Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
Carlex Design Mercedes-Benz X
Carlex Design Mercedes-Benz X
Carlex Design Mercedes-Benz X
Carlex Design Mercedes-Benz X
12 Fotogalerie

Carlex Design se stylově loučí s pick-upy Mercedes-Benz třídy X

Carlex Design prostřednictvím své divize Pickup Design představuje dvě velmi atraktivní edice pick-upů Mercedes-Benz třídy X.

Společnost Carlex Design má na svém kontě řadu realizací unikátních automobilových interiérů a její oddělení Pickup Design se specializuje výhradně na úpravy interiéru i exteriérů terénních pick-upů nabízených na evropském trhu. V nabídce lze narazit na ostrý Volkswagen Amarok nebo právě Mercedes-Benz třídy X, jehož výroba má být v květnu letošního roku ukončena.

 

V současnosti Pickup Design svým zákazníkům stále nabízí sedm základních provedení úprav pick-upů třídy X pod označením EXY, u nichž se lze rozhodnout mezi úpravou v drsný terénní stroj nebo spíše na čistě silniční využití zaměřený styl. Vedle této standardní nabídky byl dříve prezentován i šestikolový EXY Monster X Concept.

V souvislosti s ohlášeným ukončením výroby pick-upů třídy X představuje Pickup Design dvě speciální edice, které nesou označení EXY Off-Road Final Edition a EXY Extreme Final Edition. Tato dvojice vychází z verzí, figurujících ve výše zmiňované nabídce základních provedení úprav.

 

Karoserie těchto pick-upů třídy X nesou nové přední nárazníky, nástavce blatníků, ochranné rámy, světelné rampy a další doplňky. Řada nových dílů na karoserii je vyrobená z uhlíkových vláken. Ochranné rámy spolu s použitými 18palcovými pneumatikami a sadou odpružení, umožňující zvýšení světlé výšky až o 100 mm, zdůrazňují terénní styl pick-upů.

Interiéry speciálních edicí, lišící se prakticky jen barevným provedením, plně odpovídají tradicím mateřské společnosti Carlex Design. Veškerou pozornost zde k sobě přitahuje mistrovsky provedené čalounění předních sportovních sedadel i dalších částí prostoru pro posádku, které kombinuje kvalitní kůži s Alcantarou.

 

Pickup Design nezmiňuje techniku pod kapotou, ale v jejím případě se s největší pravděpodobností omezuje na elektronický modul, který zajistí, že zvuk linoucí se z výfuku nebude odhalovat turbodiesel, ale navodí iluzi výkonného vidlicového osmiválce.