Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Audi A4 Avant vs. Mercedes-Benz C kombi – První liga

Leoš Káňa Leoš Káňa 8. 6. 2016
70
250
Zobrazit náhledy (70)
audi mercedesbenz testy svetmotoru strednitrida audi mercedesbenz testy svetmotoru strednitrida audi mercedesbenz testy svetmotoru strednitrida audi mercedesbenz testy svetmotoru strednitrida audi mercedesbenz testy svetmotoru strednitrida audi mercedesbenz testy svetmotoru strednitrida audi mercedesbenz testy svetmotoru strednitrida audi mercedesbenz testy svetmotoru strednitrida audi mercedesbenz testy svetmotoru strednitrida audi mercedesbenz testy svetmotoru strednitrida audi mercedesbenz testy svetmotoru strednitrida audi mercedesbenz testy svetmotoru strednitrida audi mercedesbenz testy svetmotoru strednitrida audi mercedesbenz testy svetmotoru strednitrida audi mercedesbenz testy svetmotoru strednitrida audi mercedesbenz testy svetmotoru strednitrida audi mercedesbenz testy svetmotoru strednitrida audi mercedesbenz testy svetmotoru strednitrida audi mercedesbenz testy svetmotoru strednitrida audi mercedesbenz testy svetmotoru strednitrida audi mercedesbenz testy svetmotoru strednitrida audi mercedesbenz testy svetmotoru strednitrida audi mercedesbenz testy svetmotoru strednitrida audi mercedesbenz testy svetmotoru strednitrida audi mercedesbenz testy svetmotoru strednitrida audi mercedesbenz testy svetmotoru strednitrida audi mercedesbenz testy svetmotoru strednitrida audi mercedesbenz testy svetmotoru strednitrida audi mercedesbenz testy svetmotoru strednitrida audi mercedesbenz testy svetmotoru strednitrida audi mercedesbenz testy svetmotoru strednitrida audi mercedesbenz testy svetmotoru strednitrida audi mercedesbenz testy svetmotoru strednitrida audi mercedesbenz testy svetmotoru strednitrida audi mercedesbenz testy svetmotoru strednitrida audi mercedesbenz testy svetmotoru strednitrida audi mercedesbenz testy svetmotoru strednitrida audi mercedesbenz testy svetmotoru strednitrida audi mercedesbenz testy svetmotoru strednitrida audi mercedesbenz testy svetmotoru strednitrida audi mercedesbenz testy svetmotoru strednitrida audi mercedesbenz testy svetmotoru strednitrida audi mercedesbenz testy svetmotoru strednitrida audi mercedesbenz testy svetmotoru strednitrida audi mercedesbenz testy svetmotoru strednitrida audi mercedesbenz testy svetmotoru strednitrida audi mercedesbenz testy svetmotoru strednitrida audi mercedesbenz testy svetmotoru strednitrida audi mercedesbenz testy svetmotoru strednitrida audi mercedesbenz testy svetmotoru strednitrida audi mercedesbenz testy svetmotoru strednitrida audi mercedesbenz testy svetmotoru strednitrida audi mercedesbenz testy svetmotoru strednitrida audi mercedesbenz testy svetmotoru strednitrida audi mercedesbenz testy svetmotoru strednitrida audi mercedesbenz testy svetmotoru strednitrida audi mercedesbenz testy svetmotoru strednitrida audi mercedesbenz testy svetmotoru strednitrida audi mercedesbenz testy svetmotoru strednitrida audi mercedesbenz testy svetmotoru strednitrida audi mercedesbenz testy svetmotoru strednitrida audi mercedesbenz testy svetmotoru strednitrida audi mercedesbenz testy svetmotoru strednitrida audi mercedesbenz testy svetmotoru strednitrida audi mercedesbenz testy svetmotoru strednitrida
V lepší společnosti přituhuje. Mercedes-Benz třídy C nasadil laťku střední třídy hodně vysoko. Podaří se novému Audi A4 přes ni dostat?


Dojem, prostor, pohodlí


Střední třída nabízí zajímavý mix vozidel pro širší masy i modely, o kterých většina motoristů jen tiše sní – tedy pokud nejste úspěšný manažer, podnikatel, právník nebo lékař. A právě pro ně je určena prémiová část, kterou reprezentuje i Audi se svým modelem A4 nebo Mercedes-Benz třídou

C. My jsme proti sobě postavili praktické verze kombi se vznětovými motory a automatickými převodovkami. Které nás zaujalo víc?

