Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Aston Martin dvanáctiválec nezařízne. Bude jej nabízet, dokud to bude možné

Stanislav Kolman Stanislav Kolman 25. 3. 2019
34
Zobrazit náhledy (34)
Aston Martin Vantage Aston Martin Vantage Aston Martin Vantage Aston Martin Vantage Aston Martin Vantage Aston Martin Vantage Aston Martin Vantage Aston Martin Vantage Aston Martin Vantage Aston Martin Vantage Aston Martin Vantage Aston Martin Vantage Aston Martin Vantage Aston Martin Vantage Aston Martin Vantage Aston Martin Vantage Aston Martin Vantage Aston Martin Vantage Aston Martin Vantage Aston Martin Vantage Aston Martin Vantage Aston Martin Vantage Aston Martin Vantage Aston Martin Vantage Aston Martin Vantage Aston Martin Vantage Aston Martin Vantage Aston Martin Vantage Aston Martin Vantage

Britská automobilka Aston Martin se nehodlá vzdát svého dvanáctiválcového klenotu. V nabídce prý ještě nějaký čas zůstane.

Se zpřísňujícími se emisními normami je v nabídkách jednotlivých automobilek stále méně pořádných poctivých strojoven. Dvanáctiválců je jako šafránu a poslední informace hovoří o tom, že budou nadále ubývat. Světlou výjimku tvoří britská automobilka Aston Martin, která se svého motoru V12 vzdát nechce. A říká, že jej bude nabízet, dokud to jen bude možné.

„Stále vidím příznivou budoucnost dvanáctiválcových motorů,“ říká Simon Sproule, jenž obstarává marketing britské značky. „Domnívám se, že v těchto vodách je V12 něco, co odlišuje prémiové a luxusní hráče. Proto si myslím, že jsou dvanáctiválce stále hodně důležité.“

Sproule dále řekl, že se automobilka Aston Martin pokusí udržet dvanáctiválec v nabídce co možná nejdéle navzdory přísným emisním limitům. Nutně to ale neznamená, že zůstane u ryze spalovací jednotky. Zástupce z řad značky dokonce doporučil, že by se od příštího roku mělo toto pohonné ústrojí nějakou formou elektrifikovat.

Elektrifikace se zkrátka nevyhne ani této značce. A nehovoříme jen o společnosti Lagonda, která patří pod křídla britského výrobce (ta v příštím roce představí elektrický crossover). Dočkáme se také čistě elektrického Astonu Martin Rapide E, prvního elektrického modelu v historii společnosti.

A co další dvanáctiválce? Vzdát se jej nechce ani italské Ferrari, které se dokonce chlubí, že z něj za žádnou cenu neudělá hybrid. Dvanáctiválec se po krátké odmlce vrátil také do nabídky BMW, nalezneme jej za obřími ledvinami nové sedmičky. Naopak Mercedes avizoval, že s V12 v jeho útrobách se máme pomalu rozloučit.

Související články

Témata

Diskuse: Přidat názor

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku