Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

BMW M3 Competition Touring na zimních fotkách z Polska: Na sněhu mu to sluší

BMW M3 Competition Touring
BMW M3 Competition Touring
BMW M3 Competition Touring
BMW M3 Competition Touring
48 Fotogalerie
Diskuze (0)

Polské zastoupení BMW se pochlubilo parádními zimními fotkami nového BMW M3 Competition Touring.

Dlouho očekávaný nasupený kombík BMW M3 Touring představila mnichovská automobilka v červnu loňského roku, v červenci jsme si mohli poprvé prohlédnout sadu doplňků z nabídky M Performance a ještě koncem téhož měsíce jsme se dozvěděli i cenu pro český trh, která oproti sedanu není nijak extrémní.

Video placeholder
BMW M3 Competition xDrive Touring - exteriér • Zdroj: BMW AG

Na možnost vyzkoušet si praktické BMW M3 Touring v redakčním testu sice zatím stále čekáme, čas si ale můžeme zkrátit u nové sady zimních fotografií, kterými se pochlubilo polské zastoupení automobilky. A nutno uznat, že to sportovně laděnému kombíku na sněhu rozhodně sluší. S podobným strojem musí být radost vyrazit za dobrodružstvím na lyžích.

Ostatně sluší se připomenout, že nové BM M3 Touring přijíždí pouze v ostřejší verzi Competition, která pod kapotou ukrývá řadový šestiválec o výkonu 375 kW a s nejvyšším točivým momentem 650 Nm. Motor je spojen výhradně s osmistupňovou automatickou převodovkou Steptronic, o přenos výkonu se stará systém xDrive s preferencí zadní nápravy a rozdělení výkonu mezi zadní kola řídí aktivní M diferenciál. I M3 Touring se však umí proměnit v klasickou zadokolku

Video placeholder
Martin Vaculík, upoutávka na Premium • Zdroj: Auto.cz

Kombík se zavazadelníkem o objemu 500 litrů, po sklopení zadních opěradel dokonce až 1510 litrů, dokáže sprintovat z 0 na 100 km/h za 3,6 sekundy a k pokoření hranice 200 km/h mu z klidu stačí 12,9 sekundy. Maximální rychlost je standardně omezena na 250 km/h, s M Driver’s Package však může být posunuta až na 280 km/h.

Nové BMW M3 Touring, tedy celým názvem M3 Competition xDrive Touring, tak nabízí parádní kombinace praktičnosti, výkonu a sportovnosti na každý den. K jeho pořízení je však potřeba mít připraveno minimálně 2.626.000 Kč. Není to sice málo, oproti sedanu se stejnou motorizací si však za větší praktičnost připlatíte pouze 24.700 Kč.

Začít diskuzi