Audi TT: nepravé quattro i pro základní motorizaci
Dosud byly čtyřkolky vyhrazeny pouze silným verzím 3,2 V6 (184 kW), ale s příchodem čtyřválců TDI se mění také struktura nabídky pohonu všech kol. Vedle dříve zveřejněných verzí 2.0 TDI a TTS, bude pohon všech kol quatro dostupný také pro základní čtyřválec 2.0 TFSI (147 kW), který se dosud musel spokojit s pohonem přední nápravy.
Mít quattro na zádi Audi TT znamená, že v útrobách je u zadní nápravy zastavěna elektronicky řízená spojka Haldex nejnovější generace, která je zase o něco rychlejší než dříve díky tlakovému zásobníku, který je schopen plnit povely redistribuce hnací sil s minimálním časovým zpožděním.
Nejvyšší rychlost kupé činí 238 km/h, roadster umí 235 km/h, oba jsou tedy o několik km/h pomalejší než verze s pohonem jedné nápravy. Standardem bude převodovka S tronic s níž TT Coupé akceleruje z 0 na 100 km/h za 6,2 s, TT Roadster za 6,4 s. Verze s pohonem jedné nápravy stejný úkol zvládají za 6,4 s resp. 6,5 s.
Kombinovaná spotřeba je shodná u dvoukolek i čtyřkolek, u kupé činí 7,7 l/100 km, u roadsteru je to 7,8 l/100 km.