Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Autosalon Ženeva 2013: Toto vás zajímá nejvíc!

12. 3. 2013 • 20:05
8
Zpravodajství z ženevského autosalonu znamená v podání Auto.cz víc než sto článků. Která témata vás oslovila nejvíc?

Práce redakce Auto.cz se po návratu z autosalonu v Ženevě pomalu vrací do běžných kolejí. Pro návštěvníky je ale výstaviště Palexpo otevřené až do konce tohoto týdne a s představenými novinkami se budeme často setkávat i v následujících týdnech a měsících. Po přehledu, který hodnotil autosalonové novinky pohledem redaktorů, přinášíme další žebříček: tentokrát jste autory vy, čtenáři!

Které novinky z Ženevy vás zajímaly nejvíc?

1. Škoda Octavia Combi

Jedničkou je samozřejmě Octavia Combi – čekal snad někdo něco jiného? První dojmy z nové karosářské verze jsme přinesli už v předstihu před autosalonem, výstavní premiéra znamenala hlavně zveřejnění českých cen. A právě ty byly nejčtenějším článkem uplynulých dní.

zeneva2013 zeneva2013

2. Lamborghini Veneno

Má šokující design, stojí přes 3 miliony eur a vznikne jen ve třech exemplářích. A k tomu přidává ještě docela podivný název. Když pomineme speciální edice Veyornů a podobná auta, je toto Lamborghini nejen nejdražším, ale i nejexkluzivnějším autem na autosalonu.

zeneva2013 zeneva2013

3. Dacia Logan MCV

Nejen nedostižné sny, ale i služebníci na každý den vyvolávají velký zájem. Druhá generace Dacie Logan MCV bude skoro určitě opět nejlevnějším kombi na trhu a to je dost pádný argument začít zkoumat, co je vlastně zač.

zeneva2013 zeneva2013

4. Ferrari LaFerrari

Stánek Ferrari byl po celou dobu v obležení, takže nás vysoké umístění supersportu LaFerrari nepřekvapuje. I mezi těmi, kdo si ho mohou dovolit, je zájem enormní – poptávka několikanásobně převyšuje nabídku, a tak si může Ferrari pečlivě vybrat, komu toto auto opravdu prodá.

zeneva2013 zeneva2013

5. Suzuki SX4

Zpátky do každodenní reality. Suzuki SX4 patří i po sedmi letech na trhu k nejžádanějším autům s pohonem všech kol a je nejprodávanějším Japoncem u nás. Češi proto netrpělivě vyhlíží nástupce, který přijde na podzim a zlepší hlavní nevýhodu současného modelu – zavazadlový prostor se zvětší o 160 litrů.

zeneva2013 zeneva2013

6. BMW 3 Gran Turismo

Reakce na řadu 5 Gran Turismo jsou rozpolcené, ale v Mnichově to nevzdávají. I u řady 3 zkusili zvětšit karoserii o půl čísla, přidali výklopnou zadní stěnu a zvýšili posaz. Výsledný vůz vypadá lépe než větší 5 GT a pokud můžeme soudit podle vašich reakcí, tak o něj bude zájem.

zeneva2013 zeneva2013

7. Honda Civic Tourer

Kombi odvozené od Hondy Civic je zatím ve stádiu prototypu. I tak vyvolalo velký zájem, přestože k němu nemáme prakticky žádné informace a jeho extravagantní design rozhodně nemůžeme označit za krásný.

zeneva2013 zeneva2013

8. VW Golf Variant

Volkswagen tentokrát zůstal poněkud ve stínu Škody. Octavia Combi se stala hitem číslo jedna, a tak sesterský Golf Variant nepřitáhl tolik pozornosti. Navíc mu konkurovaly další Golfy – GTI a GTD – a nový Golf Variant se předvedl v nečekaně pestré konkurence dalších zcela nových kombi.

zeneva2013 zeneva2013

Témata
13. 3. 2013 19:37
Re: Civic není krásný?
Tiez som sa pozastavil nad touto poznamkou. Skor mi to cele pride na smiech, ak je octavia vacsia bomba ako nove NSX, to sa nedostalo ani do tohto vyberu. :-)
13. 3. 2013 11:20
Civic není krásný?
Toto vypotit, proněmecké auto.cz už je asi opravdu v koncích. Krása je subjektivní a tímto se jen auto.cz shodilo. :-(
Avatar - euro89
12. 3. 2013 21:43
Re: Ženeva
Za přirozený vývoj se dá označit něco, co přijde přirozeně. Jednoduše tak, že by to automobilky chtěly vyrábět samy od sebe. Jenže všechny tyhle zelený nesmysly vznikají jen kvůli nesmyslné šikaně aut ze strany idiotů v Bruselu. :-! :no: Nebýt žádných EURO norem, průměrných limitů CO2 pro automobilky a jiných pí*ovin, prodávaly by se ještě dnes stejně dobrá auta, jako kdysi...
Avatar - Ham.
12. 3. 2013 21:04
Re: Ženeva
Ano, řadu let to vypadalo, že jediné novinky jsou ty zelené. Letos myslím dominují "nezelené" novinky, u nástupce Enza mě elektromotor absolutně neruší, nevšiml jsem si, že by někdo řešil spotřebu u tohoto auta.
Avatar - Pekelná Micinka
12. 3. 2013 20:01
Re: Ženeva
Já to nevidím tak tragicky. Co mi je hodně sympatické a je otázkou, co ukáže praxe, to je systém Citroënu využívající stlačený vzduch. Aspoň u menších aut, v případech, kdy často slouží převážnou většinu času ve velkých městech, to vidím jako způsob, jak reálně snížit emise zejména na křižovatkách a přitom se vyhnout drahým a ekologicky kontroverzním bateriím. Ani ta elektřina u Ferrari mi nevadí, je to prostě přirozený vývoj.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku