Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

BMW ani Renault o Volvo nestojí

Dan Vořechovský
Diskuze (0)
Dvě automobilky, o kterých se spekulovalo, že by se mohly ucházet o švédskou automobilku Volvo, tyto spekulace oficiálně popřely. Ford v tuto chvíli provádí strategickou analýzu dceřiné automobilky Volvo, na jejímž základě rozhodne o jejím dalším osudu.

Šéf francouzsko-japonského koncernu Carlos Ghosn pro zpravodajský server Marketwatch uvedl, že o švédskou automobilku Volvo nemá zájem. Ghosn k tomu dále dodal, že v tuto chvíli raději finanční prostředky investuje do rozvoje stávajících značek a produktů „svého“ koncernu. Koncern totiž podle jeho slov žádnou novou značku v tuto chvíli nepotřebuje. Jak již dříve Carlos Ghosn uvedl, má zájem spíše o alianci s některou z velkých amerických automobilek (více v našem starším článku Renault opět hledá partnera: Bude jím Ford nebo Chrysler?).

Zájem o Volvo vyvrátila rovněž mnichovská automobilka BMW. Mluvčí BMW oficiálně prohlásil, že automobilka nehledá strategického partnera a o nákup Volva nemá zájem. Mluvčí dále zdůraznil, že automobilka preferuje pouze takové spolupráce, které nebudou založeny na přímém majetkovém vstupu do jiné společnosti.

Dan Vořechovský
Diskuze (0)