Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Brabus přestavěl Mercedes-AMG G 63 na exkluzivní pick-up s výkonem 800 koní

Ondřej Pavlůsek Ondřej Pavlůsek 29. 2. 2020 • 18:19
18
2
Zobrazit náhledy (18)
Brabus 800 Adventure XLP Brabus 800 Adventure XLP Brabus 800 Adventure XLP Brabus 800 Adventure XLP Brabus 800 Adventure XLP Brabus 800 Adventure XLP Brabus 800 Adventure XLP Brabus 800 Adventure XLP Brabus 800 Adventure XLP Brabus 800 Adventure XLP Brabus 800 Adventure XLP Brabus 800 Adventure XLP Brabus 800 Adventure XLP

Mercedes-AMG G 63 je aktuálním vrcholem v nabídce nové třídy G a rozhodně nedostatkem výkonu nebo luxusu netrpí, ale Brabus jej proměnil v extrémně výkonný a stylový pick-up.

Mercedes-Benz G byl ve své nové generaci kompletně odhalen začátkem roku 2018 a v jeho průběhu pak vyrazil na trh. Model AMG G 63 se veřejnosti poprvé představil na autosalonu v Ženevě v roce 2018 a Brabus chtěl letos na stejném místě představit svou vlastní kreaci na jeho základech.

Brabus 800 Adventure XLP je označení, které společnost z Bottropu zvolila pro pick-up, jehož základem je Mercedes-AMG G 63. Novinka v případě předních partií, které zdobí nový přední nárazník, kapota motoru a výrazně rozšířené blatníky navazuje na starší kreace, vycházející ze současné generace třídy G.

Pick-up se však od sériového modelu liší především svou otevřenou ložnou plochou na zádi a s ní souvisejícími změnami celkových rozměrů. Brabus 800 Adventure XLP má totiž oproti AMG G 63 rozvor prodloužený o 500 mm. Celková délka novinky je 5310 mm, což znamená, že ve srovnání došlo k prodloužení o 689 mm. Interiér, který se pyšní čalouněním jemnou kůží a řadou prvků z uhlíkových vláken, díky tomu nabízí stejné prostorové poměry na předních i zadních sedadlech jako výchozí model.

Za dramatickým vzhledem exteriéru a luxusním provedením interiéru pak v ničem nezaostává ani podvozek a pohonná jednotka. Brabus kompletně přepracoval zavěšení a odpružení kol a výsledkem jsou portálové nápravy, stojící spolu s 22palcovými koly, obutými do pneumatik o rozměrech 325/55 R 22 za světlou výškou 490 mm.

Vidlicový osmiválec o objemu čtyř litrů, který v sériovém AMG G 63 disponuje nejvyšším výkonem 430 kW (585 k) a točivý momentem 850 N.m, je v pick-upu naladěn na výkon 588 kW (800 k) a točivý moment 1000 N.m. Brabus uvádí, že pick-up 800 Adventure XLP zvládne akceleraci z 0 na 100 km/h za 4,8 s a jeho maximální rychlost je omezena na 210 km/h.

Brabus spolu s pick-upem prezentuje i na korbě usazený dron Wingcopter. Tento stroj je s maximální rychlostí 240 km/h držitelem světového rekordu ve své kategorii a pyšní se i zápisem v Guinnessově knize rekordů. Dolet elektrického dronu je 120 km.

Pick-up 800 Adventure XLP nemá být pouhou demonstrací schopností společnosti Brabus, ale byl zařazen do její nabídky. Základní provedení tohoto vozu míří na trh s cenou od 389.831 euro (kolem 9.950.000 Kč) a v provedení, odpovídajícím vozu připravenému původně pro autosalon v Ženevě, je jeho cena 666.386 euro (zhruba 17.000.000 Kč) a to včetně dronu Wingcopter.

Související články

Témata
1. 3. 2020 07:47
Experti
Vidlicový čtyřválec? :-! :D :D :D
Avatar - fostek
29. 2. 2020 18:05
Vidlicový čtyřválec?!
Jste banda lemplů.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku