Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

BMW i8s: Větší motor a více než 500 koní k oslavě výročí

Jan Mička Jan Mička 26. 11. 2014 • 03:22
53
11
Zobrazit náhledy (53)
BMW i8 BMW i8 BMW i8 BMW i8 BMW i8 BMW i8 BMW i8 BMW i8 BMW i8 BMW i8 BMW i8 BMW i8 BMW i8 BMW i8 BMW i8 BMW i8 BMW i8 BMW i8 BMW i8 BMW i8 BMW i8 BMW i8 BMW i8 BMW i8 BMW i8 BMW i8 BMW i8 BMW i8 BMW i8 BMW i8 BMW i8 BMW i8 BMW i8 BMW i8 BMW i8 BMW i8 BMW i8 BMW i8 BMW i8 BMW i8 BMW i8 BMW i8 BMW i8 BMW i8 BMW i8 BMW i8 BMW i8 BMW i8
Mnichovská automobilka si k oslavě stého výročí nadělí něco skutečně speciálního – futuristický sporťák s výkonem přes 500 koní!

Automobilka BMW oslaví v březnu roku 2016 sté výročí od svého založení. Takový milník si zaslouží pořádnou oslavu, přičemž se přímo nabízí silnější specifikace snad nejfuturističtějšího modelu, jaký v Mnichově aktuálně nabízí.

Nic zatím není oficiálně potvrzeno, ale podle britského magazínu Car se dočkáme BMW i8s s výkonem přes 500 koní. Projekt, který v současnosti nese označení M100, si vzal pod patronát Roberto Fedeli (dlouhá léta působil u Ferrari). Původní konstrukce karoserie s hliníkovým základem a karbonovým monokokem zůstane zachována, z interiéru však zmizí například zadní sedadla, vůz dostane širší pneumatiky a také výkonnější brzdy.

Podle současných předpokladů nebude základem hnacího řetězce tříválcový agregát, ale údajně čtyřválcový dvoulitr TwinPower Turbo o výkonu 239 kW nebo dokonce řadový šestiválec s výkonem 358 kW. Ten by obstarával roztáčení zadních kol, přičemž o ta přední se postará elektromotor. Právě proto můžeme uvažovat o celkovém výkonu přes 500 koní (373 kW), který by i přes vyšší hmotnost automobilu umožňoval akceleraci z klidu na 100 km/h pod 4 sekundy.

Pro srovnání doplníme, že standardní BMW i8 disponuje kombinovaným výkonem 266 kW, točivým momentem 570 N.m a podle technických údajů spotřebuje jenom 2,5 l/100 km.

Příchod takového automobilu by byl nejen skvělou formou oslavy významného výročí, ale také dárkem na rozloučenou. Podle magazínu Car by měl totiž vedení společnosti BMW AG opustit současný šéf Norbert Reithofer. Datum jeho odchodu sice zatím není potvrzeno, ale spekuluje se o letech 2016 a 2017.

Související články

Témata
Avatar - fOE
27. 11. 2014 06:22
Re: věřte pohádkám, když chcete
Ja myslim ze 3 valce navic vymenou za 2 sedacky by se urcite vlezli.
26. 11. 2014 21:12
Re: WOW
za 4MEGA?? blázen kdo to koupí, za to máš 2ks celkem slušně vybavených [odkaz] [odkaz] ;-)
26. 11. 2014 20:58
Re: WOW
vozím se se starý MODELem S [odkaz] jen s náhonem na zadní ZATÍM a jede to vo dost líp jak moje původní brambora a taky o dost LEVNĚJI [odkaz] [odkaz]
Je to suprově TICHOUNKÝ [odkaz]
ODPICH jak blesk [odkaz]
Sedí to jak přibitý díky baterce v podlaze a ideálnímu rozložení váhy 50:50 [odkaz]
no a ta cena!! Zapolovic jak tadle BramboZAPRDĚNá KVÍČALa!!
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
26. 11. 2014 20:51
Re: WOW
přesně tak ferdo
bmw brání německo elektromobilům [odkaz] seč může a proto staví takovýdle ZAPRDĚNÝ KVÍČALY kerejm někteří říkají supersporty, jakoby měli být supersportovní. A přitom je to vobyčejnej BAKELIŤÁK K PRDU, do teska na nákupy stím nepojedeš >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Avatar - beibej
26. 11. 2014 20:11
věřte pohádkám, když chcete
ale 6ti válec tam nikdy nebude. Nevejde se tam. Kdyby se tam vešel bude moc žrát. Čtyřválec 2,0 by byl úspěch a jelo by to určitě líp než teď.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku