Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Alfa Romeo MiTo TCT: Malá Alfa s dvouspojkovou převodovkou stojí 497 tisíc Kč

15. 8. 2010 • 14:21
43
39
Zobrazit náhledy (43)
Alfa Romeo Mito Alfa Romeo Mito Alfa Romeo Mito Alfa Romeo Mito Alfa Romeo Mito Alfa Romeo Mito Alfa Romeo Mito Alfa Romeo Mito Alfa Romeo Mito Alfa Romeo Mito Alfa Romeo Mito Alfa Romeo Mito Alfa Romeo Mito Alfa Romeo Mito Alfa Romeo Mito Alfa Romeo Mito Alfa Romeo Mito Alfa Romeo Mito Alfa Romeo Mito Alfa Romeo Mito Alfa Romeo Mito Alfa Romeo Mito Alfa Romeo Mito Alfa Romeo Mito Alfa Romeo Mito Alfa Romeo Mito Alfa Romeo Mito Alfa Romeo Mito Alfa Romeo Mito Alfa Romeo Mito Alfa Romeo Mito Alfa Romeo Mito Alfa Romeo Mito Alfa Romeo Mito Alfa Romeo Mito Alfa Romeo Mito Alfa Romeo Mito Alfa Romeo Mito
U českých prodejců Alfa Romeo je již možné objednávat model MiTo s dvouspojkovou převodovkou TCT. Cena s motorem 1,4T MultiAir je 497.500,- Kč, příplatek za dvouspojkovou převodovku činí 40.500,- Kč.

Prvním modelem koncernu Fiat s novou dvouspojkovou převodovkou FPT C635 je Alfa Romeo MiTo. Zde je možné agregát s obchodním označením TCT (znamená Twin Clutch Transmission tedy doslova dvouspojková převodovka) objednávat s motorem 1,4T MultiAir o výkonu 99 kW. Jedná se o šestistupňovou převodovku se dvěma suchými spojkami.

Tato motorizace bude zpočátku jedinou možností, jak objednat převodovku TCT. Do jiných verzí MiTa se zatím nechystá a Giulietta ji dostane (také s motorem MultiAir) až počátkem příštího roku, poté, co se u FPT rozeběhne její výroba naplno.

TCT snižuje kombinovanou spotřebu o 0,1 litru na 5,5 l/100 km, 1,4T MultiAir je tedy s touto převodovkou neúspornější benzinovou motorizací pro MiTo. Díky reakcím motoru a rychlosti převodovky se akcelerace z 0 na 100 km/h za 8,2 sekundy téměř vyrovná motoru 1,4T (114 kW) s manuální převodovkou.

Současně s rozšířením nabídky o dvouspojkovou převodovku TCT motor 1,4T MultiAir s manuální převodovkou zlevnil o 30 tisíc Kč na 457.000,- Kč. Ceny ostatních motorizací se změnily jen v řádu tisícikorun.

Alfa Romeo MiTo - ceny na českém trhu (srpen 2010)
Motor1,4 MPI1,4 MultiAir1,4T MultiAir1,4T1,4T MultiAir
Převodovka6M6M5M (6DS)6M6M
Zdvihový objem [cm3]4/44/44/44/44/4
Válce/ventily13681368136813681368
Největší výkon [kW/min-1]58/600077/650099/5000114/5500125/5500
Největší toč. mom. [Nm/min-1]120/4750130/4000206/1750230/3000250/2500
Max. rychlost [km/h]165185207 (207)215219
Zrychlení 0-100 km/h [s]12,310,88,4 (8,2)8,07,5
Komb. spotřeba [l/100 km]5,95,75,6 (5,5)6,56,0
Cena Progression [Kč]362.000,-392.000,----
Cena Distinctive [Kč]394.000,-424.000,-457.000,-500.000,--
Cena Distinctive TCT [Kč]--(497.500,-)--
Cena Quadrifoglio Verde [Kč]----552.000,-

MiTo se nabízí ve dvou úrovních výbavy. Základní Progression sedm airbagů, stabilizační systém VDC s asistentem pro rozjezd do kopce, systém D.N.A., palubní počítač a 16palcová ocelová kola. Klimatizace je za příplatek 20 tisíc Kč, nebo v paketu Junior (s 16palcovými litými koly, spoilerem a předními mlhovkami) za 24 tisíc Kč.

Vyšší výbava Distinctive složením odpovídá Progression s paketem Junior, navíc jsou chromované lišty na karoserii a kůží potažený volant a hlavice řadicí páky, naopak chybí mlhovky. Kromě řady luxusních a designových doplňků obsahuje nabídka příplatkové výbavy také dva zvýhodněné pakety.

Sport paket 1 (+20 tisíc Kč) obsahuje 17palcová litá kola, hodnotnější čalounění, spoiler a odlišný zadní nárazník. Sport paket 2 má prakticky stejné složení, místo 17palcových kol ale obsahuje 18palcová. Stojí 28 tisíc Kč.

Alfa Romeo MiTo - ceny vznětových motorů na českém trhu (srpen 2010)
Motor1,3 JTDM1,6 JTDM
Převodovka5M6M
Zdvihový objem [cm3]6/46/4
Válce/ventily12481598
Největší výkon [kW/min-1]70/400088/3750
Největší toč. mom. [Nm/min-1]200/1500320/1750
Max. rychlost [km/h]180198
Zrychlení 0-100 km/h [s]11,69,9
Komb. spotřeba [l/100 km]4,34,8
Cena Progression [Kč]422.500,--
Cena Distinctive [Kč]454.000,-503.000,-

Témata
18. 8. 2010 07:06
Re: Zvrhlost
Možná tě to překvapí. Ale i když u koncernu měli s prvními DSG problémy s naladěním a softwarem, tak čistě z hlediska použité techniky se jedná o lepší než u současných 7-mi stupňových DSG, které jsou podstatně citlivější na způsob zacházení. Pokud se to nechá v automatu tak není problém, ale pokud někdo častěji bude jezdit v manuálním režimu ten na tom bude hůř, něž kdyby měl starší převodovku.
16. 8. 2010 21:03
Re: Zvrhlost
V tomto případě je to myslím úplně jedno.
16. 8. 2010 19:26
Re: Zvrhlost
...btw. chudý duchem v té frázi neznamená, že je někdo blb, znamená to "chudý z přesvědčení" - to aby sis nepletl vozy a kozy...
Avatar - white label
16. 8. 2010 16:57
Re: Zvrhlost
Aha, no tak tím se to definitivně vysvětluje/potvrzuje... ;-) >:-[]
16. 8. 2010 16:47
Re: Zvrhlost
Fiatu se to uspokojive podarilo vyresit tak, ze dvojspojkovou prevodovku pro motory s vyssim tocivym momentem vubec nema >:-[]

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku