Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

BMW 5 po modernizaci: V Česku od 997.500 Kč

Aleš Dragoun Aleš Dragoun 7. 7. 2013
198
155
Zobrazit náhledy (198)
BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5 BMW řada 5
Inovované BMW 5 je možné objednávat už i u nás. Základní cena nového sedanu se nachází těsně pod milionem korun.

BMW pětkové řady se zvenčí změnilo jen nepatrně. Přibyly blinkry do vnějších zpětných zrcátek (kromě M5). Tradiční ledvinky jsou nižší, modifikacím neušel přední nárazník, ani vstupy vzduchu. Verze Gran Turismo postrádá chromovaný pás a má nově vytvarované víko zavazadelníku, čímž se jeho kapacita zvýšila o 60 litrů na rovných 500 l.

Nejvýznamnější novinkou pod kapotou je základní čtyřválcový dvoulitrový turbodiesel 518d s výkonem 105 kW.Právě ten je ze všech verzí nejlevnější, stojí 997.500 korun. Za kombi je nutné si připlatit dalších 65 tisíc. Silnější 520d (135 kW) v obou karosářských variantách koupíte také s pohonem všech kol xDrive, jenže zde je nutné vydat 120 tisíc korun navíc. Nejlevnější Gran Turismo právě s tímto motorem přijde na 1.237.500 korun. Dále v aktuálním portfoliu najdeme nejvýkonnější naftový čtyřválec 525d se 160 kW. „Běžné“ třílitrové šestiválce spalující tento druh pohonné látky zastupují 530d (190 kW) a 535d (230 kW). Ostré turbodiesely 3,0 l M550d xDrive (280 kW) nezmizely, ale částka nutná na jejich pořízení je pochopitelně mnohem vyšší: přes 2,1 milionu korun.

Zážehové verze začínají těsně pod hranicí 1,048 milionu (520i), výkonná 550i s přeplňovaným vidlicovým osmiválcem 4,4 l má nyní 330 kW a stojí coby sedan s pohonem zadních kol necelých 1,9 milionu. Například ActiveHybrid 5 je levnější: koupíte jej za 1,635 milionu. Alternativní mezistupně mohou představovat silnější dvoulitr 528i (180 kW) a šestiválcový třílitr 535i (225 kW). Špičková M5 stojí 2.640.000 Kč.

Modernizovaná řada 5 nepřišla o „eko“ vychytávky typu start-stopu, rekuperace při brzdění, či indikátoru zařazení rychlosti pro šestistupňové manuály, kromě se dá řada 5 kombinovat i s automatem, ten má o dva stupně víc. Standardem všech verzí jsou nyní bixenony. Kombi Touring a Gran Turismo nepostrádají v základní výbavě vzduchové odpružení se samočinným udržováním světlé výšky na zadní nápravě. U všech modelů najdeme ABS s brzdovým asistentem, DSC, osm airbagů, tempomat, dešťový senzor, dvouzónovou klimatizaci (hybrid, 550i a M5 mají dokonce čtyřzónovou), bezklíčkové startování tlačítkem a rádio BMW Professional se šesti reproduktory, portem USB, konektorem AUX a bluetooth. Elektrická okna a zrcátka jsou v této třídě samozřejmostí. Nové pětky jezdí většinou na sedmnáctipalcových kolech – s výjimkou 550i a M5.

Adaptivní šasi i sportovnější M zůstávají mezi „extras“, první stojí 94 tisíc korun, druhý 10,8 tisíce. Příplatkové LED mlhovky (5.400 Kč) doplnila adaptivní diodová světla (51.100 Kč). Aerodynamický balíček M Sport (133.500 korun) se dodává ke každé výbavě, novinku v této oblasti představují pakety Modern Line (51,4 tisíce korun) a Luxury Line (102.700 Kč). Navigace Professional je také za příplatek (66,5 tisíce), stejně jako iDrive s dotykovým ovládáním, audio Harman Kardon (28 tisíc korun), obrazovky v opěradlech předních sedadel, či otevírání a zavírání víka zavazadelníku pohybem nohy v případě sedanu (14.400 Kč). Poslední prvek se kombinuje s elektrickým otevíráním. Noční vidění pak přijde na necelých 54 tisíc. Od listopadu 2013 bude k mání i plně automatický parkovací asistent.

BMW 5 (F10) – Základní technické údaje zážehových motorů
Verze520i528i528i xDrive535i535i xDrive
Převodovka6M (8A)6M (8A)8A6M (8A)8A
Zdvihový objem [cm3]19971997199729792979
Počet válců/ventilů4/44/44/46/46/4
Nejvyšší výkon [kW/min-1]135/5000-6250180/5000-6500180/5000-6500225/5800-6000225/5800-6000
Nejvyšší toč. moment [N.m/min-1]270/1250-4500350/1250-4800350/1250-4800400/1200-5000400/1200-5000
Maximální rychlost [km/h]235 (233)250250250250
Zrychlení 0-100 km/h [s]7,9 (7,9)6,2 (6,2)6,35,8 (5,7)5,6
Kombinovaná spotřeba [l/100 km]6,4 (6,0)6,6 (6,1)6,48,0 (7,2)7,6
Pohotovostní hmotnost [kg]1670 (1690)1685 (1700)17851750 (1765)1840
Cena sedan [Kč]1.047.500,-1.160.000,-1.280.000,-1.335.000,-1.455.000,-
Cena Touring [Kč]1.112.500,-1.225.000,-1.345.000,-1.400.000,-1.520.000,-
Cena Gran Turismo [Kč]---1.525.000,-1.587.500,-