DOJEM

Ztraceni v davu

Jdeme si vyzvednout aktuální generaci Audi A4 a hned zažíváme drobné dilema. Tohle že je novinka? Vždyť vypadá jako předchozí model. Poznat rozdíly nám dělá celkem problémy – silueta vozu nebo design karoserie se vlastně nezměnily. Musíme se zaměřit na detaily a potom zjišťujeme, že maska má jiné žebrování a vnější zrcátka jsou ukotvena do dveří. Audi se drží zdrženlivého postoje k radikálním vzhledovým změnám a její zákazníci to od něj očekávají.

Mercedes naopak ukázal svou odvahu a generační obměnu vzal od podlahy. Předchozí ostré hrany nahradily plynulé křivky a „céčko“ nyní působí noblesně a harmonicky. Určitě se nám zvenku líbí víc. Přitažlivější je také jeho interiér. Uvnitř mercedesu si připadáme jako v nějakém luxusním hotelu nebo doma v obývacím pokoji. Své kouzlo má ale i technokraticky pojaté audi s jednoduchými křivkami a nízkou palubní deskou, která zabírá minimum prostoru.

U obou vozidel ovšem máme jeden zásadní problém. Ctí firemní filozofii tak dokonale, že naprosto přišla o svou identitu. V běžném provozu si je lehce spletete s jinými modely. Ke kvalitě zpracování nebo použitým materiálům žádné připomínky nemáme. Vše je na nejvyšší úrovni, přesně jak očekáváme.

PROSTOR A POHODLÍ

Na míru řidiči

Mezi kombíky střední třídy patří audi i mercedes k těm menším zástupcům. Mohou si to dovolit. Nesnaží se totiž zákazníka nalákat na obří přepravní kapacitu, ale důležitější je pro ně styl a reprezentativnost. To se samozřejmě projevilo na velikosti interiérů. Konkurovat superbu nebo passatu nemají šanci. Jedinou oblastí, kde oba vynikají, je výška kabiny. A to nejen na předních sedadlech, ale i vzadu. Šířkou už za nejlepšími ve třídě lehce zaostávají a totéž můžeme říct také o místě v podélném směru. Rozhodně ale nechceme tvrdit, že jsou oba vozy uvnitř malé. Řidič a spolujezdec mají kolem sebe životního prostoru dostatek a příjemným překvapením bylo i zvětšení místa vzadu u mercedesu – minulá generace byla v této oblasti hodně stísněná. Je zajímavé, že námi naměřené údaje se liší naprosto minimálně, a proto by si oba zasloužily stejnou známku. Jenže u mercedesu jsme museli zhoršovat. Široký středový panel totiž znatelně omezuje prostor pro pravou nohu řidiče. Hůře se u něj nastupuje dozadu, protože podběhy zadních kol výrazně zasahují do dveří. Pozice za volantem je v „céčku“ překvapivě sportovnější a řidič sedí těsně nad zemí. Jenže potom mezi přední sedačkou a podlahou nezbývá žádné místo, kam by si cestující ve druhé řadě zasunuli nohy.

U sedadel hodně záleží, jakou si zvolíte výbavu. Audi v testovaném provedení Sport sází na tužší čalounění a příkladnou boční oporu. Proto má také přední opěradla výrazně užší, což by více narostlým řidičům mohlo dělat obtíže. Křesla mercedesu nabízejí více pohodlí, ale při hbitější jízdě se v nich necítíme tak jistě. Pomyslné jazýčky vah při hodnocení sedadel převáží na svou stranu audi, protože má delší sedáky ve druhé řadě.

