Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Bentley Flying Spur chce být v nové generaci luxusnější. Hodlá překonat Mercedes S

David Bureš David Bureš 15. 3. 2019
12
4
Zobrazit náhledy (12)
Bentley Continental Flying Spur Bentley Continental Flying Spur Bentley Continental Flying Spur Bentley Continental Flying Spur Bentley Continental Flying Spur Bentley Continental Flying Spur Bentley Continental Flying Spur
Současná generace luxusního sedanu podle vedení Bentley v luxusu ztrácí na konkurenční S-Klasse. Nástupce to má změnit.

Bentley už mezigeneračně obměnilo řadu Continental, po kupé Continental GT dorazilo i kabrio Continental GTC, a tak letos dojde na odvozený sedan Flying Spur. Podle vedení automobilky vsadí na nejvyšší úroveň luxusu.

Cílem je hlavně překonat konkurenční Mercedes-Benz S. „Tento trh se vyvinul, my však ne,“ přiznává předseda představenstva britské automobilky Adrian Hallmark s tím, že na S-Klasse dnešní Flying Spur zkrátka v nabídce ztrácí.

„Mercedes díky AMG a Maybachu udělal skvělou práci, když třídě S dal velice sportovní i luxusní charakter, který překonává základní varianty,“ chválí Hallmark konkurenta ze Stuttgartu a naznačuje, že různě laděné verze bude možné vybírat také u nového Flying Spuru.

Automobilka chce nabídnout bohatou příplatkovou výbavu a speciální edice, díky nimž by ráda hrála důležitou roli na trhu s vozy s cenovkou převyšující 200.000 liber (cca šest milionů korun). Údajně však nepůjde jen o vysokou cenu, zákazníci mají skutečně dostat hodně za takovou cenu.

Aktuální generace Bentley Flying Spur je na trhu od roku 2013. Přestože byla odvozena nadále od soudobého kupé a kabrioletu, pro odlišení z jména vypadlo označení Continental. Chystaná třetí generace v tomto směru pokračuje, konkrétně využije platformu MSB s poháněnou zadní nápravou z dnešního kupé a kabria, kterou původně vyvinulo Porsche. To ji používá v Panameře.

Automobil by si měl zachovat nabídku čtyřlitrového osmiválce i šestilitrového dvanáctiválce, k nimž nově přibude plug-in hybrid. Ten je součástí plánů Bentley na elektrifikaci celého svého portfolia do roku 2025. Zatím však není jasné, zda s elektromotorem bude kombinovat šestiválec, nebo osmiválec.

Příchod nového Bentley Flying Spur se přitom posunul na pozdější termín. Automobilka už bojovala s uvedením aktuálního Continentalu GT na trh, mimo jiné kvůli jeho přizpůsobení novým emisním normám a ladění osmistupňové dvouspojkové převodovky od Porsche pro komfortnější řazení, což pozdrželo i příchod odvozeného sedanu. Jeho premiéra se odehraje nejpozději v druhé polovině roku.

Související články

Témata

Diskuse: Přidat názor

Avatar - netcar.xx
..
netcar.xx
| 16. 3. 2019
Zatimco BMW pozvedlo RR na tu nejvyssi pricku, tak Bentley je jen dalsi Volkswagen a navonena bida pro fotbalisty a zakomplexovane kundy
..
CICERO
| 15. 3. 2019
Všechno ne, pořád je to VAG :D...

...S reklamou na poválečnou Británii v 21 století... >:D

Ale jako vím, že lidi co tohle píšou jsou špatní,divní a nemají na to právo, fakt to vím... :-( >:D >:D >:D Ahooj :-)
Avatar - nathan
..
nathan
| 15. 3. 2019
S Klasse je svým způsobem masovka kterou má třeba jen v takové Praze několik set majitelů. Nemluvě o třícípé hvězdě na kapotě v nepřehledné spleti označení a typů karoserie kterou denně potkávám na každém kroku. Mercedes se "vypracoval" na obyčejné tuctové auto a na tom nezmění nic ani fakt, že ty vozy jsou asi kvalitní. Značka pro lidi bez fantazie. Bentley je AUTO. A tím jsem řekl všechno.
Avatar - VDC
.
VDC
| 15. 3. 2019
Vždycky jsem vnímal Bentley i řád výše než S Klasse, a asi nejsem sám. Papírový info na tom nic nezmění. Kdysi byl RR Silver Spirit asi taky objektivně horší než mamut, ale vyměnil by ho někdo?