Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

BMW ukázalo elektrický off-roadový speciál. O důvodu jeho existence mlčí

Filip Melich
Diskuze (6)

Odnož automobilky BMW ze Středního východu na svém YouTube kanálu zveřejnila video elektrického off-roadového speciálu. Značka však mlčí o důvodech jeho vzniku.

BMW Middle East, tedy odnož německé automobilky ze Středního východu, se na svém YouTube kanálu pochlubila s téměř pětiminutovým videem, na němž se prohání zběsilý elektrický off-roadový speciál. Uvedení videa však nedoprovodila žádná tisková zpráva, takže dosud netušíme, co je účelem vozu.

Auto vypadá jako nějaký závodní speciál pro dakarskou rallye nebo jiné podniky podobného ražení. Domněnku potvrzují masivní off-roadová kola, značná světlá výška a… no, prostě se na auto podívejte sami. Na první pohled je přeci jasné, že tohle není určené na běžné silnice. Na tmavé karoserii vyrobené z polymeru vyztuženého přírodními vlákny se objevuje jednoduchá grafika, která je na bocích zvýrazněna zelenou a bílou barvou. Jde o iniciály DT, které jsou nad zadními koly rozepsány – Dune Taxi.

Video se připravuje ...

V průběhu videa se dozvídáme několik drobných informací o elektrickém speciálu. Například na jednom pohledu do osekaného interiéru vidíme logo Cosworth na palubní desce či bezpečnostní klec. Video pak informuje také o chodu kol dlouhém 400 milimetrů, výkonu 400 kW či točivém momentu 1.000 Nm. Kromě speciálu samotného se ve videu objevují také více či méně sportovně orientované sériové modely německé automobilky, přičemž ke každému se ukáže pár drobných dat. Zahlédnout můžeme X6 M Competition nebo elektromobil iX M60.

V samotném závěru videa potkáváme koncept modelu XM, jehož sériová podoba se představí 27. září letošního roku. Vzhledem k tomu, že se ve videu objevuje také hláška „When xDrive meets BMW M“ – Když se xDrive setká s BMW M – mohlo by jít pouze o marketingové cvičení a přípravu na příchod samostatného SUV divize M. Nebo se také klidně může jednat o zajímavý způsob oznámení nového závodního programu BMW. Na odpověď si budeme muset počkat.

Filip Melich
Diskuze (6)

Doporučujeme

19. 9. 2022 08:26
Re: Re: Než pokřivit český jazyk...
Asi by vystačil aj s tou češtinou, ale evidentne má aj v nej značné medzery. Zametanie chodníkov by pre takého človeka bolo asi adekvátnejším pracovným zaradením.
Avatar - Seeloewe
18. 9. 2022 20:36
Re: Re: Než pokřivit český jazyk...
Já přece neříkám, že je to v pořádku. Je to ostuda. Bohužel dnes kvalifikací pro práci redaktora, co píše o autech, je, že se mu líbí auta. Nemusí mít technické vzdělání, ani znalosti, vlastně nemusí ani ovládat na patřičné úrovni češtinu a evidentně ani nějaký cizí jazyk
17. 9. 2022 21:48
Re: Než pokřivit český jazyk...
Tie perly možno vznikajú tým, že na preklad sa použije google prekladač a potom sa už do toho nerýpe. Načo sa zbytočne namáhať...
Avatar - HitmanPB
17. 9. 2022 21:28
Re: Než pokřivit český jazyk...
... áno, ale to by bolo prijateľné na nejakom webe o varení, ale určite nie na webe o autách, ktorý má slogan "Nejlepší jízda na webu"...
Avatar - Seeloewe
17. 9. 2022 15:46
Re: Než pokřivit český jazyk...
Ono to bude nejspíš tím, že ten, kdo to překládal, nemá technické vzdělání a ani nezná technickou angličtinu. Takže to přeloží "otrocky doslovně", a pak z toho vznikají takovéto perly. ;-)