.

Brera je dodávána v jediném stupni výbavy, který již standardně zahrnuje automatickou dvouzónovou klimatizaci, 7 airbagů, stabilizační systém s asistencí pro rozjezd do kopce, rádio s CD přehrávačem, multifunkční volant, nebo 17palcová kola z lehkých slitin. Za 20 tisíc navíc dostanete bi-xenonové světlomety, na stejné peníze vyjde přechod na 18palcová kola. 19palcový rozměr stojí 25.000,-Kč.

Alfa Romeo Brera - ceny na českém trhu (leden 2010)
Motor1,8T2,2 JTS Selespeed3,2 V6 JTS3,2 V6 JTS Q4
Převodovka6M6A (robot.)6M6M/6A
Zdvihový objem [cm3]1742219831953195
Válce/ventily4/44/46/46/4
Nejvyšší výkon [kW/min-1]147/5000136/6500191/6200191/6200
Nejvyšší toč. mom. [Nm/min-1]320/1400230/4500322/4500322/4500
Max. rychlost [km/h]235224250244
Zrychlení 0-100 km/h [s]7,78,676,8 (7,0)
Komb. spotřeba [l/100 km]8,19,11111,4 (12,1)
Cena Brera [Kč]918.000,-918.000,-1.030.000,-1.105.000,-

Nováčkem v naftové škále je motor 2,0 JTD, který vznikl výraznou modernizací staršího čtyřválce 1,9 JTD. Brera s tímto turbodieselem je sice nejpomalejší motorizací (0-100 km/h za 8,8 s, nejvyšší rychlost 218 km/h), ale kombinovaná spotřeba činí pouze 5,4 l/100 km.

Vedle čtyřválce - michochodem je to nejdostupnější motorizace v nabídce Brery vůbec - jsou i nadále dodávány naftové pětiválce ve dvou výkonových verzích s manuální nebo automatickou převodovkou.

Alfa Romeo Brera - ceny na českém trhu (leden 2010)
Motor2,0 JTD2,4 JTD2,4 JTD
Převodovka6M6M6A
Zdvihový objem [cm3]195623872387
Válce/ventily4/45/45/4
Nejvyšší výkon [kW/min-1]125/4000154/4000147/4000
Nejvyšší toč. mom. [Nm/min-1]360/1750400/1500400/2000
Max. rychlost [km/h]218231225
Zrychlení 0-100 km/h [s]8,88,38,3
Komb. spotřeba [l/100 km]5,47,87,9
Cena Brera [Kč]903.000,-1.005.000,-1.065.000,-

Témata
Avatar - white label
18. 2. 2010 22:28
Re: Brera
Mrkni se ještě jednou na to svoje "PD" pod Supa... ;-)
Avatar - Ronault.
18. 2. 2010 22:20
Re: Brera
To já taky :yes: >:-[]
Avatar - white label
18. 2. 2010 21:15
Re: váha?
Slovem "problémy" jsem ovšem myslel malý zájem solventních zákazníků na trhu...
Mito ano, dejme tomu, ale hodnotit už teď "kvalitu" Gulietty je trochu předčasné...
Ale píšeme pod Brerou a ta poměrem celkové "kvality" a ceny zrovna na AR 159 prostě nemá..., takže třeba u ní bych ty "problémy" jen na předsudky "neházel"...
Avatar - Plautus
18. 2. 2010 20:07
Re: váha?
:yes: Presne, AR nie je dnes o nič viac / o nič menej problémové auto, ako ktorékoľvek iné auto, skôr by som povedal, že patrí k tomu lepšiemu. Započatá cesta sa javí ako správny smer, Míťovia, ktorých stretávam mi robia radosť, 159-ky nemenej...nie je ich síce príliš veľa, ale lastovičky sú a pomaly prilietajú. Dúfam, že sa Alfe podarí tie predsudky zlomiť (i vďaka tradícii, ako píše w_l) a tej krásy (pestrosti) bude na cestách viac, snáď tomu pomôže i príchod Giulietty. S tou 147-kou Ti dávam za pravdu, viac než slušné a tiež nedocenené auto.
Avatar - ethicon
18. 2. 2010 14:48
Re: váha?
ano máš pravdu, ale v súčastnosti predsa AR nemá žiaden "problémový" model,ak sa bavíme o kvalite a a cesta obnovy modelového portfolia započatá malým Mitom sa zdá byt dobrým krokom. Gulietta vyzerá nech sa to tu niekomu páči, alebo nie technicky a hlavne motoricky na špičke segmentu a to nehovorím o dizajne, určite tiež predajnými číslami neohrozí napríklad nemeckú konkurenciu..tie predsudky sú jednoducho velké... ved už aj 147 bola vynikajúce auto, ktoré jazdnými vlastnosťami ťažko našla a ešte nachádza konkurenta...zvezte sa porovnajte a uvidíte...

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku