Bloodhound SSC: stroj pro překonání 1000 mph (1609 km/h)
15. října 1997 dosáhl stroj Thrust SSC rychlosti 1228 km/h (763 mph) a stal se držitelem rekordu nejvyšší rychlosti na zemském povrchu a zároveň i prvním pozemním vozidlem, kterému bylo oficiálně uznáno překonání zvukové bariéry. Pohon Thrustu SSC, který při rekordní jízdě řidil pilot RAF Andy Green, zajišťovaly dva proudové motory Rolls-Royce Spey, sloužící původně pro pohon britské verze amerického stíhacího letounu McDonnell Douglas F-4 Phantom II.
Nový stroj pro pokoření pozemního rychlostního rekordu se jmenuje Bloodhound SSC a za jeho vývojem stojí opět Richard Noble a Andy Green. K pohonu tohoto vozidla poslouží místo dvou proudových motorů použitých v Thrustu SSC hybridní kombinace zážehového dvanáctiválce, proudového motoru Eurojet EJ200 a raketového motoru. Benzinový motor o výkonu přes 589 kW (800 k) má vozu posloužit k dosažení rychlosti, při níž bude spuštěn proudový motor Eurojet EJ200, mimochodem pocházející z letounu Eurofighter Typhoon a po překonání rychlosti 1200 km/h se přidá i raketový motor, který má proudovému motoru k dosažení rychlostního rekordu.
K první jízdě vozu Bloodhound SSC má dojít již v roce 2009, kdy chce tým dosáhnout rychlosti 800 mph (1287 km/h). V následujícím roce má být pokořena rychlost 900 mph (1448 km/h) a v roce 2011 má být dosaženo hlavního cíle, kterým je překonání rychlosti 1000 mph (1609 km/h).