Alfa Romeo MiTo: logo vybráno v soutěži
Alfa Romeo si zřejmě velmi oblíbila veřejné soutěže, protože vypsala soutěž nejen na jméno svého nového malého hatchbacku ale také na logo, které jej bude zdobit. Protože Alfa prý chystá poměrně velkou reklamní kampaň připravme se, že toto logo budeme vídat častěji.
Celé soutěžení dostalo sice trhlinu po tom, co byl vítězný návrh na jméno hatchbacku, „Furiosa“, jaksi odsunut na druhé místo a vůz se nakonec jmenuje MiTo (zde opět došlo ke změně, původně se psala uprostřed názvu tečka). Jedná se o zkratku dvou měst, Milána a Turína (Torino). To první je známé jako tradiční bašta světového významu v oblasti (nejen automobilového) designu , to druhé se zase stane domovem nového modelu, který se bude vyrábět na tamějších linkách. V původních soutěžních návrzích se ale jména Mi.To ani MiTo nevyskytovala.
Nyní přišla řada na soutěž druhou, nastal čas pro vybrání toho správného loga. Fanoušci vybrali řekněme středně odvážný návrh, který podle nich nejlépe symbolizuje dynamiku a dravost tohoto vozu, zaměřeného zejména na mladé zákazníky. Uvidíme, zda Alfa Romeo opět nepřehodnotí svůj záměr. Více o vozu Alfa Romeo MiTo se dočtete ve článku Alfa Romeo Mi.To: Junior má nové jméno a definitivní podobu (VIDEO).