Údaje o testovaných vozidlech Audi A4 Avant Mercedes-Benz C kombi
Místo podélné/na kolena ideál (cm) 175/13 174/12
Vertikální prostornost P/Z, místo nad hlavou P/Z (cm) 93-102/96, 7-16/10 92-103/96, 6-17/10
Šířka interiéru P/Z, šířka v loktech P/Z (cm) 149/146, 132/128 148/146, 132/130
Délka x šířka sedáku u řidiče/zadniho pasažera vlevo (cm) 50-54 x 49/50 x 51 49-55 x 50/46 x 52
Rozměry opěradla řidiče (delka x šiřka) (cm) 64 x 47 64 x 50
Průchodnost zavazadloveho prostoru (vyška x šiřka) (cm) 84 x 101 78 x 106
Vyška dolni hrany kufru/průchozi vyška pod 5. dveřmi (cm) 61/184 61/183

Jiné určení

Audi také lépe vyhoví požadavkům na přepravní kapacitu. S kufrem o objemu 505 litrů sice patří ve střední třídě do horšího průměru, ale oceňujeme u něj pravidelné tvary, a tudíž výbornou využitelnost. Pod podlahou se navíc skrývá standardní dojezdová rezerva, což také kvitujeme s povděkem. Mercedes v základní konfiguraci nabídne jen 490 litrů, a to máme podezření, že je do tohoto čísla započítána i rozměrná schránka pod podlahou, kde je schována i sada na rychlou opravu pneumatik. Po sečtení naměřených rozměrů nám totiž nějaké ty litry chybějí. Zejména výška pod plato pouhých 41 cm je opravdu málo.

Vyzdvihnout naopak musíme i kompletní čalounění zavazadelníků. U obou vozů oceňujeme, že po sklopení zadních opěradel vznikne rovná ložná plocha navazující na nakládací hranu, umístěnou shodně do výšky 61 cm. Nevíme, kdo od koho opisoval, ale maximální přepravní objem je u obou 1510 litrů a páté dveře se zdvíhají u audi do výšky 184, u mercedesu do 183 cm – tedy téměř shodně.

Oba vozy budou své majitele hlavně reprezentovat, na stěhování jsou tu jiní adepti. Hlavně aby se do kufru vešel oblek nebo golfový bag. Jen pro představu, Škoda Fabia Combi se pyšní hodnotou 530 l a z pohledu velikosti kufru strčí oba vozy do kapsy.

Cena, výbava


CENA A VÝBAVA

Račte si přát?

Prémiové vozy svým majitelům dodávají Etalon prestiž a určité společenské postavení, jenže rozhodně ne zadarmo. V porovnání s běžnou konkurencí jsou audi i mercedes přibližně o dvě stě až tři sta tisíc dražší. Přitom základním vybavením se příliš neliší od „méně“ ceněných značek. Pokud se však porozhlédnete po českých silnicích, standardních provedení uvidíte poskrovnu. A tady přichází jejich kouzlo. Seznam příplatkových prvků obou vozů je nabitý všemi technickými a bezpečnostními novinkami, luxusní výbavou nebo vytříbenými materiály. Stačí jen zaškrtávat, vytvořit si

originál, který nebude mít nikdo jiný na světě, a utrácet další statisíce. Rozdíl v pořizovací ceně 31.214 Kč je tak malý, že na rozhodnutí zákazníka nebude mít vůbec žádný vliv. Pro mercedes bychom se rozhodli jenom proto, že šest let nebo do ujetí 125.000 km nám budou v tamním servisu dělat prohlídky a údržbu zdarma.

Pořizovací náklady Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTI/125 kW 6AT (etalon) Audi A4 Avant 2.0 TDI/140 kW S tronic Mercedes-Benz kombi C 220 d/125 kW 7AT
Základní cena 758 900 Kč (Edition) 1 111 900 Kč 1 080 686 Kč
Cena verze Světa motorů 758 900 Kč (Edition) 1 111 900 Kč 1 080 686 Kč
Výbava verze Světa motorů ABS, ESP, čelní + boční + hlavové airbagy, automatická klimatizace, rádio, dálkově ovládané centrální zamykání, výškově a podélně nastavitelný volant, výškově nastavitelné sedadlo řidiče, elektricky ovládaná zrcátka a všechna okna, palubní počítač
VÝBAVA NAD RÁMEC VERZE SVĚTA MOTORŮ
Dvouzónová/třízónová klimatizace 36 400 Kč */Ne Ne/19 600 Kč Ano/Ne
Tempomat S 8600 Kč 8592 Kč
Vestavěná navigace 41 600 Kč ** 42 300 Kč 27 050 Kč
Bluetooth handsfree 41 600 Kč ** Ano Ano
Kožené čalounění 36 700 Kč 51 500 Kč 52 190 Kč ***
Vyhřívání předních sedadel 6300 Kč 10 400 Kč 10 343 Kč
Bezklíčový vstup/startování 6200 Kč 16 300 Kč 20 685 Kč
Kožený/multifunkční volant Ano/41 600 Kč ** 5500 Kč/Ano Ano/Ano
LED světlomety/denní svícení Ne/36 400 Kč * 34 100 Kč/Ano 27 528 Kč/Ano
Metalický lak 16 400 Kč 30 600 Kč 24 822 Kč
Litá kola 36 400 Kč * AnoAno
Světelný/dešťový senzor 5700 Kč 3600 Kč Ano/1909 Kč
Přední/zadní parkovací senzory 15 700 Kč 22 300 Kč/12 900 Kč 32 778 Kč ****
Porovnání cen 758 900 Kč (100 %) 1 111 900 Kč (o 46 % horší) 1 080 686 Kč (o 42 % horší)
POŘADÍ  2. 1.
* Součástí sady Premium edition za 36.400 Kč, ** součástí sady IntelliLink RF 900 Navi za 41.600 Kč, *** pouze s interiérem Avantgarde za 27.050 Kč, **** součástí sady pro parkování za 32.778 Kč,

