Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

BMW připomnělo M3 Touring, brzy ho zřejmě uvidíme na Nürburgringu

Ondřej Mára Ondřej Mára 28. 9. 2021 • 08:27
27
4
Zobrazit náhledy (27)
BMW M3 Touring BMW M3 Touring BMW M3 Touring BMW M3 Touring BMW M3 Touring BMW M3 Touring BMW M3 Touring BMW M3 Touring BMW M3 Touring BMW M3 Touring BMW M3 Touring BMW M3 Touring BMW M3 Touring BMW M3 Touring BMW M3 Touring BMW M3 Touring BMW M3 Touring BMW M3 Touring BMW M3 Touring BMW M3 Touring BMW M3 Touring BMW M3 Touring

Maskovaný ostrý kombík zaujme stylovými ráfky, křídlem, čtveřicí koncovek i výrazným nápisem „B’RING IT ON.“, vedle kterého je silueta slavného okruhu.

Divize BMW M se po delší době pochlubila novými snímky dlouho očekávaného BMW M3 ve verzi Touring, chcete-li kombi, jehož příchod oficiálně oznámila již v srpnu minulého roku. Žádný velký odvaz ale nečekejte, vůz totiž stále halí maskovací fólie, ve které už byl nafocen i v květnu tohoto roku.

Přesto opět zaujme svými stylovými koly, čtveřicí masivních koncovek výfuku nebo decentním spoilerem na pátých dveřích. Novinkou je ale výrazný nápis na boku „B’RING IT ON.“, který společně s dobře známou siluetou naznačuje ladění na slavném Nürburgringu. Možná se tak časem dočkáme i oznámení nového rekordu mezi kombíky.

Mezi komentáři pod fotografiemi na Facebooku i Instagramu pak komentující BMW M vyčetli, že jsou zatím prezentován pouze snímky zádě a boků. Mnozí pak vyslovili přání, aby se maska modelu lišila od současných verzí M3 a M4, podle již uniklých snímků přídě se jim ale evidentně nevyplní.

Až na tuhle drobnost by ale první BMW M3 Touring mohlo být splněným snem všech, kdo po M3 s batohem volali již dlouho roky. Technika by totiž měla být kompletně převzatá z modelu M3 sedan, což znamená dvakrát přeplňovaný šestiválec s nejvyšším výkonem 375 kW, který by na zadní kola mohl přenášet tradiční manuál.

Mluví se ovšem také o verzi s pohonem všech kol, která by z M3 Touring mohla udělat velice zajímavého konkurenta modelu Audi RS4. Upravený systém BMW xDrive s upřednostněním zadní nápravy by navíc mohl být zárukou stále velmi zajímavé a zábavné jízdy.

Oficiální premiéra se zatím očekává zřejmě až v příštím roce, do té doby ale o M3 Touring nejspíš ještě párkrát uslyšíme a s trochou štěstí ji snad uvidíme i dovádět na ringu.

Související články

Témata
Avatar - Dinar
29. 9. 2021 10:56
Re: Manuál nebude
M3 kombi v manuálu by prodejně nedávala smysl, proto je to info o kombíku pouze verzi competition, tj. s AT, logická. Info v článku klasicky vlastně infem není. ;-)
Avatar - iudex
29. 9. 2021 08:42
Re: M3 sedan
Tak dúfam, že zvážiš dobre a potom sem dáš recenziu. :-) Inak bezrámové okná v kupé boli vždy z princípu hlučnejšie, klasický sedan s rámovými oknami bude na tom lepšie.
28. 9. 2021 18:37
M3 sedan
Silno zvazujem M3 Competition sedan. Na M4 ma celkom prekvapil hluk v kabine, od okien (neboli akusticke), aj od podvozku. Na druhej strane aj vdaka tomu nie je problem dodrziavat rychlost. :D
Jazdne je to pre mna dokonale auticko a bude to chciet vela cviku kym vyuzijem plny potencial.
Avatar - iudex
28. 9. 2021 17:35
Manuál nebude
Ad: "Technika by totiž měla být kompletně převzatá z modelu M3 sedan, což znamená dvakrát přeplňovaný šestiválec s nejvyšším výkonem 375 kW, který by na zadní kola mohl přenášet tradiční manuál."
Tak to asi nebude, pretože 375 kW má verzia Competition a tá je výlučne s automatom. Manuál má len základná verzia s 353 kW (a zníženým krútiakom o 100 Nm, zrejme práve kvôli tomu manuálu).
Okrem toho si všade sa píše, že kombík v základe nebude, bude len Competition. A hoci obvykle bojujem za manuál, pri kombíku si aj ja myslím, že tam ani nie je dopyt/trh pre manuál.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud