Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

BMW řada 3: Ceny faceliftovaného modelu na českém trhu

Diskuze (42)
Nejlevnější provedení trojkové řady po faceliftu - 316i - začíná na 682.500,- Kč, základní turbodiesel 318d pak na 790.000,- Kč. Příplatek za karoserii kombi je 40 tisíc Kč.

Přední část vypadá po faceliftu dynamičtěji. Nový nárazník působí širším dojmem, „ledvinky“ tvořící masku chladiče přišly o zesílený okraj v horní části. Přední světla mohou obsahovat funkci denního svícení a v případě bi-xenonových světlometů také směrová světla ze světelných diod. Na bocích se nacházejí nové nástavce prahů a nová zpětná zrcátka, která pokrývají větší úhel.

Zadní část doznala ještě více změn, aby vizuálně podpořila sportovní charakter řady 3. Nový je zadní nárazník, zadní sdružené svítilny a upravené bylo víko zavazadlového prostoru. Koncová a zadní směrová světla jsou tvořena světelnými diodami. Některé modely mají rozchod zadních kol rozšířený o 24 mm.

Standardem bezpečnostní výbavy je šest airbagů, stabilizační systém DSC, regulace trakce DTC a u šestiválcových motorizací vysoušení brzd a asistent pro rozjezd do kopce. Interiér má v základu látkové čalounění a dekor s matně stříbrnou povrchovou úpravou.

Výbava obsahuje například automatickou klimatizaci, elektrické stahování všech oken, elektricky nastavitelná zpětná zrcátka s vyhříváním, palubní počítač, multifunkční kožený volant, rádio s CD přehrávačem a konektorem Aux-In pro připojení externího přehrávače a startování tlačítkem.

BMW řada 3 sedan facelift - přehled benzinových motorizací
Model316i318i320i325i330i335i
Zdvihový objem [cm3]159919951995299629962979
Válce/ventily4/44/44/46/46/46/4
Nejvyšší výkon [kW/ot/min]90/-105/6000125/6700160/6100200/6700225/5800
Nejvyšší toč. mom. [Nm/ot/min]-190/4250210/4250270/2400-4200320/2750-3000400/1300-5000
Max. rychlost [km/h]-210228 (226)250 (248)250250
Zrychlení 0-100 km/h [s]-9,1 (9,9)8,2 (8,9)6,7 (7,1)6,1 (6,3)5,6 (5,8)
Komb. spotřeba [l/100 km]-5,9 (6,4)6,1 (6,5)7,17,29,1 (9,2)
Cena [Kč]682.500,-726.250,-781.250,-906.250,-1.012.500,-1.066.250,-

Údaje v závorkách platí pro automatickou šestistupňovou převodovku, která je za příplatek 54 tisíc Kč. Pohon všech kol xDrive je u modelů 325i, 330i, 335i, 320d a 330d za příplatek 66 tisíc Kč.

Karoserie kombi je zhruba o 40 tisíc Kč dražší než sedan, cena přestavby na užitkovou verzi N1 je 29.500,- Kč.

M paket, který obsahuje úpravy vzhledu, sportovní podvozek snížený o 15 mm, kola BMW M a sportovní sedadla, stojí v závislosti na motorizaci 90 až 102 tisíc Kč. Jízdní vlastnosti lze dále vylepšit aktivním řízením (+ 32.500,- Kč) a elektronicky nastavitelnými tlumiči (+ 47.500,- Kč), které nabízejí komfortní, normální a sportovní režim.

Normální tempomat vyjde na 6.750,- Kč, v nabídce je také aktivní tempomat (+ 29.500,- Kč). Seznam příplatků obsahuje dále například bi-xenonové světlomety (+ 17.500,- Kč), elektrické nastavení sedadel (+ 31.250,- Kč), vyhřívání předních sedadel (+ 9.250,- Kč), měnič na 6 CD (+ 10.750,- Kč), rozhraní USB (+ 7.500,- Kč) nebo navigaci BMW Professional (+ 71.750,- Kč).

BMW řada 3 sedan facelift - ceny dieselových motorizací na českém trhu
Model318d320d325d330d335d
Zdvihový objem [cm3]19951995299329932993
Válce/ventily4/44/46/46/46/4
Nejvyšší výkon [kW/ot/min]105/4000130/4000145/4000180/4000210/4400
Nejvyšší toč. mom. [Nm/ot/min]300/1750-2500350/1750-2500400/1300-3250520/1700-3000580/1750-2520
Max. rychlost [km/h]210230 (228)235 (233)250250
Zrychlení 0-100 km/h [s]9,3 (9,4)7,9 (8,0)7,4 (7,6)6,1 (6,2)6,0
Komb. spotřeba [l/100 km]4,7 (5,4)4,8 (5,4)5,7 (6,2)5,7 (6,2)6,7
Cena [Kč]790.000,-848.750,-931.250,-1.036.250,-1.143.750,-

V nabídce je také faceliftovaný sedan M3, který stojí 1.681.250,- Kč.

Uvedené ceny jsou orientační a byly vypočítány podle kurzu 25,00 Kč za Euro. Skutečná cena bude upravena v den koupě podle aktuálního kurzu. V cenách je zahrnuta služba BMW Basic Service na 5 let nebo 100.000 km.

Diskuze (42)
Avatar - Pjenkava
1. 9. 2008 17:01
Pěkné
Pěkné, pěkné! Vskutku zdařilý facelift, ceny také zpříjemnily. Zadek je parádní...
Avatar - Pierro
1. 9. 2008 15:13
Re: Money money money
čuňata - oba dva.... >:-[] ošlu na Vás Blažkovou i s hadrama. Mokrejma, co se fasujou naleo od dveří... >:-[]
Avatar - T613
1. 9. 2008 15:00
Re: Money money money
aspoň víc zbyde >:-[]
Avatar - Pierro
1. 9. 2008 14:56
Re: Money money money
Takže stará prochlastaná hipísačka s chlupatejma tlustejma nohama, podpaždím, bobrem, knírkem, mastnejma vlasama a v kristuskách není tvůj ideál??... >:-[]
Avatar - T613
1. 9. 2008 14:51
Re: Money money money
když se jmenuje Horst?
TESTY BMW řady 3 (E90) na AUTO.cz
SROVNÁVACÍ TEST BMW 318d vs. 320dT - Dvakrát pod milion (08/2006)
TEST BMW 320d - kvalita bez kompromisů (04/2004)
TEST BMW 320d automat - neřaďte, když nechcete (01/2006)
TEST BMW 325i - stvořeno pro řidiče (05/2005)
TEST BMW 325i Cabrio - citová záležitost (06/2007)
TEST BMW 330i - říkejte mi M3 (09/2005)
TEST BMW 330i Touring - třistatřicet splněných snů (08/2006)
TEST BMW 330xd Touring - Sněžný sprinter (12/2005)
TEST BMW 335i Coupé – M3 Junior (10/2006)
TEST BMW M3 – Zpívejte aleluja (10/2007)