Audi TT clubsport quattro: vývoj otevřeného TT pokračuje
Je tomu přesně rok, co Audi představilo studii dvoumístného speedsteru TT clubsport quattro. Hlavní změnou proti běžnému TT je absence střechy a použití minimalistického čelního skla a bočních oken. Za dvojicí sedadel se nachází ochranné oblouky a pevný kryt, který navazuje na víko kufru. Další odlišností byl nový tvar nárazníků a výrazně rozšířené blatníky. Pod kapotou studie byl motor 2,0 TFSI vyladěný na 220 kW, jeho dosud nejsilnější produkční verze v modelu TTS má výkon 200 kW.
Nyní se objevily špionážní snímky předsériového vozu s úpravami blízkými sériovému provedení, které spočívají především v montáži A-sloupků. Pokud se TT clubsport dostane do výroby, budou zřejmě samotné ochranné oblouky nedostatečné pro ochranu cestujících při převrácení. Horní strana rámu čelního skla ale nadále chybí. Další změnou proti studii je maska chladiče ve stylu Audi TTS, použití kol z modelu RS6 a konvenčních mechanických dveřních klik, které nahradí elektromechanické řešení ze studie.
Více o současné podobě TT clubsport, případně o tom, zda se bude opravdu sériově vyrábět, bychom se měli dozvědět po středeční prezentaci na tuningovém srazu u rakouského jezera Wörthersee.