Motor, jízda, závěr


MOTOR

Jedno, či dvě turba?

Pod kapotou audi pracuje vznětový dvoulitr s jedním turbodmychadlem, jehož výkon se vyšplhal na 140 kW a točivý moment na 400 N.m. U mercedesu jsme zvolili verzi, která z objemu 2143 cm3 generuje 125 kW a také 400 N.m. Vzhledem k dvojitému přeplňování ale vrchol obou hodnot přichází podstatně dříve – nejvyšší výkon při 3000 ot./min a maximální točivý moment dokonce od 1400 ot./min.

Jízda s oběma motory je velmi příjemná. Síly mají na rozdávání a nevadí jim poklidné plynulé cestování ani dravější styl. Mercedes má při volnoběhu hrubější chod a do interiéru proniká až rušivé chrčení. Při vyšších otáčkách a rychlostech se však zklidní a stejně jako v případě agregátu u audi ho prakticky nevnímáme. Z pohledu dynamiky by na tom mělo být lépe „céčko“, protože se podle technických údajů z klidu na stovku rozjede za 7,6 s. Jenže jeho dnešní soupeř uvádí zrychlení za 7,9 s, přičemž rozdíl běžný řidič ani nepostřehne.

Údaje o testovaných vozidlech Audi A4 Avant 2.0 TDI/140 kW S tronic Mercedes-Benz kombi C 220 d/ 125 kW 7AT
Motor, ventilový rozvod R4, DOHC R4, DOHC
Uložení, poháněná náprava Podélně, přední Podélně, zadní
Zdvihový objem (cm3) 1968 2143
Největší výkon (kW/ot. za min) 140/3800-4200 125/3000-4200
Největší točivý moment (N.m/ot. za min) 400/1750-3000 400/1400-2800
Převodovka 7st. automat 7st. automat
Délka x šířka x výška (mm) 4725 x 1842 x 1434 4702 x 1810 x 1457
Rozvor naprav, rozchod kol P/Z (mm) 2820, 1572/1555 2840, 1584/1566
Rozměr pneumatik 245/40 R18 225/50 R17
Provozní/užitečná hmotnost (kg) 1605/615 1615/650
Objem zavazadelníku (l) 505/1510 490/1510
Objem nádrže paliva/dojezd (l/km) 54/1286 48/1091
Nejvyšší rychlost (km/h) 231 229
Emise CO2 (g/km) 109 114
NAMĚŘENÉ HODNOTY
Pružnost na 4. RS (60-100 km/h)/5.; 6. RS (80-120 km/h) (s) 4,7/6,9; 12,7 5,7/8,9; 11,4
Otáčky na nejvyšší rychl. stupeň při 130 km/h (ot./min) 1700 1900
Skutečna rychlost při 50/90/130 km/h (km/h) 48,8/87,1/127,1 46,9/87,2/126,9
Naměřena kombinovaná spotřeba paliva (l/100 km) 5,7 5,7

Zajímavé proto bylo naše měření pružného zrychlení, kdy na čtyřku a pětku audina jasně dominovala a naopak na šestku propadla. Za vše může rozdílné poskládání samočinných sedmikvaltů. Audi má krátký stálý převod 4,048 a delší jednotlivé stupně, mercedes naopak dlouhý stálý převod 2,47 a kratší rychlosti. Na čtyřku při rychlosti 60 km/h se audi rozjíždí z 2100 otáček a mercedes musí zrychlovat z 1650. Na pětku při osmdesátce točí audi 1950 a mercedes 1600, takže i tady má A4 náskok. Jenže na šestý převod se už poměry mění. Při 80 km/h ukazuje otáčkoměr audi 1350.

