Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Alfa Romeo už přemýšlí nad nástupcem 33 Stradale. Ve vývoji pomůžou opět i zákazníci

Daniel Fuglevič
Diskuze (11)

Uvidíme, zda budou mít významní klienti značky opět slovo i ve výběru pohonného ústrojí.

Novodobá supersportovní Alfa Romeo 33 Stradale se nám představila teprve loni, už nyní však italská automobilka odhaluje plány dalšího speciálního modelu. Hrstku informací o vývoji nepřímého nástupce „třiatřicítky“ sdělil britskému Auto Expressu šéf Alfy Romeo Jean-Philippe Imparato během premiéry crossoveru Milano (který musela značka jen o týden později přejmenovat na Junior).

Imparato přesněji zmínil, že máme od Alfy Romeo očekávat další striktně limitovaný model, nejspíše v sérii menší než 100 kusů. Do vývoje přitom značka zapojí dosavadní majitele 33 Stradale – od nich chce získat odezvu a myšlenky, jakým směrem by se měl nový speciální model ubírat po stránkách koncepce, designu či požadované výbavy.

Video se připravuje ...

Jak silné slovo budou mít významní klienti Alfy Romeo v myšlence pohonného ústrojí novinky, to se teprve uvidí. U supersportu 33 Stradale dala značka zájemcům na výběr z elektrického či spalovacího ústrojí, kdy benzinový šestiválec údajně v objednávkách vozu silně převažoval. S ohledem na plány automobilky přestat nabízet spalovací motory již od roku 2027 je ale zcela možné, že nový model značka nabídne už výhradně na elektřinu.

Alfa Romeo každopádně pokračuje v tendenci probírat své nadcházející modely s budoucími zákazníky. Rovněž v případě 33 Stradale byl projekt v počátečních fázích ukázán vybrané skupině významných klientů, a to rovněž k průzkumu možného zájmu. Výsledkem bylo vyprodání všech 33 kusů supersportu ještě před oficiální premiérou.

Jak ovšem nešťastně ukazuje nově pojmenovaná Alfa Romeo Junior, sázka na dojem zákazníků či fanoušků není vždy automatickým úspěchem. Původní jméno Milano prvního sériového elektromobilů značky bylo mimo jiné výsledkem ankety fanoušků, v níž se o názvu crossoveru hlasovalo. Automobilka byla nicméně nucena novinku přejmenovat poté, co se dočkala kritiky od italského ministerstva průmyslu kvůli neitalskému původu vozu – výroba bude totiž probíhat v Polsku.

Daniel Fuglevič
Diskuze (11)

Doporučujeme

5. 5. 2024 07:45
Re: Udělejte prosím Giulií 2.0 benzín 280 k...
Jako kolovrátek už tuším cca 8 let... Stejně by sis novou nekoupil. Buď aspoň jednou frajer projed se qv a zjistíš, že je to jiný svět. Ty padla místo manuálu jsou jiná liga a když se ti řadit chtít nebude, tak prostě nemusíš. Ale už se do***e vyser na to nekonečné nadávání na manuál v benzínu...
Avatar - Barrichello
18. 4. 2024 09:52
Re: Udělejte prosím Giulií 2.0 benzín 280 k...
obávám se že se asi nedočkáš....
18. 4. 2024 09:10
Parta šašků....
.... nová 33 Stradale je úžasná ale není to nic jiného než v garáži zbastlená věc. Kdyby byla Alfa reálná automobilka, dalo by se to auto objednat. Třeba za 1mio EUR s dodáním za 3 roky, ale prostě by to mělo nějaký produkční plán. Namísto toho někde zbastlili 33 kusů, v kdovíjaké kvalitě, dali to předem vybraným lidem a tím to celé skončilo. To není malosériová výroba, to je bastlení někde vzadu ve fabrice....

No a co předvedli s přejmenováním Milana na Juniora fakt jen ukazuje, že stav ve kterém se nacházejí, není snad ani klinická smrt.... to už je nějaký zombie mód....
17. 4. 2024 22:54
Udělejte prosím Giulií 2.0 benzín 280 k...
...konečně se 6st. manuálem a zadokolkou. Nic víc po tobě AR nežádám! :*)
Avatar - Pepa_007
17. 4. 2024 19:27
Re: moc líbí
Strejdo, aby se nestalo, že pak ta e33 ujede na nejdno nabití 100km ostřejším tempem .......😉 😅🤣