Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

BMW M opět poodhaluje M3 Touring, představí ho již letos

Ondřej Mára
Diskuze (18)

Divize BMW M využila maskovaný ostrý kombík ke stylovému přivítání nového roku

Mnichovská automobilka BMW, respektive její ostrá divize M, opět vyvezla maskovaný kombík M3 Touring před objektivy. Namísto pořízení několika fotek však tentokrát došlo na vytvoření videa, ve kterém dlouho očekávaný model vykouzlil na zasněžené ploše kdesi v horách nápis 2022.

Nové BMW M3 Touring, tedy praktičtější kombík, se tak konečně ukazuje v pohybu a současně nabízí k poslechu i zvuk řadového šestiválce pod kapotou. Jeho parametry zatím automobilka nezveřejnila, s ohledem na natáčení na sněhu se však dá očekávat, že bude spojen s automatickou převodovkou a pohonem všech kol.

Stále je však ve hře i jednoduší verze modelu, která by mohla kombinovat klasickou manuální převodovku s pohonem pouze zadní nápravy. Je pak už jen otázkou, zda řadový šestiválec nabídne 353 kW standardní motorizace M3, nebo 375 kW verze M3 Competition.

Automobilka navíc ke spotu přidala i první informace ke spotřebě, která by se v kombinovaném režimu měla pohybovat okolo 10,3 l/100 km – tedy zhruba o 3 desetinky výš, než u verze M3 Competition sedan. Zatím jde však pouze o předběžná data, která musí automobilky uvádět kvůli evropským nařízením.

V příspěvku u videa pak automobilka kromě jiného dodává, že vůz představí v tomto roce. Na bližší informace k premiéře si ale nejspíš budeme muset ještě počkat. Rozhodně se ale máme na co těšit.

Ondřej Mára
Diskuze (18)

Doporučujeme

Avatar - iudex
4. 1. 2022 09:11
Re: A kluci
Všeobecne áno, sú to všetko hot-kombi, ale treba to vnímať v kontexte triedy, predsa nemôžeš dávať do jedného vreca Focus ST kombi a RS6. Takže ja stále zastávam názor, že RS4 je v triede aktuálne bez konkurenta.
Čo sa týka súdov nad hybridným AMGčkom, nech bude mať papierové parametre akékoľvek, už to bude charakterom, agilitou a jazdnými vlastnosťami niečo odlišné od spaľovacích konkurentov ako je M3 (a obávam sa, že horšie). Napr. taká i4 M50, ktorá má papierovo ešte o dosť vyšší výkon, ako M3/M4, napriek tomu má o dosť horšiu dynamiku, horšiu agilitu, o strate charakteru ani nehovoriac.
4. 1. 2022 08:57
Re: A kluci
C63 AMG ještě nejezdí, takže soudy bych nechal až po premiéře. Já mezi "hot kombi" počítám Golf R variant, RS4 stejně jako E 63 AMG T.
4. 1. 2022 08:51
Re: A kluci
Jo tak to souhlas, Ečko mi přijde z D3 nejošklivější a především v kombajnu, kde se snaží nahánět litry v kufru mu to v mých očích vyloženě nesluší. Prostě něco za něco, ale má zase ty litry.
Avatar - iudex
4. 1. 2022 08:38
Re: A kluci
OK, mal som napísať "majú", nie mali. Keďže minulogenenračné C63AMG už nie je a v aktuálnej generácii 63AMG nie je a ani nebude (resp. bude to štvorvalec s baterkami, čo už nebude priamy nástupca minulej C63 s osemvalcom a ani priamy konkurent pre M3/RS4).
A zmienka o E63 je samozrejme irelevantná, keďže sa bavíme o strednej triede.
Avatar - white label
3. 1. 2022 22:20
Re: A kluci
Pro E63 T bych si musel chodit do garáže po tmě... ;-)