Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Brabus proměnil nový Mercedes-AMG G 63 v bestii s výkonem 800 koní

Ondřej Pavlůsek Ondřej Pavlůsek 9. 3. 2019
44
6
Zobrazit náhledy (44)
Brabus 800 Widestar Brabus 800 Widestar Brabus 800 Widestar Brabus 800 Widestar Brabus 800 Widestar Brabus 800 Widestar Brabus 800 Widestar Brabus 800 Widestar Brabus 800 Widestar Brabus 800 Widestar Brabus 800 Widestar Brabus 800 Widestar Brabus 800 Widestar Brabus 800 Widestar Brabus 800 Widestar Brabus 800 Widestar Brabus 800 Widestar Brabus 800 Widestar Brabus 800 Widestar Brabus 800 Widestar Brabus 800 Widestar Brabus 800 Widestar Brabus 800 Widestar Brabus 800 Widestar Brabus 800 Widestar Brabus 800 Widestar Brabus 800 Widestar Brabus 800 Widestar Brabus 800 Widestar Brabus 800 Widestar Brabus 800 Widestar Brabus 800 Widestar Brabus 800 Widestar Brabus 800 Widestar Brabus 800 Widestar Brabus 800 Widestar Brabus 800 Widestar Brabus 800 Widestar Brabus 800 Widestar
Mercedes-AMG G 63 je aktuálním vrcholem v nabídce nové třídy G a rozhodně nedostatkem výkonu nebo luxusu netrpí, ale Brabus jej proměnil v ještě výkonnější a luxusnější vozidlo.

Mercedes-Benz G byl ve své nové generaci kompletně odhalen začátkem loňského roku a v jeho průběhu pak vyrazil na trh. Model AMG G 63 se veřejnosti poprvé představil na loňském autosalonu v Ženevě a Brabus letos na stejném místě představil svou vlastní kreaci na jeho základech.

Brabus 800 Widestar je poměrně prosté označení, které společnost z Bottropu využívala v souvislosti s úpravami třídy G již v minulosti. Ve své nejnovější podobě tento model navazuje na své předky a plně využívá předností sériového zástupce značky Mercedes-AMG, na nichž stojí.

I letmý pohled odhalí to, co naznačuje označení Widestar, že karoserie vozu se dočkala řady úprav, zvyšujících její dramatičnost. Příď zdobí nový nárazník, který zároveň plní funkci přívodu vzduchu k motoru i brzdám předních kol. Nová je i kapota motoru v oblasti blatníků došlo k rozšíření o 100 mm. Záď nese nový nárazník a jen těžko přehlédnutelné přítlačné křídlo, které je usazeno na střeše.

Nové díly karoserie jsou vyrobeny z uhlíkových vláken a vedle nich se exteriér modelu 800 Widestar může pochlubit i přídavnými LED světly v předním nárazníku a nad čelním sklem nebo novými 23palcovými kovanými koly Brabus Platinum Edition Monoblock.

Interiér se samozřejmě pyšní novým čalouněním, kombinujícím jemnou kůži s Alcantarou, které doplňují prvky lakované pianovou černí spolu s obložením z uhlíkových vláken a řadou detailu z leštěného kovu. Pozornost si zde zaslouží i strop, který je inspirován hvězdou oblohou vozů značky Rolls-Royce.

Za dramatickým vzhledem exteriéru a luxusním provedením interiéru pak v ničem nezaostává ani pohonná jednotka. Vidlicový čtyřválec o objemu čtyř litrů, který v sériovém AMG G 63 disponuje nejvyšším výkonem 430 kW (585 k) a točivý momentem 850 N.m, je totiž v Bottropu laděn na výkon 588 kW (800 k) a točivý moment 1000 N.m.

Brabus uvádí, že jeho nový 800 Widestar zvládne akceleraci z 0 na 100 km/h za 4,1 s, zatímco výchozí sériový vůz potřebuje 4,5 s. Maximální rychlost je však omezena na 240 km/h, což je stejná hodnota jako u G 63 s řidičským balíčkem AMG.

Témata

Diskuse: Přidat názor

čau lidi... Tak tohle je megapecička!
kalousek
| 9. 3. 2019
Megapecička je to "přítlačné křídlo". Na cihle ! >:D
Avatar - white label
"Vidlicový čtyřválec o objemu čtyř litrů"
white label
| 9. 3. 2019
Nj, každý válec má objem jednoho litru a svoje vlastní turbo. ;-)
Avatar - Allo
"Vidlicový čtyřválec o objemu čtyř litrů"
Allo
| 9. 3. 2019
Jsem nevěděl že mercedes má takto silný 4 válec, v brabusu ho ještě posilnili na 588kw a 1000Nm nádhera >:-[] >:D
Asi to má 4 turba >:D
Avatar - white label
Škoda, že
white label
| 9. 3. 2019
A mohla to být nejlepší atrakce letošní Matějské... ;-)
Avatar - fostek
Škoda, že
fostek
| 9. 3. 2019
se toho nedožil mladej Kočka. Jistojistě by to nasál. :yes: