BMW ani Renault o Volvo nestojí
Šéf francouzsko-japonského koncernu Carlos Ghosn pro zpravodajský server Marketwatch uvedl, že o švédskou automobilku Volvo nemá zájem. Ghosn k tomu dále dodal, že v tuto chvíli raději finanční prostředky investuje do rozvoje stávajících značek a produktů „svého“ koncernu. Koncern totiž podle jeho slov žádnou novou značku v tuto chvíli nepotřebuje. Jak již dříve Carlos Ghosn uvedl, má zájem spíše o alianci s některou z velkých amerických automobilek (více v našem starším článku Renault opět hledá partnera: Bude jím Ford nebo Chrysler?).
Zájem o Volvo vyvrátila rovněž mnichovská automobilka BMW. Mluvčí BMW oficiálně prohlásil, že automobilka nehledá strategického partnera a o nákup Volva nemá zájem. Mluvčí dále zdůraznil, že automobilka preferuje pouze takové spolupráce, které nebudou založeny na přímém majetkovém vstupu do jiné společnosti.