Mercedes při této rychlosti točí 1300 a díky výraznějšímu zátahu odspodu se rychleji dostane na 120 km/h. No a na sedmičku se charakteristika úplně otočí – při 130 km/h točí audi jen 1700, „céčko“ potom 1900 ot./min.

Který přístup je lepší? Těžko říct, protože obě převodovky ideálně využívají rozdílné vlastnosti agregátů. Zpřevodování nemá vliv ani na spotřebu paliva. Rozdíl normovaných údajů výrobců je jen 0,2 l, my jsme na testovacím okruhu jezdili s oběma vozy za shodných 5,7 l/100 km. Udávaná spotřeba je však výrazně níž, takže jsme oběma zhoršili známku o 0,25 bodu.

JÍZDA

Klasika vs. moderna

Prémiovost obou vozů nespočívá jen v bohaté výbavě a příslušnosti k ceněné značce, ale objevili jsme ji i v konstrukci šasi s víceprvkovým zavěšením předních i zadních kol. Líbilo se nám i odhlučnění podběhů a s ním spojená pohodová atmosféra v interiéru.

„Céčkový“ mercedes jsme poprvé vyzkoušeli v základní konfiguraci bez pneumatického pérování Airmatic. Jenže audi v provedení Sport dostalo dynamický podvozek s nastavitelnou tuhostí tlumičů. A při jízdě je tento rozdíl znát. Mercedes nám připadá i na 17palcových kolech s pneumatikami o rozměru 225/50 výrazně tvrdší. Hůře vstřebává nerovnosti na silnicích a nejednou propruží až na doraz. Na příčných spárách se nervózně chvěje a na hrbolech v zatáčce mu uskakuje záď. Tak to jsme opravdu nečekali. Kam se poděla plavnost mercedesů, která rozmazlovala naše předky? Jenže

audi nejenže filtruje lépe nerovnosti, ale s pohonem předních kol se jistěji proplétá i mezi kužely. Mercedes přitom zpočátku působí jistěji a díky přesnějšímu řízení se rychle vrhá z jednoho směru do druhého – tady ten pohon zadních kol nemá chybu. Jenže s přibývající rychlostí se najednou přihlásí ke slovu stabilizace. A to dost razantně a nečekaně. Audi přitom stále zrychluje, i když řízení nám připadá odtažitější. Výhoda nastavitelných tlumičů je naprosto zřetelná.

ZÁVĚR

Nové Audi A4 se mercedesu nebojí. Není sice tak stylově vytříbené a přitažlivé, nenabídne obří kufr ani velkou kabinu, ale vlastně mu nemáme co

vytknout. Jezdí příjemně, a pokud budeme uvažovat výlučně prakticky, tak bychom si z této dvojice vybrali jeho. Ale mercedes je svým ladným stylem a osobitou aurou hned v závěsu.

HodnoceníZa testované oblasti se uděluje známka od 1 do 5 ve vztahu ke konkurentům.
 Audi A4 Avant 2.0 TDI/140 kW S tronic Mercedes-Benz kombi C 220 d/125 kW 7AT
DOJEM
Design 1,75 1,25
Dílenské zpracování 1,00 1,00
Průměr 1,38 1,13
PROSTOR A POHODLÍ
Prostornost 1,75 2,00
Sedadla 1,25 1,50
Zavazadelník a variabilita 2,50 2,75
Ovládací prvky 1,25 1,25
Průměr 1,69 1,88
MOTOR A ZPŘEVODOVÁNÍ
Dynamika 1,50 1,25
Pružnost 1,25 1,75
Spotřeba 1,25 1,25
Průměr 1,33 1,42
JÍZDA
Řazení 1,25 1,25
Řízení 1,50 1,25
Brzdy 1,50 1,50
Ovladatelnost 1,50 1,75
Jízdní komfort 1,25 2,00
Průměr 1,40 1,55
CELKEM
Průměr celkem 1,45 1,49
Závěrečné pořadí 1. 2.

