Bowler Nemesis: britský specialista na Dakar (je to ještě Range Rover?)
Na první pohled Bowler Nemesis připomíná zkrácený Range Rover a na ten druhý už je zcela jasné, že ten posloužil pouze jako dárce životně důležitých orgánů.
Základem speciálu Nemesis je trubkový rám, k němuž jsou přimontovány všechny ostatní komponenty včetně karoserie, která je vyrobena z plastu označeného Twin-tex. V místech, kde je potřeba pevný materiál s nízkou hmotností je použit karbon.
K pohonu může sloužit atmosférický osmiválec z Range Roveru o objemu 4,4 litru nebo přeplňovaný agregát se stejným počtem válců od stejného výrobce, ale s objemem 4,2 litru. Přeplňovaná jednotka neodpovídá předpisům FIA pro speciály na dálkové soutěže. Atmosférický motor je naladěn v souladu s předpisy FIA.
Síla pohonné jednotky, jejíž místo je těsně za přední nápravou je přenášena na kola obou náprav prostřednictvím šestistupňové manuální převodovky. Všechna čtyři kola mají nezávisle zavěšení a jsou odpružena stavitelnými tlumiči Donerre.
Pro dálkové soutěže je důležitá také palivová nádrž, která je schopná pojmout dostatečnou zásobu paliva. Nemesis si sebou může vézt 415 litrů paliva v bezpečnostní nádrži, která je uložena prakticky uprostřed vozu za sedadly řidiče a spolujezdce. V zádi za nádrží je prostor připravený pro převoz náhradních kol, nářadí nebo roštů, potřebných při vyprošťování z hlubokého písku.