BMW 5 (F10) – Základní technické údaje zážehových motorů
Verze550i550i xDriveActiveHybrid 5
Převodovka8A8A8A
Zdvihový objem [cm3]439543952979
Počet válců/ventilů8/48/46/4
Nejvyšší výkon [kW/min-1]330/5500-6000330/5500-6000250/5800-6000
Nejvyšší toč. moment [N.m/min-1]650/2000-4500650/2000-4500450/1200-5000
Maximální rychlost [km/h]250250250
Zrychlení 0-100 km/h [s]4,64,45,9
Kombinovaná spotřeba [l/100 km]8,69,26,4
Pohotovostní hmotnost [kg]190519551925
Cena sedan [Kč]1.897.500,-1.960.000,-1.635.000,-
Cena Touring [Kč]1.962.500,---
Cena Gran Turismo [Kč]2.047.500,-2.110.000,--

BMW 5 (F10) – Základní technické údaje vznětových motorů
Verze518d520d520d xDrive525d525d xDrive
Převodovka6M (8A)6M (8A)8A6M (8A)8A
Zdvihový objem [cm3]19951995199519951995
Počet válců/ventilů4/44/44/44/44/4
Nejvyšší výkon [kW/min-1]105/4000135/4000135/4000160/4400160/4400
Nejvyšší toč. moment [N.m/min-1]360/1750-2500380/1750-2750380/1750-2750450/1500-2500450/1500-2500
Maximální rychlost [km/h]214 (212)234 (231)228248 (243)240
Zrychlení 0-100 km/h [s]9,7 (9,6)8,1 (7,9)8,17,0 (6,9)7,0
Kombinovaná spotřeba [l/100 km]4,5 (4,5)4,5 (4,5)4,94,9 (4,7)5,1
Pohotovostní hmotnost [kg]1690 (1700)1695 (1705)18051725 (1730)1840
Cena sedan [Kč]997.500,-1.062.500,-1.182.500,-1.190.000,-1.310.000,-
Cena Touring [Kč]1.062.500,-1.127.500,-1.247.500,-1.255.000,-1.375.000,-
Cena Gran Turismo [Kč]-1.237.500,----

BMW 5 (F10) – Základní technické údaje vznětových motorů
Verze530d530d xDrive535d535d xDriveM550d xDrive
Převodovka6M (8A)8A6M (8A)8A8A
Zdvihový objem [cm3]29932993299329932993
Počet válců/ventilů6/46/46/46/46/4
Nejvyšší výkon [kW/min-1]190/4000190/4000230/4400230/4400280/4000-4400
Nejvyšší toč. moment [N.m/min-1]540 (560)/1500-3000540 (560)/1500-3000630/1500-2500630/1500-2500740/2000-3000
Maximální rychlost [km/h]250250250250250
Zrychlení 0-100 km/h [s]5,85,75,35,14,7
Kombinovaná spotřeba [l/100 km]5,1 (5,1)5,45,35,66,2
Pohotovostní hmotnost [kg]17851885181019151955
Cena sedan [Kč]1.337.500,-1.400.000,-1.497.500,-1.560.000,-2.107.500,-
Cena Touring [Kč]1.402.500,-1.465.000,-1.562.500,-1.625.000,-2.172.000,-
Cena Gran Turismo [Kč]1.505.000,-1.567.500,-1.665.000,-1.727.500,--

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Avatar - Machýrek
žádná láce...
| 9. 7. 2013
A ke tve otazce: Ano stoji to za to! To mas stejny jak s holkama... premiovou by chtel kazdej, he he znas to jak vejde krasna holka do baru a chlapik povida druhymu: no uz jsem videl lepsi... a suk*l horsi.
Tak to jsi ty ;)
Avatar - Machýrek
žádná láce...
| 9. 7. 2013
Typicka uvaha dle schema "chtel bych, ale nemuzu" a tak hledam vychodisko..
Premie se v zakladu nekupuje (ani nepremie, viz tvuj LK), duvody netreba vysvetlovat, to snad musi byt jasne kazdemu.
Avatar - Sysoj Psojič
NĚKOLIK (PRÉMIOVÝCH) VĚT
| 9. 7. 2013
Co je nepodloženého na adoraci Lexusu? Leda spolehlivost, ale tam dám v klidu na "povídačky", protože jsou z mého blízkého a neprolhaného okolí. Mám přes kamaráda dobrý feedback na servis Lexus Brno a jejich zkušenosti. A pak internet, na kterém Ty tak vynikáš. Na Lexus nenajdeš žádnou diskusi o nespokojenosti :yes:
Nevím ale, jestli má smysl řešit praxi s virtuálním masturbátorem >:D
Na řeči o autech z pohledu řidiče jsou jiné weby :-!
Avatar - Sysoj Psojič
NĚKOLIK (PRÉMIOVÝCH) VĚT
| 9. 7. 2013
To je možné, ale ten zvuk! V8 hadra :)))
Audi mám v současné době, pokud nebudu mít koule na exotiku, na prvním místě. Allroad A6 s tímto motorem :yes:
To i kvůli tomu, že ve Zlíně je super servis - Eurocar, kde znám všechny až po majitele a pracují špičkově.
Avatar - Emel
PÁTÝ ROZMĚR
| 9. 7. 2013
V Evropě je to totéž. Třeba aktuální nižší střední - je lepší Golf Variant nebo Octavia Combi? Hodně jsem přečetl o "dostatečnosti" 1.2TSI 77kW, ale jak je to podle mých měřítek? Jaký rozdíl bude mezi multilinkem a torzkou u 1.4TSI? A nepřesvědčilo by mě svezení s Focusem Combi 1.6EB?

To jsou favoriti, ale pak je tu taková druhá liga, která by mě mohla překvapit... kupříkladu takový Ceed SW. Moc si neslibuju od 308SW, ale na druhou stranu, za ty peníze to může být zajímavá nabídka. A tak dále...

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku