Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Alfa Romeo Mi.To: první foto interiéru a srovnání s 8C Competizione

Alfa Romeo MiTo
Alfa Romeo MiTo
Alfa Romeo MiTo
Alfa Romeo MiTo
12 Fotogalerie
Diskuze (126)
Novinka, kterou se Alfě podařilo poměrně dobře utajit, navazuje na designový styl modelu 8C Competizione, narozdíl od něj má být ale dostupná široké automobilové veřejnosti.

Alfa Romeo je velmi potěšena zájmem o svůj prestižní model 8C Competizione a již v červnu představí nový vůz, který na něj bude volně navazovat.

Nebude se ale opět jednat o vůz pro vyvolené milionáře, tentokráte jde o znatelně menší a dostupnější model. Jeho vnější rozměry totiž jsou 4,06 x 1,72 x 1,44 m a Alfa Romeo očekává, že si jej oblíbí zejména mladí lidé.

Pro vůz bylo zvoleno poměrně netradiční jméno Mi.To. Jedná se o zkratku dvou měst, Milána a Turína (Torino). To první je známé jako tradiční bašta světového významu v oblasti (nejen automobilového) designu , to druhé se zase stane domovem nového modelu, který se bude vyrábět na tamějších linkách.

Do velkého světa automobilismu přijede nová Alfa poháněna paletou čtyř turbodmychadlem přeplňovaných agregátů (benzinových i dieselových) s výkony od 66 do 114 kW. V budoucnu je prý v plánu doplnit tyto motory o ještě výkonnější verze. Vzhled vozu bude po vzoru jeho většího a dražšího brášky Alfy 8C Competizione dynamický, sebejistý a moderní (což podtrhují například brzdová světla z LED).

Alfa Romeo Mi.To - Tapety na plochu

Novinkou bude elektronický systém Alfa DNA. Pomocí tří módů (D jako Dynamic, N jako Normal a A jako All-weather) bude možné nastavovat voličem jeden ze tří režimů motoru, brzd, řízení, podvozku a převodovky dle přání řidiče. Jako standard bude dodáván systém kontroly jízdní stability VDC. Alfa Romeo dále očekává, že „malé 8C“ obdrží vynikající ocenění v nárazových testech EuroNCAP.

Interiér, jehož první fotografie jsou nově k dispozici, ničím nenaznačuje, že půjde o nejdostupnější Alfu modelové palety. Design je tradičně na vysoké úrovni, nezapomnělo se na odkaz sportovních modelů ani na moderní trendy. Na obrázcích zřejmě vidíme vnitřek vrcholné verze, ale netradiční textura přístrojové desky bude pravděpodobně společným znakem všech provedení. Podle fotografií se zdá ovladací panel koncernové klimatizace umístěn příliš nízko, ale na definitivní výrok je asi nutno vyčkat po prvním kontaktu na živo.

Alfa Mi.To by se měla začít prodávat v průběhu letošního léta.

Vstoupit do diskuze (126)