Pořadí 1. Audi A4 Avant 2.0 TDI/140 kW S tronic 2. Mercedes-Benz kombi

C 220 d/125 kW 7AT

PlusyKultivovanost motoruAtraktivní design
 Vyvážené jízdní vlastnostiKvalitní materiály a zpracování
 Pružné zrychleníDynamika zrychlování
MinusyNevýrazný vzhledMalý kufr
 Pružnost na šestý stupeňNižší komfort pérování
 Menší zavazadelníkNastupování dozadu
Průměr celkem1,451,49

Jak známkujeme

Známky se odvíjejí od nejlepšího auta v dané kategorii a hodnoceném parametru. Měřitelné veličiny známkujeme podle odstupu od lídra, každých 5 % ztráty znamená čtvrt známky odstup. Příklad: Nejlevnějším kombíkem střední třídy se vznětovým motorem o objemu 2,0 litru, výkonem nad 125 kW, poháněnou jednou nápravou a požadovanou výbavou je Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTI/125 kW Edition za 758.900 Kč. Dostává tedy jedničku, stejně jako auta s cenou do 796.845 Kč. Za cenu od 796.845 Kč do 834.790 Kč udělíme známku 1,25 a tak dále. Podobně postupujeme i při subjektivním hodnocení (vzhled, zpracování), vždy vyčíslujeme odstup od nejlepšího. Známku můžeme dále upravit, pokud chceme zohlednit například extrémně bohatou výbavu, nadstandardní záruku a podobně. Známka za oddíl Cena a výbava není součástí celkového hodnocení! Jedná se o samostatnou disciplínu.

Zobrazit celý článek
Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Avatar - MANDALORIAN 66
audi a4 avant vs mercedes benz
MANDALORIAN 66
| 6. 2. 2017
Mercedes vypadá jako pohřebák Audi je určitě lepší než mercedes.
Avatar - Hammunasakra
Audi jo?
Hammunasakra
| 16. 6. 2016
Zatimco k tobě Karel? :-)

Předpokládám že většina lidí co tu dlouhodobě diskutuje ví jak to je ;-)

Jestli ti de o diskuzní vítěztsví tak budiž = jestli o to jak to je = zeptej se někoho jinýho někde jinde = tohle ti nejspíš potvrdí i tvuj servisák ať už jezdíš s autem kamkoli :-)

Nebo tak jak sem už párkrát doporučil = zkus si k tomu něco sám dohledat a přečíst

Je to prostě jinak než si představuješ a vzhledem k tomu že si víc než vydatnej diskutér = určitě je načase si aspoň v těhle základech udělat jasno

1. Audi A4 i A6 sou schopný přes přední nápravu přenést menší výkon a krouťák než mnohej mainstream = a to i roky dozadu

2. přes přední nápravu lze přenést výrazně menší výkon a krouťák než přes zadní = vozy jako 535i a BiTDI s pohonem jen na předek nejsou možná
Ostatně proto taky takový neexistujou :-!

[odkaz] dovedeš si ho představit jako FWD? ;-)
Avatar - Emel
Audi jo?
Emel
| 16. 6. 2016
Hezky se ohrazuješ proti tomu co nikdo neřekl a odvoláváš se na to, co nikdo nenapsal. Jediná útěcha po takhle dlouhý a neplodný diskusi je to, že se k tobě nikdo nepřidal.
Avatar - Hammunasakra
Audi jo?
Hammunasakra
| 16. 6. 2016
Ano tu totální absurditu a naprostej nesmysl si zopakoval několikrát :-)

Přes tvoje blouznění o tom že předek je schopen přenést to samý co zadní pohon je realita obrácená = přesně taková jak lze vidět i v praxi ;-)

Drahý auta se silnejma motorama = zadní pohon

Levný auta se slabšíma = přední

Audi = předek pro slabý motory = limit maj někde u 400Nm :-)

Limit předního pohonu je dán! Opakovaně ti ho tu napsal i audifanatik ;-)

535i nebo BiTDI s pohonem FWD prostě nemůže existovat = a proto taky takový auta nejsou :-)

K předokolkám s nejlepší trakcí prej patřil Citroen C6 = 177 kW 450 Nm = víc asi nejde ;-)
Avatar - Emel
Audi jo?
Emel
| 15. 6. 2016
No, třeba ti to někdy vysvětlí někdo jiný... já už k tomu svoje napsal (několikrát :-) )

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku