Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ares představuje limitku Defender V8 Hardtop, jde o pořádně drahý luxus

Ondřej Mára
Diskuze (0)

Limitovaná edice Ares Defender V8 Hardtop slibuje unikátní vzhled, luxusní kabinu a ještě lepší schopnosti v terénu. Zadarmo to ale nebude.

Italská karosárna Ares Design, specializující se na luxusní přestavby, se pochlubila novou limitovanou edicí modelu Defender V8 Hardtop, která posouvá ikonický offroad opět na zcela jinou úroveň. To je ostatně patrné již na první pohled.

Při pohledu na příď si totiž můžete povšimnout pozměněné masky chladiče s výrazným logem úpravce, nových světel s LED technologií a pozornost přitahuje také kapota s nasávacími tvory. Z profilu vynikají vystouplé blatníky, pod kterými najdeme 18“ litá kola v terénních pneumatikách Cooper Discovered STT Pro Tires.

V černém laku se sice některé detaily ztrácí, přesto můžeme z úprav vypíchnout ještě nové boční nášlapy, výfukový systém vyvedený před zadními koly, přepracované nárazníky a upravená zadní světla. Vůz tak sice stále vypadá jako Defender, přesto je ihned jasné, že je v mnohém speciální.

Ještě větší proměnou ale prošla kabina, která se snaží působit moderně a luxusně. Na sedadlech, palubní desce, středové konzole, volantu i výplni dveří tak můžeme vidět čalounění červenou kůží, kterou doplňují dřevěné a leskle černé dekory.

Rozložení kabiny se nijak výrazně nezměnilo, vůz však dostal nový volant a také nový multimediální systém Alpine, který podporuje konektivitu Apple CarPlay i Android Auto. Kvalitní zprostředkování hudby navíc zajišťuje vylepšený audio-systém s šesti reproduktory a subwooferem.

Video se připravuje ...

Úpravy vozu však nebyly pouze estetické, ale také technické. Defender tak získal například nový podvozek, který zvedl světlou výšku o 35 mm. Standardní čtyřválec pak nahradit 5,3litrový atmosférický motor V8, který nabízí výkon 355 k a 519 Nm. O přenos výkonu na kola se stará šestistupňový automat.

S vyšším výkonem nicméně souvisí i další úpravy podvozku, včetně instalací silnějších hnacích hřídelí a jejich kloubů. Nový systém podvozku navíc nabízí dva režimy, sportovní a komfortní, zatímco se zastavováním pomáhají nové brzdy s většími kotouči a šestipístkovými třmeny.

„Náš první Defender Ultra V8 jsme vytvořili v roce 2018 a na trh uvedli s velkým ohlasem,“ říká Dany Bahar, výkonný šéf Ares Design. „Projekt nám dal výjimečné zkušenosti a znalosti o modelu, takže když došlo na navrhování nového Ares Defender V8 Hardtop, byli jsme rozhodnuti posunout laťku ještě výš.“

Společnost uvedla, že nový Ares Defender V8 Hardtop bude limitovanou edicí, plánovaný počet kusů však nezveřejnila. Prozradila ovšem cenu, která by měla startovat od 235.000 eur (cca 5,8 milionu korun) za kus.

Ondřej Mára
Diskuze (0)

Doporučujeme