Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

TEST Toyota Land Cruiser iForce Max – Luxusní, nikoliv pracovní auto

Toyota Land Cruiser iForce Max
Toyota Land Cruiser iForce Max
Toyota Land Cruiser iForce Max
Toyota Land Cruiser iForce Max
48 Fotogalerie
Marek Bednář
Diskuze (4)

Hybridní land cruiser nabízí ohromné množství výkonu a kultivovanost, s níž se oficiálně dovážený diesel nemůže měřit. Taky na vás nepíská, kdykoliv si myslí, že jedete příliš rychle, a pohon 4×4 je stejně špičkový. Jenže je potřeba udělat některé kompromisy a taky vytáhnout z kapsy o několik set tisíc víc.

Design, interiér

Oficiální zastoupení Toyoty sice do Česka dováží land cruiser jen s 2,8l vznětovým motorem, ale to neznamená, že se člověk nemůže dostat k jinému provedení. Do rukou se mi tedy dostalo to nejvýkonnější, co u land cruiseru 250 můžete získat – více než třísetkoňový hybrid ze Severní Ameriky.

Vnějším designem ctěného čtenáře nebudu příliš zdržovat, protože jsme všichni land cruiser viděli už mnohokrát. Pozastavím se však u předních světlometů s denním svícením v podobě kruhu, které má testovaný kousek. U evropských verzí byly jen v zaváděcí edici, dnes už se k nim dostanete právě jen individuálním dovozem. Vypadají sice hezky, ale nemají funkci LED Matrix, která je u „tříčočkových“ světel evropských land cruiserů velmi dobrá. Navíc v dálkovém režimu dávají málo světla.

Čtěte zdarma až do konce

Exkluzivní pokračování článku čeká pouze na registrované čtenáře.
  • Registrace je snadná, rychlá a zcela zdarma!
  • Možnost aktivního zapojení do diskuzí a anket
Vstoupit do diskuze (4)