Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Audi propustí na 9.500 lidí. Kvůli elektromobilitě

ČTK ČTK 27. 11. 2019 • 14:03
39
19
Zobrazit náhledy (39)
Audi Brusel, Belgie Audi Brusel, Belgie Audi Brusel, Belgie Audi Brusel, Belgie Audi Brusel, Belgie Audi Brusel, Belgie Audi Brusel, Belgie Audi Brusel, Belgie Audi Brusel, Belgie Audi Brusel, Belgie Audi Brusel, Belgie Audi Brusel, Belgie Audi Brusel, Belgie Audi Brusel, Belgie Audi Brusel, Belgie Audi Brusel, Belgie Audi Brusel, Belgie Audi Brusel, Belgie Audi Brusel, Belgie Audi Brusel, Belgie Audi Brusel, Belgie Audi Brusel, Belgie Audi Brusel, Belgie Audi Brusel, Belgie Audi Brusel, Belgie Audi Brusel, Belgie Audi Brusel, Belgie Audi Brusel, Belgie Audi Brusel, Belgie Audi Brusel, Belgie Audi Brusel, Belgie Audi Brusel, Belgie Audi Brusel, Belgie Audi Brusel, Belgie

Audi v německých závodech v Ingolstadtu a Neckarsulmu nyní zaměstnává zhruba 61.000 lidí. Celosvětově má asi 90.000 pracovníků.

Automobilka Audi zruší v Německu do roku 2025 na 9500 pracovních míst. Chce ušetřit miliardy eur a přizpůsobit výrobu éře elektromobilů. V oblasti elektromobility a digitalizace proto naopak dalších 2000 pozic vytvoří. Firma, která v závodech v Ingolstadtu a Neckarsulmu nyní zaměstnává zhruba 61.000 lidí a celosvětově má asi 90.000 pracovníků, to uvedla tento týden v oficiálním sdělení.

Díky restrukturalizaci by dceřiná společnost koncernu Volkswagen, kterému patří i česká Škoda Auto, chtěla ušetřit šest miliard eur (153 miliard Kč). Provozní marže by tak měla zůstat v rozmezí devět až 11 procent.

Některých luxusních automobilů Audi se dotkl dieselový skandál z toku 2015, v jehož ohnisku se ocitl mateřský Volkswagen. Od té doby firma výrazně zaostává za svými konkurenty Daimlerem a BMW. Náklady na urovnání skandálu se vyšplhaly na miliardy eur. Přestože se ve společnosti v uplynulých sedmi letech vystřídalo šest vývojových ředitelů, prodej vozů stále klesal. Znovu do zisku má společnost díky užší spolupráci s Porsche a VW dostat její příští šéf Markus Duesmann, který se funkce ujme v dubnu příštího roku.

Ve třetím čtvrtletí se provozní zisk Audi meziročně zvýšil o tři procenta na 938 milionů eur (bezmála 24 miliard Kč). Automobilka nicméně od července do září prodala méně vozů než loni za stejné období a očekává, že letos na trh dodá jen neznatelně více vozů než v roce 2018.

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Avatar - CHerokee
Re: Re: Re: Už to začalo
| 28. 11. 2019
Souhlas. Evropa se dobrovolně vzdala náskoku u aut se spalovacími motory. Vývoj stagnuje.
Avatar - CHerokee
Re: Re: Re: Re: Samodestrukce Německa již začala...
| 28. 11. 2019
Tam se podvádí nejvíce, jak vychází ze statistik...od spotřeby hybridů po dojezd baterkových nesmyslů. .
Avatar - Katikakus
Poděkujme...
| 28. 11. 2019
... všem, elektroidi0tům. Toto je bohužel jenom začátek. :'-( :no:
Re: Re: Re: Samodestrukce Německa již začala...
| 28. 11. 2019
Čím zařezávat? Že ho necháme krnět a nerespektovat vývoj světa?
Re: Re: Re: Samodestrukce Německa již začala...
| 28. 11. 2019
Proč nesmyslnými, A jak to pokračuje?
Jestli to nadále pokračuje tak je to přece jen další argument pro ele auta.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku